Страница 5 от 7
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 20:29
от nowyaris
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 21:15
от Japanese_fever
PESHO OT MARS написа:
Така че може би няма да успее да зацапа свещ или ламБа. Имам масларници във формата на 2Е и 2Е-Е и мога да кажа че много кратно съм свалял свещи и досега проблеми от такова естество не съм срещал. Говорим за омазнена до неработотспособност свещ.
За свещите си прав, само го спонеха, ей така. И моята гори доста масло, но свещите са на 6.
@
Относно Яриса, той е отишъл там, къдетов всички карат с катализатори, а иначе всички го оправяли...
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 21:30
от LEXUS
PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 21:31
от PESHO OT MARS
Няма да се ядосвате всеки е прав от своята гледна точка. Наистина уцелих много цена с този мотор който купих и то бях на зор. Моите майстори ми казаха да го карам докато изтропа веднъж завинаги стария мотор ама не искам така да я кара баща ми. Ясно ми е че втора употреба мотор може да се намери на добра цена при условие че не те притискат срокове, колата си върви това че хапва някое килце масло майната му. Но пък и имам майстори на които мога да се доверя за ремонта и ако преценя че колата ме кефи т.е. има нещо заради което да я правя (удобна/бърза или просто ме радва) бих го разцепил тоя мотор като "гръм череша" и после ще си го сглобя и карам.

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 21:34
от PESHO OT MARS
LEXUS написа:PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 21:38
от LEXUS
PESHO OT MARS написа:LEXUS написа:PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.
Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 04 Апр 2014 22:03
от nowyaris
Така е колега Лексус,абсолютно си прав.Маслото по леглата на свещите идва отвън.Ако капака на клапаните е чак толкова крив,че и силикон не помага,що не си вземеш някой по-читав.На една съученичка (50 годишна) баща и още си кара Тойота Корола Японка със сигурност 1986 година с мотор 1,3 и 12 клапана - доста е ръждясала,но с двигателя никакви проблеми,освен това масло от капака на клапаните - сменил го е с друг от моргата и си пердаши дъртака с 15/40 от ПристаОйл .Като разбра,че съм се разболял на темата за любимата марка ми каза че друг такъв автомобил няма като Тойота . А е дърт комунист - що Волги и Мерцедеси държавни е потрошил....
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 13:36
от steich
Продължавам да оглеждам и 2-та варианта т.е. да търся вариант евентуално и за смяна на двигател. Намерих един за 1000 лв. от Corolla Verso 1.8 2008-ма ударена, но не е ясно на колко км и в какво състояние е. Има написано на двигателя с боя 180 000 км. но не е ясно кога и какво е написано и дали е вярно изобщо. С докарване ( понеже не е в София ) и прехвърляне ще легне също около 1500 лв. Може би е по добре да се отвори все пак наличния и ако положението е много тежко, тогава да мисля за този или друг двигател ... тъй като ми се вижда доста рисковано като стъпка.
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 16:20
от Japanese_fever
Колега ти анмери ли си майстор, който да ти отвори двигателя?
Свърза ли се със съфорумци, които са минали по твоя път, те как са решили проблема?
Ако колата ти не е оставала без масло за дълго време не би трябвало да има за смяна нищо по двигателя, освен бутала и сегменти. Може да се наложи да смениш воданата помпа, ако не е сменяна скоро. Той двигателя май е с верига, няма да се сменя ремък. Като се проверят шийките на биелите и коляновия вал ще се реши дали и те не са за смяна.
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 16:47
от steich
Не съм ходил още по майстори тъй като все пак ходя и на работа и колата ми трябва. Поне при мен не е оставала без масло ... надявам се и преди това. Идната или по следващата седмица надявам се да мога да мина и през няколко майстора и да поговоря и с тях, и да реша какво да правя.
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 16:49
от nowyaris
Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 17:01
от Japanese_fever
nowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?

Казват им също лагери. biggrin.gif
http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s
Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 20:28
от nowyaris
Japanese_fever написа:nowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?

Казват им също лагери. biggrin.gif
http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s
Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
Какво да правиш - Музикална Гимназия - гр.Плевен.

. На коляновия вал лягат два вида ПЛЪЗГАЩИ лагери.Ти за кои точно обесняваш на колегата да провери ?
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 20:44
от slowtraveler
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Публикувано на: 05 Апр 2014 21:56
от Airfan
До колко може да се разчита, че ще държи поне 20 000 км едно шлайфане на шийките всъщност? Има доста разнопосочни мнения...