Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Може и така да е, ама някак си леко ми се вижда такова изказване. Просто може да се увлякъл по джамбазкия изказ.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
От година крам Авенсис. Имал съм честта да карам и две различни Короли (различни купета).alligator написа:Извинявай за офф-топика но, нали не очакваш в Тойота форума да ти кажат да вземеш немската кола както и обратното?! biggrin.gif
Преди да взема Авенсиса се колебаех на Пасат, но не намерих хубав/запазен и вече съжалявам за покупката си.
Тойотите НЕ са маневрени, а това стряшно много ми бърка в здравето, особено с това голямо добиче.
VW и Opel съм карал най-различни и просто не очаквах да има такава голяма разлика с японките.
На Авенсиса радиуса на завоя е с повече от метър по-голям от този на Пасата.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Vzemi si nemskata kola. tozi forum e tragnal na zle.
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Моят опит:
5 години карах Ярис Т-спорт от 2001 год. След това за 6 месеца минах на BMW E46 330xi, след това минах на Поло 9N3 от 2006 год. В момента, живот и здраве, ми предстои покупка на Ярис 2006 год.
Каквото и да казват за Toyota, последната 1 год. правих грешка след грешка и сега мисля отново да се върна към познатото и доказаното.
Повече марката няма да сменя!
5 години карах Ярис Т-спорт от 2001 год. След това за 6 месеца минах на BMW E46 330xi, след това минах на Поло 9N3 от 2006 год. В момента, живот и здраве, ми предстои покупка на Ярис 2006 год.
Каквото и да казват за Toyota, последната 1 год. правих грешка след грешка и сега мисля отново да се върна към познатото и доказаното.
Повече марката няма да сменя!
Toyota Yaris 2008 1.3VVT-i LUNA
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
А разликата в поддръжката.ценово, колко е по-голяма в ущърб на WV-то.mero8081 написа:
От година крам Авенсис. Имал съм честта да карам и две различни Короли (различни купета).
Преди да взема Авенсиса се колебаех на Пасат, но не намерих хубав/запазен и вече съжалявам за покупката си.
Тойотите НЕ са маневрени, а това стряшно много ми бърка в здравето, особено с това голямо добиче.
VW и Opel съм карал най-различни и просто не очаквах да има такава голяма разлика с японките.
На Авенсиса радиуса на завоя е с повече от метър по-голям от този на Пасата.
Аз до сега не съм имал друга кола от 14-те, които съм карал мужду които 4 WV-та, на коята за 200 000км. да съм сменял само консумативи, като на АВЕНСИСА- Пиша го с главни букви, защото заслужява.
А знаеш ли колко ме вълнува, че прави завой с радиус 10.5м, вместо 10.0м.
За сметка на това, портфейла ми си седи в джоба и не прави завой към сервизите за ремонт на колата.

Последно промяна от Kiki на 06 Фев 2013 13:53, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Освен това, на ръчна спирачка всички коли имат еднакъв радиус на завиване ..Kiki написа: А знаеш ли колко ме вълнува, че прави завой с радиус 10.5м, вместо 10.0м.

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Mero каза : "На Авенсиса радиуса на завоя е с повече от метър по-голям от този на Пасата". Съгласно аутомедия диаметърът на завиване на двете коли е еднакъв. Имам познати с Пасат В6, ако знаеш какви проблеми си имат с 2,0 ТДИ. Недей да съжаляваш за покупката, а карай и си се кефи на колата.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Колеги един съвет. Не си купуваите Галант. Имах галант v6
2.5. Автомобила е вече морално стар и има доста слаби места. В никакъв случай не се качвай да пробваш 2,5 двигателя 


- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Аз също се присъединявам към Kiki, 190 000 км - сменен преден десен лагер заради силно виене , но все пак се оказаха фалшифи гуми GoodYear. Друго освен филтри , масла, накладки и дискове , сменяно няма. Мога също така да добавя - познати с нови коли от VAG групата , не са достигали и 100 000 без влизане в сервиз по спешност. А когато искам да ми завива с по-малък радиус , може да си взема ярис или айго.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Кое му е морално старото на този Галант 2003г. от линка по горе, спрямо Ярис от 2002 г. ?vivanov написа:Колеги един съвет. Не си купуваите Галант. Имах галант v62.5. Автомобила е вече морално стар и има доста слаби места. В никакъв случай не се качвай да пробваш 2,5 двигателя

И защо да не пробва в никакъв случай 2.5, за да не вземе да му хареса повече от 1000 кубиковия мотор на Яриса ли ? .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Динамиката на двигателя на Яриса е по-добра...martod написа:И защо да не пробва в никакъв случай 2.5, за да не вземе да му хареса повече от 1000 кубиковия мотор на Яриса ли ? .. biggrin.gif


Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
И защо да не пробва в никакъв случай 2.5, за да не вземе да му хареса повече от 1000 кубиковия мотор на Яриса ли ? .. biggrin.gif[/quote]
Именно-двигателя се развърта като флекс и върви като ракета ( и горе долу толкова харчи). Реално модела е от 1996, в 2,5 двигателя няма нищо кой знае колко иновативно (пълен инжекцион, това е). Имат доста слаби места и почти всичките ги изпитах на свой гръб-спирачни дискове, ръжда, лагери на първичния вал в скоростната кутия и др. Аз може би попаднах на кофти екземпляр, но смених още амортисьори, биалетки, лагер главина, съединител постоянни проблеми с ръждата по веждите и върха на сладоледа 2 пъти двигателя (като се има в предвид, че карам доста спокойно). Когато дойде ред на двигателя се свързах и с колегата от Ямбол. Закарах му колата и остана там около седмица докато качат новия двигател закупен от него. За съжаление на пътя от Ямбол за София видях, новия двигател да прави газови мехурчета в разширителния съд на охладителната система. Чухме се с колегата по телефона и се разбрахме да ми вкара друг двигател като смяна ще си е за моя сметка. Като цяло колегата е коректен, но след около 2 месеца когато доиде време да вкарва галант за части се оказа че трябва да платя още едни 300лв за доставката, което остави малко горчив привкус. Равносметката беше за 2 години 20хил.км и около 9000 лева за ремонти. Добре вървят галанитите, имат фаца (особено спорт едишъна (моята)), но са стари и са си харч.И малко помощ от приятел- не ползвайте т.нар. клубен майстор DJ Timby-има и по добри и евтини варианти ако се наложи.
Сега карам авенсис дизел и не помня кога зареждах последно. За една година и направих 30000км и нямам почти никакви допълнителни разходи.
Именно-двигателя се развърта като флекс и върви като ракета ( и горе долу толкова харчи). Реално модела е от 1996, в 2,5 двигателя няма нищо кой знае колко иновативно (пълен инжекцион, това е). Имат доста слаби места и почти всичките ги изпитах на свой гръб-спирачни дискове, ръжда, лагери на първичния вал в скоростната кутия и др. Аз може би попаднах на кофти екземпляр, но смених още амортисьори, биалетки, лагер главина, съединител постоянни проблеми с ръждата по веждите и върха на сладоледа 2 пъти двигателя (като се има в предвид, че карам доста спокойно). Когато дойде ред на двигателя се свързах и с колегата от Ямбол. Закарах му колата и остана там около седмица докато качат новия двигател закупен от него. За съжаление на пътя от Ямбол за София видях, новия двигател да прави газови мехурчета в разширителния съд на охладителната система. Чухме се с колегата по телефона и се разбрахме да ми вкара друг двигател като смяна ще си е за моя сметка. Като цяло колегата е коректен, но след около 2 месеца когато доиде време да вкарва галант за части се оказа че трябва да платя още едни 300лв за доставката, което остави малко горчив привкус. Равносметката беше за 2 години 20хил.км и около 9000 лева за ремонти. Добре вървят галанитите, имат фаца (особено спорт едишъна (моята)), но са стари и са си харч.И малко помощ от приятел- не ползвайте т.нар. клубен майстор DJ Timby-има и по добри и евтини варианти ако се наложи.
Сега карам авенсис дизел и не помня кога зареждах последно. За една година и направих 30000км и нямам почти никакви допълнителни разходи.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Е ти си случил и на екземпляр
и на майстор .. biggrin.gif Може би за това си сигурно единствения който е стигнал чак до смяна на двигател, че и 2 пъти ..
Иначе можем да си пишем какви ли не глупости, но точно 2.0 и 2.5 бензиновите мотори на мицубиши, може да са остарели технологии, но са корави мотори и изобщо не са проблемен възел ..


Иначе можем да си пишем какви ли не глупости, но точно 2.0 и 2.5 бензиновите мотори на мицубиши, може да са остарели технологии, но са корави мотори и изобщо не са проблемен възел ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
След Тойота идва Лексус това е нормалния път на нещата
Re: Избор между Японска и Немска кола. Моля за съвет
Здравейте,решил съм да сменям старото возило вече, колите към които съм се насочил не са в еднакакъв клас,просто тези коли ми допадат.Бюджета е към 10-12хил. Дизел или бензин няма значение,важното е да е читав автомобила.
1. Тойота Рав4
2. VW Голф 5
3. Опел Вектра Ц
4. Волво С60 Д5
5. Мазда 6
Всичките коли са 2003-04г.Интересува ме от коя да очаквам най малко главоболия,ако приедположим 4е всичките модели са поддържани добре.Също така искам да питам тук колегите с Рав4 какъв разход им дава.Това е засега,благодаря предварително.
1. Тойота Рав4
2. VW Голф 5
3. Опел Вектра Ц
4. Волво С60 Д5
5. Мазда 6
Всичките коли са 2003-04г.Интересува ме от коя да очаквам най малко главоболия,ако приедположим 4е всичките модели са поддържани добре.Също така искам да питам тук колегите с Рав4 какъв разход им дава.Това е засега,благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Impress_me и 5 госта