Страница 5 от 33
Публикувано на: 30 Яну 2012 19:15
от LEXUS
Айде една екстра научи от мен,а може би и повече biggrin.gif
http://www.lexusmanuals.org/lexus-681.html
Публикувано на: 30 Яну 2012 19:19
от max-2
Vesko написа:LEXUS написа:Ти наистина ли твърдиш,че имаш само 6 станции,че ще взема да направя една анкета кой колко станции има. biggrin.gif
Някой може да има и повече, ама на "високотехнологичните" автомобили са забравили да има инсталират FM2 i FM3.... Освен да е само на моя biggrin.gif
Колега, ти можеш да си направиш модул до FM6 ако искаш biggrin.gif
Повод за размисъл

Публикувано на: 30 Яну 2012 19:20
от Vesko
Тази екстра си я знам, но по някаква причина не работи biggrin.gif
Публикувано на: 30 Яну 2012 19:22
от LEXUS
Въпросът е защо не работи -защото е повредена-проверка в сервиз
Втори вариант- защото собственикът не е наясно с функциите. Все има някаква причина.

Публикувано на: 30 Яну 2012 19:26
от Vesko
LEXUS написа:Въпросът е защо не работи -защото е повредена-проверка в сервиз
Втори вариант- защото собственикът не е наясно с функциите. Все има някаква причина.

Може би основната е че линка беше за УСА модел, а моя е ЕУ.
А бутончето си работи, ама не са инсталирали ФМ2 и ФМ3 само biggrin.gif
Може би хибридите за ЕУ да тези дето не са минали тестовете за УСА biggrin.gif
Публикувано на: 30 Яну 2012 19:28
от LEXUS
И моята Корола е европейска, но всичко си работи.

Публикувано на: 30 Яну 2012 20:56
от Vesko
LEXUS написа:И моята Корола е европейска, но всичко си работи.

Ето виждаш ли... в така нареченият "високотехнологичен" автомобил, японците са дали дори назад в екстрите

biggrin.gif
Може да има по-малко филтри, ама докато карам или се возя хич не ме интересуват те, а това дето ми е на една ръка разстояние

Публикувано на: 30 Яну 2012 23:41
от Instruktor59@yahoo.com
... Колеги, ВТЕЧНЕН, не сгъстен въздух, е доста различна бира... Това, което прочетох за първи път (за мен), беше висока оценка от някаква агенция за иначе леко сложния начин на използване на втечнен въздух от резервоар на борда на МПС-то, да се разширява в горивната камера на обикновен двигател, да върши работа и да излиза...
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-57 ... iquid-air/
Публикувано на: 31 Яну 2012 14:37
от LEXUS
Колко са ефективни хибридите казват самите германци от Ауто-Билд. В последния брой са направили тест на доста хибриди като единственият немски е Audi Q5 Hybrid,който е тотален провал. 2/100км. по-висок разход от Lexus RX450h. Германците, не аз, не спират да хвалят хибридите на Лексус и Тойота като ги назовават върхови и перфектни! Засекли за тестов разход на RX450h 8.5/100км. Разход градски 7/100км. !!!!! в теста! Аналогичната немска инженерна мисъл в Q5, въпреки че използва 2.0 4 цилиндров двигател в хибрида си дава 2 литра/100км. отгоре разход. Германците казват,че въпреки че германците/ малко тавтология/ са се опитали да направят високотехнологичен!!! хибрид, звучи хитро, но не функционира добре - подскача припряно и нехармонично при ускорение и дава висок разход.
За Lexus RX450h пък германците казват,че хибридното му задвижване е толкова перфектно,че може да премине през цели населени места само с внушителната сила на електромоторите си. Изисканият V6 компенсира високите обороти,които определя автоматичната скоростна кутия при ускорение. Колко ефективно работи задвижването на Лексус, се вижда при сравнение с Audi Q5 Hybrid.
От всички хибриди пък Приус постига най-нисък разход от едва 5/100км. тестов разход!!!! Градски разход 4.4/100км. Мисля,че коментарът е излишен. Както подчертават германците ненадминати в хибридите са японците и по-специално Тойота и Лексус.
Публикувано на: 09 Апр 2012 22:49
от Hursa
Темата навярно се е изчерпала, но все пак да споделя мнение специално за хибридния аурис. Не знам защо са му дали ускорение до сто с 1 сек по слабо спрямо приус. До колкото знам двигателите и трансмисиите им са еднакви, но може да греша. Възможно е разликата да идва от настройките. Теглото на приус и аурис е почти еднакво, челното съпротивление на арис било по голямо, но за ускорението до 100 това не оказва толкова съществено влияние. В автобилд имаше сравнение на хибриди и там бе дадено ускорението на аурис 10,6 или 10,7 до колкото помня и 10,5 за приуса. Но да споделя все пак лични впечатления. При старта се усеща доста по добре отколкото дизела 140 кс на шкода. Но след това от 10 – 20 км/ч до 90 – 110 км/ч е забележимо по муден от дизела. Над 110 – 120 според мен превъзхожда по динамика дизела. Набра скорост над 180 км/ч по километраж нагоре по витиня (според мен стигна до 190 по километраж). Пътувах рано сутринта, тръгнах в 6 ч. от Козлодуй за София, разстоянието е около 200 км, извън населените места подържах скорост до около 140, специално по баирите ускорявах да разбера дали има запас от мощност, по магистралата подържах скорост до около 160, на няколко пъти ускорих до около 180. Не съм добър шофьор и за мен скорост от над 160 с непознат автомобил който съм карал един ден си е голяма скорост. Бях заредил в Козлодуй резервоара до горе, в София преди да върна автомобила заредих до горе – 12 литра за 200 км(198 км по километраж). Това са впечатления от един посредствен шофьор, далече съм от състезател.
Публикувано на: 09 Апр 2012 23:03
от LEXUS
При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
Публикувано на: 09 Апр 2012 23:29
от Vesko
LEXUS написа:При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...

Публикувано на: 09 Апр 2012 23:37
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...

Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.
Публикувано на: 09 Апр 2012 23:51
от Vesko
LEXUS написа:Vesko написа:LEXUS написа:При скорости 140-160км./ч.,тестови ускорявания в баирите и 190 км./ч. на Витиня разход от 6/100км. е много добър! Нека пак пишат,че хибридите харчели много на извънградско и магистрала. biggrin.gif
Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...

Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.
Но сесъгласяваш с човека че 6л/100 при 140км.ч скорост е нормално, че и дори добре biggrin.gif
Публикувано на: 09 Апр 2012 23:55
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:Vesko написа:
Стига си чел реклами biggrin.gif Средна скрост 140 надали много могат д апостигнат...

Никъде не съм написал средна скорост,а скорости около! Човекът го е написал, написал си е и разхода.
Но сесъгласяваш с човека че 6л/100 при 140км.ч скорост е нормално, че и дори добре biggrin.gif
Напротив, казвам,че при каране със 140-160 км./ч. , нарочни ускорения по баири и изкачване на Витиня със 190 км./ч. 6/100 разход е нищо.