проблем при запалване
проблем при запалване
Аз по същия начин палех 1-2г /справка, съседната тема/, но тази зима и 2-3 подгряване спря да работи. Сега с нов софтуер на ECU-то пали много по-лесно, но трябва да се смени и клапана с обновения за пълно решаване на проблема. Стартерът също е фактор разбира се.
проблем при запалване
Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
проблем при запалване
И аз имам проблем с паленето на тойота версо 136 коня. Когато не съм карал колата повече от 3 часа пали много трудно. Не е акумулатор нито стартер нито свещи,смених и горивния филтър но без резултат.Сега се съмнявам в дюзите или ГНП клапана и утре ще ходя на сервиз
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
проблем при запалване
Това което се вижда на клипа е , че даваш контакт и веднага въртиш на стартер. Да не би случайно да си мислиш , че подгревните свещи хвърлят искра като бензиновите? Пусни едно клипче как пали като между контакт и стартер изчакаш 5-7 секунди.
проблем при запалване
пробвал съм и с подгряване(давам на контакт изчаквам 15 сек изключвам пак давам на контакт пак изчаквам около 15сек. и след това се опитвам да запаля и резултата е същия. Тази сутрин пробвах да я запаля като се опитах да подкача гориво ръчно с помпичката която е отгоре на горивния филтър и запали от втория път.Според мен пада горивото когато я оставя за по дълго време и затова не иска да запали. Смениха горивния филтър като огледаха да няма спукан маркуч и скобите ,но проблема с запалването пак остана.
проблем при запалване
3-4 подгрева, не 3-4 завъртания. Карам все още с оригиналните свещи. След смяната на софтуера на ECU-то определно има подобрение, но смятам да сменя и клапана, както препоръчаха в Тойота.Mkarimov написа:Ами то е логично, като палиш две зими подред с 3-4 ( а тази зима при мен с до 10) завъртания на ключа се амортизира най-много стартера, следван от прoдгревните свещи. Да не се чудите защо често сменяте подгревни свещи.
Аз на Аудито подгревните свещи незнаех къде се намират, тука всяка зима сменям NGK.
проблем при запалване
странно. Тази сутрин подгрях 2 пъти и колата си запали нормално. Да отбележа само , че вчера сложих от една бензиностанция от скъпата нафта (не казвам името да не стане реклама) и сложих също една добавка на БАРДАХ 6 в 1. После я покарах малко на магистралата около 15 км с 2500-3000 оборота.Възможно ли е да се продухала и изчистила или нещо бъркам?Сега ще я оставя в гаража и довечера ще проверя как ще запали и утре сутринта отново ще проверя запалването.Честно казано в нашия регион няма кадърен майстор ,а не ми се ходи в сервизите на тойота , че там ще трябва да оставя една торба с пари.

- krasengn
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
Тази зима разбрах нещо много важно за моята Корола. Включвам контакт и чакам да работят подгревните свещи. След 4-5 секунди изгасва лампата за тях на таблото. Продължавам да държа контакт и се ослушвам. При минус 11 градуса след още 4-5 секунди се чува тих звук откъм двигателя. Това е релето за подгревните свещи, което ги е изключило. Веднага опитвам да запаля. Така се прецизира момента на запалването при максимално топли свещи и без излишно хабене на акумулатора.
В зависимост от външната температура времето на работа на свещите (времето за чакане на контакт да изключи тяхното реле) е различно.
В зависимост от външната температура времето на работа на свещите (времето за чакане на контакт да изключи тяхното реле) е различно.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
проблем при запалване
Наложи се да сменят SCVклапана за да се реши проблема с паленето.Искам да питам сега с новия клапан трябва ли да се прави иницулизация?
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
Какви пари излезе "удоволствието" ако не е тайна ?
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
от колегата тук ли или от тойота е тая цена?
и при моята го имам тоя проблем от няколко год. май,но си карам така.да видим докога ще е...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта