Приусът стана на 1 година

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Апр 2012 01:31

Не разбирам защо да не ти повярвам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 29 Апр 2012 13:20

Данни за разхода / извънградско / на някои автомобили / MPG - miles per gallon /:

1. VW Polo 1.2 TDI
Fuel economy extra urban: 91.1 mpg

2. Audi A3 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg

3. Volvo C30 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg

4. VW Golf Bluemotion 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg

5. Seat Leon 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg

6. Volvo S40 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg

7. Ford Focus ECOnetic 1.6 TDCi Start-Stop
Fuel economy extra urban: 83 mpg

8. Toyota Prius 1.8 VVT-I T3
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg

9. Skoda Octavia 1.6 TDI CR Greenline
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg

7. Honda Civic Hybrid ES 1.4 IMA
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg

8. BMW 520D SE
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg

9. Audi A6 2.0 TDIe
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg

10. Mercedes-Benz E200 CDI BlueEFFICIENCY SE
Fuel economy extra urban: 64.2 mpg

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 29 Апр 2012 17:57

Май само японките са бензинови.Какъв процент от хората в САЩ карат дизелови автомобили?

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 29 Апр 2012 19:47

nowyaris написа:Май само японките са бензинови.Какъв процент от хората в САЩ карат дизелови автомобили?
1% (някои стари Мерцедеси някоя Джета или Пасат DTi на VAG)

Дизелови японски коли в САЩ няма, до колкоро знам.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 30 Апр 2012 12:25

Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Апр 2012 13:48

nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 30 Апр 2012 15:37

nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 30 Апр 2012 16:53

E60_Power написа:
nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.
Самият факт че официалните дилъри не предлагат дизелова Тойота в нито една страна членка на бившото ОНД(СССР) без Балтика и Молдова говори ли нещо?

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 30 Апр 2012 16:59

slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 30 Апр 2012 17:19

nowyaris написа:
slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 30 Апр 2012 21:08

E60_Power написа:
nowyaris написа:
slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.

T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 30 Апр 2012 22:45

ToyotaPassion написа: T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
Ти не знаеш ли, че лявата лента е резерве за такива, като @E60_Power... biggrin.gif

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 30 Апр 2012 22:50

ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:
nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.

T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 30 Апр 2012 22:59

E60_Power написа:
ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.

T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.
Причинно следствени връзки, колега :) Ако на един пазар са почти и само единствено бензинови автомобили, а причината за това И според теб е ниската цена на горивата, то е логично, че ако цената им не е фактор за избора, то тогава избора е бензин /просто това е факта/ :) Т.е. за да има дизели, то техния 'натежаващ' фактор е икономията на средства :)
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 01 Май 2012 09:42

nowyaris, вече е изключение някой да налее нафта от кораб - изискванията за автомобилните нафти много се покачиха. Та затова корабната е в пъти по-зле от тази в бензиностанциите.
За Русия - нещата се изменят... На времето цената на бензина бе ниска...
Последния път като ходих я бяха повишили сериозно. Да, много по-ниски са от тукашните (там бяха около 1$), но това не означава, че хората не се замислят - винаги има психологически шок от повишаване на цената..
Не, че и дизела не го повишиха.
Но и там имат зимна нафта - не са съвсем в джунглата...
Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
Нямат никакви проблеми зимата, защото си монтират аларми с автоматично палене и т.н.... Т.е. държат двигателя винаги топъл... Някои го завиват и с одеала :whistle:

П.С друг колега там върти LC - пак с автоматично палене...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта