Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Re: Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Здравейте,
искам да благодаря на всички за помощта...
за момента не съм го сменил клемореда, просто го отворих и поразпънах 6-те пружинки за да дава по-хубав контак, което за момента върши работа, но най-вероятно ще трябва да го сменя, защото рано или късно пак ще се прояви.
Искам да благодаря на всички за помощта. Вече имам доста опит в решаването на проблеми по тази кола. Все пак ВСИЧКО беше под подозрение и проверено в даден момент . Надявам се и аз да бъде полезен ако се наложи...
искам да благодаря на всички за помощта...
за момента не съм го сменил клемореда, просто го отворих и поразпънах 6-те пружинки за да дава по-хубав контак, което за момента върши работа, но най-вероятно ще трябва да го сменя, защото рано или късно пак ще се прояви.
Искам да благодаря на всички за помощта. Вече имам доста опит в решаването на проблеми по тази кола. Все пак ВСИЧКО беше под подозрение и проверено в даден момент . Надявам се и аз да бъде полезен ако се наложи...
Toyota Avensis 2.0 D-4D, 2003
Toyota Corolla 1.4i, 2005
Toyota Corolla 1.4i, 2005
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
здравей dimiterb, можели да конкретизираш за кои клеморед става въпрос, имам съшия проблем, при пускането на климатика колата ми изгасва, но преди това има абсолютно същите симптоми както твоите. Аз живея в Германия и тук немогат да открият проблема, акумулатора ми е оригинален 4 годишен, днес ходих да я гледат в оторизиран сервиз и пред мен направиха теста, казаха ми че акумулатора е ок и те се видяха в чудо! Можели някакви снимки за кои клемоеред става дума. Надявам се да си активен още във форума.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Здрасти,
клемореда се намира точно срещу ключа за стартера. Реално като въртиш ключа, той върти едно метално "лостче", което пък влиза в клемореда и го превключва. Сваля се като се свали кората под волана и се намира от другата страна срещу ключа. Има негова снимка във следната тема - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19006&start=75 , че не открих моите снимки.
Клемореда може да причини доста различни проблеми в зависимост от това, кое точно не работи коректно в него, но при мене колата не гаснеше като пусна климатика, а на произволен принцип, без никаква намеса от моя страна. Успях да го хвана чак когато проблема ескалира и започна да гасне веднага след като запали и пусна ключа. Ако при тебе гасне само когато пуснеш климатика е възможно да има някакъв друг проблем и да се насочиш към него, но пък клемореда се сваля лесно и може да се провери - САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ГО СЧУПИШ ИЛИ ЗАГУБИШ НЯКОЯ ЧАСТ.
Аз проблема си го реших като накрая го смених с втора употреба от една морга и проблем вече нямам, но пак казвам никой неможе да каже на 100%, че при тебе проблема е същия, но пък много вероятен.
Успех.
клемореда се намира точно срещу ключа за стартера. Реално като въртиш ключа, той върти едно метално "лостче", което пък влиза в клемореда и го превключва. Сваля се като се свали кората под волана и се намира от другата страна срещу ключа. Има негова снимка във следната тема - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19006&start=75 , че не открих моите снимки.
Клемореда може да причини доста различни проблеми в зависимост от това, кое точно не работи коректно в него, но при мене колата не гаснеше като пусна климатика, а на произволен принцип, без никаква намеса от моя страна. Успях да го хвана чак когато проблема ескалира и започна да гасне веднага след като запали и пусна ключа. Ако при тебе гасне само когато пуснеш климатика е възможно да има някакъв друг проблем и да се насочиш към него, но пък клемореда се сваля лесно и може да се провери - САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ГО СЧУПИШ ИЛИ ЗАГУБИШ НЯКОЯ ЧАСТ.
Аз проблема си го реших като накрая го смених с втора употреба от една морга и проблем вече нямам, но пак казвам никой неможе да каже на 100%, че при тебе проблема е същия, но пък много вероятен.
Успех.
Toyota Avensis 2.0 D-4D, 2003
Toyota Corolla 1.4i, 2005
Toyota Corolla 1.4i, 2005
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15 Юни 2018 17:35
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Авенсис
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Същия проблем имах. В движение гасне и после се самозапалва сам. Или отказва алармата да отвори автомобила и ръчно с ключа трябваше да се отвори. Какви ли не диагностики му правиха и всичко си било ок, ноооооо оказа се разхлабени клеми на акумулатора и като притегнахме всичко, вече година няма проблем.
