Приусът стана на 1 година
Данни за разхода / извънградско / на някои автомобили / MPG - miles per gallon /:
1. VW Polo 1.2 TDI
Fuel economy extra urban: 91.1 mpg
2. Audi A3 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg
3. Volvo C30 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg
4. VW Golf Bluemotion 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
5. Seat Leon 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
6. Volvo S40 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
7. Ford Focus ECOnetic 1.6 TDCi Start-Stop
Fuel economy extra urban: 83 mpg
8. Toyota Prius 1.8 VVT-I T3
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg
9. Skoda Octavia 1.6 TDI CR Greenline
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg
7. Honda Civic Hybrid ES 1.4 IMA
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
8. BMW 520D SE
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
9. Audi A6 2.0 TDIe
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
10. Mercedes-Benz E200 CDI BlueEFFICIENCY SE
Fuel economy extra urban: 64.2 mpg
1. VW Polo 1.2 TDI
Fuel economy extra urban: 91.1 mpg
2. Audi A3 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg
3. Volvo C30 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 85.6 mpg
4. VW Golf Bluemotion 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
5. Seat Leon 1.6 TDI
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
6. Volvo S40 1.6D DRIVe S Start/Stop
Fuel economy extra urban: 83.1 mpg
7. Ford Focus ECOnetic 1.6 TDCi Start-Stop
Fuel economy extra urban: 83 mpg
8. Toyota Prius 1.8 VVT-I T3
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg
9. Skoda Octavia 1.6 TDI CR Greenline
Fuel economy extra urban: 76.4 mpg
7. Honda Civic Hybrid ES 1.4 IMA
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
8. BMW 520D SE
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
9. Audi A6 2.0 TDIe
Fuel economy extra urban: 65.7 mpg
10. Mercedes-Benz E200 CDI BlueEFFICIENCY SE
Fuel economy extra urban: 64.2 mpg
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
1% (някои стари Мерцедеси някоя Джета или Пасат DTi на VAG)nowyaris написа:Май само японките са бензинови.Какъв процент от хората в САЩ карат дизелови автомобили?
Дизелови японски коли в САЩ няма, до колкоро знам.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Самият факт че официалните дилъри не предлагат дизелова Тойота в нито една страна членка на бившото ОНД(СССР) без Балтика и Молдова говори ли нещо?E60_Power написа:Примерът с Южна Америка не мисля, че е на място. Компании като Petrobras или YPF, опериращи в Бразилия и Аржентина са гиганти в региона, а бразилската е и един от световните лидери в бизнеса с горива. Със сигурност знаят как да произвеждат дизел и едва ли предлаганото от тях гориво е по-некачествено от това, което предлага Лукойл в България, например. В Русия нямам идея как стоят нещата, но ме съмнява компания като Лукойл да продава дизел, който на руския пазар да е по-зле, отколкото предлагания в България. Да, в Европа се продават най-много дизелови автомобили, но ръста на продажбите в останалите региони на света е много по-голям в сравнение с бензиновите автомобили. Просто, през последните десет години развитието на дизеловия мотор поради ред причини бе приоритет за компаниите и днес тези агрегати нямат нищо общо с двигателите от преди 10-15 години. Имат по-добро КПД от бензиновия мотор, харчат по-малко, живота на мотора е по-дълъг, а съчетани с ДПФ филтри и ползващи горива с ниско съдържание на сяра, съвременните дизели често оглавявят класации от рода на Green car.nowyaris написа:Интересно ми е ако всички тези дизелови автомобили,изброени от колегата Е_60 ако се пуснат в движение нейде из Русия,близкия и далечен Изток,южна Америка или друг забутан регион извън Европа дали изобщо ще могат да запалят с дизеловото гориво което се предлага по тамошните бензиностанции.Какъв е смисъла да се показва колко са икономични дадени модели с изключително ограничен ареал на използване.Приус си е икономичен и в Европа,и в САЩ,и в Боливия,и във Виетнам.Изброените от колегата модели са икономични само в Европа,и то не в цяла Европа.Отделно дето и най-икономичната кола в ръцете на някой душманин става ламя.Отделно дето изброените от колегата Е_60 са и доста скъпи.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
E60_Power написа:Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.slowtraveler написа:nowyaris, без да споря, че хибрида си е много икономичен автомобил, нещата не са съвсем така каквито бяха...
За мое учудване голяма част от колегите ми в Мурманск са си купили дизелови автомобили. Кой Волво, кой Каптива, кой Хюндай...
Вчера ми се обадиха, че и там вече се е стоплило - понякога дори температурата през деня ставала положителна, а нощната температура не падала под -8С ама още валяло сняг... laugh.gif
Да, мърморят за качеството на нафтата, но споделят, че не са имали проблеми в техните студове (под -30С зимата)..
T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Ти не знаеш ли, че лявата лента е резерве за такива, като @E60_Power... biggrin.gifToyotaPassion написа: T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.ToyotaPassion написа:E60_Power написа:Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.nowyaris написа:Ти си по пристанищата и знаеш,че салага нафта от бензиностанция не взема.Там,в региона за който говориш има нафта,която другаде я няма в необятната Русия.Нямах впредвид проблемите с температурата-тяхната официална нафта няма нищо обшо със стандартите в Европа и искам да видя пиезо-дюза на БОШ Януари със стандартна нафта от тяхния местен Лукойл,например в Новосибирск biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Отделно дето на тяхните цени е напълно безмисленно да караш дизелов автомобил.
T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Причинно следствени връзки, колегаE60_Power написа:И къде точно видя в коментара ми твърдение, че големия кеф е от икономията на пари? Казвам, че най-вероятно това е причината / много ниските цени на бензина / руснаците да не се вълнуват от това дали колата е икономична или не е. И да не купуват дизел. Макар,че това е просто предположение, защото не знам дали цените на бензина са ниски.ToyotaPassion написа:E60_Power написа:
Без да съм запознат с Русия и особеностите на техния автопарк, струва ми се, че последното изречение от коментара ти вероятно е попадение в десетката, както се казва.
T.e. E60_Power, защитаващ яростно дизела, иска да ни каже, че големия кеф/десятката/ идва от икономията на парички? Не че нещо, ама май той беше човека, заяждащ се с другите, че карат пенсионерски, за да пестят пари, а пък той бил с Рей Бан-а и лявата лента????



- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
nowyaris, вече е изключение някой да налее нафта от кораб - изискванията за автомобилните нафти много се покачиха. Та затова корабната е в пъти по-зле от тази в бензиностанциите.
За Русия - нещата се изменят... На времето цената на бензина бе ниска...
Последния път като ходих я бяха повишили сериозно. Да, много по-ниски са от тукашните (там бяха около 1$), но това не означава, че хората не се замислят - винаги има психологически шок от повишаване на цената..
Не, че и дизела не го повишиха.
Но и там имат зимна нафта - не са съвсем в джунглата...
Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
Нямат никакви проблеми зимата, защото си монтират аларми с автоматично палене и т.н.... Т.е. държат двигателя винаги топъл... Някои го завиват и с одеала
П.С друг колега там върти LC - пак с автоматично палене...
За Русия - нещата се изменят... На времето цената на бензина бе ниска...
Последния път като ходих я бяха повишили сериозно. Да, много по-ниски са от тукашните (там бяха около 1$), но това не означава, че хората не се замислят - винаги има психологически шок от повишаване на цената..
Не, че и дизела не го повишиха.
Но и там имат зимна нафта - не са съвсем в джунглата...
Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
Нямат никакви проблеми зимата, защото си монтират аларми с автоматично палене и т.н.... Т.е. държат двигателя винаги топъл... Някои го завиват и с одеала

П.С друг колега там върти LC - пак с автоматично палене...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stoma333 и 5 госта