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Темата е стара, но реших да пиша и аз за моя проблем, защото много прилича на описания.
Автомобила е Авенсис 2.2 d4d.
При изкачване на по-продължителен баир, се усеща нещо като пехълцване. Горивната система е чиста, дюзите минали стенд. Преди около 2години, имаше тотално изгасване и регистрира грешка късо съединение в дюза. Но го направи само веднъж. Карам я така от доста време. Не регистрира грешки, но понякога прехълцва. И понякога занулява разхода и часовника. Иначе пали и върви добре. Мисля, че и при мен има механичен проблем с токовете.
Ще пробвам с този клеморед и ще пиша.
Автомобила е Авенсис 2.2 d4d.
При изкачване на по-продължителен баир, се усеща нещо като пехълцване. Горивната система е чиста, дюзите минали стенд. Преди около 2години, имаше тотално изгасване и регистрира грешка късо съединение в дюза. Но го направи само веднъж. Карам я така от доста време. Не регистрира грешки, но понякога прехълцва. И понякога занулява разхода и часовника. Иначе пали и върви добре. Мисля, че и при мен има механичен проблем с токовете.
Ще пробвам с този клеморед и ще пиша.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006
- mapamop
- Мнения: 4223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Работещ мога да ти пратя на малки пари, ама бас хващам че нищо няма да се промени. Трябва да си врътнал близо милион пъти че да се предаде на Т25. Търси си претрития или сцепен кабел към дюзи или EDU модула, който управлява дюзите. Гледах му конструкцията на тоя клеморед, и ще му трябва много, ама много време да замине. И е голям панаир със смяната му.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Дали проблемът не е в някоя обща маса - все пак си губи и часовник...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Може да е предпазител 56 DOME 7.5A който прави магарии и трябва да се поднови
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
- Местоположение: Павликени ; Велико Търново
- Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
- Благодарил/а: 1 път
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Благодаря момчета.
Този предпазител DOME съм го сменял един два пъти. Но когато ми се рестартират разхода и часовника той не изгаря. Имам усещането, че се случва, когато е много горещо или много студено. Което би трябвало да е от лоши връзки. Само че не знам къде да търся, а места много. Ще трябва доста да се ровя по таблото и бушониерите.
Повече ме дразни това прехълцване. Сякаш някой гаси мотора за част от секундата. Става само на загрял мотор и при продължително изкачване. Ако беше нещо с горивото щеше да запише грешка.
Този предпазител DOME съм го сменял един два пъти. Но когато ми се рестартират разхода и часовника той не изгаря. Имам усещането, че се случва, когато е много горещо или много студено. Което би трябвало да е от лоши връзки. Само че не знам къде да търся, а места много. Ще трябва доста да се ровя по таблото и бушониерите.
Повече ме дразни това прехълцване. Сякаш някой гаси мотора за част от секундата. Става само на загрял мотор и при продължително изкачване. Ако беше нещо с горивото щеше да запише грешка.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006
- iovkito
- Мнения: 2864
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Смени си модула за управление на дюзите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 4223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Единствената за която се сещам да е обща между таблото (часовника и разхода) и дюзите/горивоподаващата система е кабела от минуса на акумулатора до купето/калника. Повечето да не кажа всички релета по отношение на дюзи и ГНП са в коша на мотора, със изключение на circuit opening relay което е в купето, зад интеграционното реле, и взема маса по спомен от долен ляв кик-панел. Таблото взема от рамата/скелета от тръби зад него. Дюзите са замасени към главата на двигателя или блока (не помня точно), контролера за дюзите и той е на десния калник в коша на мотора, и си взема маса директно от купето, или през сноповете на клемата над АБС модула или някъде в района. Това и за 1CD-FTV, и за AD моторите. На старата генерация даже ground points са 2 или 3 общо за целия мотор. Таблата с релетата се замасяват към купето някъде близо до тях.
Вариант е да се е окислила обувката на минусовия кабел че е точно под акумулатора, и течовете на киселина да са я сговнили.
memorex, мисля че няма да гасне в движение от DOME FUSE. Той няма отношение към запалването мисля. По-скоро някой преди него, или някой за горивната система. А часовника да се губи заради "хлъцкането" на акумулатора при повторното запалване.
Или маса, или ЕДУ модула е заминал. На АД сериите ги търсят че май изгарят, когато лабавите дюзи не са адресирани навреме.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Всъщност тази тема имах предвид ,не че точно изгорял бутон е проблема:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=36397
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=36397
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта