Auris 2.0 D4D - дали си заслужава?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Ное 2011 20:10

muf написа:Качеството на колите се оценява обективно от JD Power и всеки може да види къде са VW. Тойота и др.
Интересно че споменаваш JD Power. Сигурно с LEXUS гледате нЕкое друго. Ето резултатите за 2011 (Голф и Аурис)
Изображение
http://www.whatcar.com/car-news/jd-powe ... ner/257096

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 20 Ное 2011 20:24

Не бе Скот,
гледаме сайта на JD, а не на някое списание

- за качество на нови коли 2011г

http://www.jdpower.com/autos/ratings/qu ... -by-brand/
Toyota Изображение
VW Изображение

- за надежност, издържливост или както ти уйдсва 2011г.
http://www.jdpower.com/autos/ratings/de ... -by-brand/

ToyotaИзображение
VW Изображение

И те така, по-качествени, по-здрави и поевтини. Гаранция 5 години... за това си взех Корола, а не Джета.

biggrin.gif
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
vessonik
Мнения: 170
Регистриран на: 17 Фев 2009 12:59
Местоположение: София

Мнение от vessonik » 20 Ное 2011 20:31

LEXUS написа:
nowyaris написа:Пък за Голф-3 да не съм чул,че е качествен.Това е най-калпавия Голф от всичките шест генерации.
biggrin.gif Това е точно така. Не исках пак да пиша, но ето,че се навих biggrin.gif Действително 3-ката е най-некачественият Голф. Имат много технически проблеми и доста ръждясват. Но нека оставим колегата на спокойствие,защото доста остър стана диалога. smile.gif

Аз мога да добавя съвсем в светлината на обективността,че Хюндай Лантра целият му интериор е кожа от 96-та година. Както и Деу Ланос. Как ти се виждат те,колега весоник. Голф и Ауди нямат кожа освен в най-горното и скъпо ниво на оборудване. Така е и при Аурис.
От гледна точка на пластмасите, това си има цел и я обясних преди.
И говоря ТОЧНО ЗА КЛАСА. Lexus CT 200h е точно в класа на Ауди А3, но е с много по-добри материали и шита естествена кожа по ТАБЛОТО дори.
Това го няма в никое Ауди А3 или Голф.


И в крайна сметка защо да оставим пазара в САЩ? Та,както казах, това е независим пазар и за немци , и за японци. Не е коректно да гледаме домашния европейски пазар на Фолксваген-Европа.

Голф,както и Ауди А3 са много,много далеч от надеждността на Аурис или Корола. По отношение на интериора е въпрос на вкус и приоритети.

Тойота има екологични приоритети и това да продава много продукт за разумна цена.

Фолксваген има други приоритети- стари неекологични технологии, продавани на висока цена.
Дали таблата и тапицериите са им качествени, всеки има своя вкус и виждане. Аз примерно смятам,че от висококачествена материя е само таблото на А3, но не на Голф. Голф има стандартно табло или може би малко над стандарт. Но такова, та дори по-качествено е на новия Меган примерно. Хюндай i30 да не би да е с по-некачествено табло от Голф6? Доколко таблото кара колата е друг въпрос. Но Голф и Ауди А3 не са и не са били с кожени нито табла,нито тапицерии , освен в най-високо ниво на оборудване, и то само тапицеии. Кожени табла никога не са имали и нямат!

Относно цените- Тойота определено също държи цена!
Колеги, моля четете правилно! Оше веднъж казвам, че:
1. Моделите за Америка са доста по-различни от произведените за Европа и там се котират все още коли от класа на сегашната Корола, Ауди 4 и нагоре, Авенсис (макар, че той не се продава и т.н.) Продават се по-голямите, тип лимузина. Модели като Голф, Аурис, i30 и други са все още рядкост. Затова предложих да не се коментира американския пазар!
2. Въпреки, че във втория си пост подчертах, че непиша за естествена кожа, отново говорите за лукс автомобили от класа на Лексус и т.н.
3. Който не вярва може лично да се убеди - предложете Тойота произведена 1996г., задължително да не е пребоядисвана и съм готов да се сравни с въпросния Голф 3. По него нищо не е ремонтирано (купе, ходова част и двигател) с изключение на обичайни консумативи като: съединител, спирачки, водна помпа, ремъци, свещи и т.н. Включително е с оригиналните амортисьори, нищо, че задните вече са за смяна. Няма едно място с избила ръжда! Ръжди избиват там, където ламарините е пипнал български майстор. Трябва да се пише във форума обективно, без да се приема тона като остър и без пристрастия, моля. Аз предлагам обективно сравнение... Аз ще помоля и приятеля си да докара Ауриса със скърцащата жабка и обелените сребърни орнаменти.
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Ное 2011 20:35

muf написа:И те така, по-качествени, по-здрави и поевтини. Гаранция 5 години... за това си взех Корола, а не Джета.
Кво го топли колегата дето ще си купува Европейски Аурис, че Тойота според Американски критерии като цяло били качествени? Що не вземете да извадите и скритото оръжие - Лексъс, те пък са на първо място. Ама Ауриса не е Лексъс ... и със сигурност не е толкова надежден и хубав, колкото се опитвате да го изкарате от криворазбрано фенство :whistle:

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 20 Ное 2011 20:46

Scott написа:Кво го топли колегата дето ще си купува Европейски Аурис, че Тойота според Американски критерии като цяло били качествени?
"американските критерии" са брой посещение в сервиз, разходи за ремонт...
интересно какви са "европейските " критерии


Не е криворазбрано фенство, Скот
А наблюдения всеки ден върху голямо количество нови БЕЗПРОБЛЕМНИ Тойоти. Опит три и половина години с нова Корола.
Наблюдения върху нови VW със сменени дюзи (комплект) на 3-тата година.
Такива работи.
За Корола и Авенсис имам лични наблюдения предостатъчно - железни коли. Старият ми Рав 4 пък е неубиваем
И аз си мислих че интерирора ще се надере (като на предишния ми Голф4 - хроничен проблем на Г4) но на Королата нямам и драскотинка biggrin.gif
Ауриса може да не е най-перфектната Тойота, но не съм чул нищо хронично и скъпоструващо за ремонт.
Даже не съм чул нищо съществено като проблем biggrin.gif

Голф6 също е добра опция. Не казвам че е лош (няма и как да го кажа). Харесва ми, бих го карал с кеф
Но за нормален двигател (по-съвремен) и малко екстри цената е с 7 000 лева над аурис при гаранция едва 2 години.
Ами чисто фенство ще е да го избера.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 20 Ное 2011 21:04

muf написа:А наблюдения всеки ден върху голямо количество нови БЕЗПРОБЛЕМНИ Тойоти...
Тъй кажи да те разбера ... айде със здраве :thumbsup:

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 20 Ное 2011 21:12

Scott написа:
muf написа:А наблюдения всеки ден върху голямо количество нови БЕЗПРОБЛЕМНИ Тойоти...
Тъй кажи да те разбера ... айде със здраве :thumbsup:
Ами да, така е
Повечето ми колеги се обзаведоха с Тойоти
Едва ли е случайно biggrin.gif
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 20 Ное 2011 21:49

Ех, колко наивност има по този свят...
Като чуете че на корола пластмасите се разлагали за 3 години и си чупите кръстовете да се кланяте на японската сила, ама че сума ти и мерцедеси от 90-те години са изгорели от наложените изисквания за биоразградими материали за изолацията - е, те са боклуци, как са могли да не се сетят, а?
На деу-тата дето им се измиваше боята първата година поради калпава технология за водоразтворима боя никой няма да каже хвалба, нали?

Има си един лаф - колкото пари дадеш за едно нещо, толкова работа ще ти върши. Хубави коли за малко пари НЯМА!
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 20 Ное 2011 21:58

gicho написа:Ех, колко наивност има по този свят...
Като чуете че на корола пластмасите се разлагали за 3 години и си чупите кръстовете да се кланяте на японската сила, ама че сума ти и мерцедеси от 90-те години са изгорели от наложените изисквания за биоразградими материали за изолацията - е, те са боклуци, как са могли да не се сетят, а?
На деу-тата дето им се измиваше боята първата година поради калпава технология за водоразтворима боя никой няма да каже хвалба, нали?

Има си един лаф - колкото пари дадеш за едно нещо, толкова работа ще ти върши. Хубави коли за малко пари НЯМА!
Не можЕх да те рАзбера

biggrin.gif
Коли като коли, въпрос на личен избор. Това че са биоразградими в почвата ли е проблем?

По-скоро е важно как се държат извън почвата
biggrin.gif
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
vessonik
Мнения: 170
Регистриран на: 17 Фев 2009 12:59
Местоположение: София

Мнение от vessonik » 20 Ное 2011 22:23

:censored:
Последно промяна от vessonik на 20 Ное 2011 22:56, променено общо 1 път.
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.

kaki
Мнения: 46
Регистриран на: 04 Окт 2009 08:55

Мнение от kaki » 20 Ное 2011 22:45

Карал съм Хюндай 30 и е такова дърво спрямо Ауриса, че нямам думи за тази класация. Само като му погледнеш направата и как влизат скоростите става ясно. Чудя се как някое Деу не е на първо място!
Последно промяна от kaki на 20 Ное 2011 22:47, променено общо 1 път.

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 20 Ное 2011 22:46

(коментара се отнасяше към постовете на най-заклетия тойота фен по-назад из темата)

Тъй де, само дето мечетата правят проблемите преди да ги закопаят...
Пластмасата от вторични суровини е по-евтинка, та не знам да не е заради цената избора на матрИала...
И още по-ясно - някой като ти заговори за екология, да знаеш че ти пробутва нещо маломерно, или нещо дето ще ти излезе после през ... гърба.
Ако тойота бяха толкова загрижени за природата, първо щяха да си оправят масларските изпълнения. Бая стотици тонове масло горница им се водят на сметката... laugh.gif
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 20 Ное 2011 23:05

Гичо,теб нали преди шест месеца още ти казаха да ходиш да са паткаш нейде.Това си е Тойота Форум.за VW,Audi,Seat и Skoda си има друг форум.И изобщо не мага да разбера разни малоумници ко майка си търсят тук-кат не им харесват Тойотите да си ги плюят в други форуми-има такива достатъчно.тук сме си групичка от привърженици и молбата ми е хора дето не ни одобряват да вървят на майната си.Щото на дерби ако седнеш при агитката на ЦСКА и викаш "само Левски" нали се сещате...... .Карайте си немските боклуци и им се кефете-никой не ви спира.Ама да пълните на колегите главите с глупости е най-малкото ненужно.И не забравяйте,че това е най-мекия ми тон на общуване.Особенно за разни малоумници от шотландските села.

Аватар
tarikat89
Мнения: 91
Регистриран на: 09 Май 2008 19:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от tarikat89 » 21 Ное 2011 00:03

чакайте ся и аз да се изкажа.. карам Сеат Толедо 1.9 тд 93год. (чист голф 3 в испанско купе) в семейството е от 7год и аз го карам вече 4год и съм навъртял 70хил км само АЗ! За тея 4год баща ми си купи да кара Тойота Карина 2.0 д 95год .. Какво да ви кажа освен,че Сеата (VW) е толкова недоизмислен сравнение с тойотата,че чак няма да повярвате,че си плюя моята си кола..
1во Тойотата е в пъти по одобна и комфортна от Сеата
2ро хидравлика в пъти по лека и по добра
3то скорости в пъти по лесно превключване
4то в пъти по добра шумоизолация
5то в пъти по широка
6то в пъти по качествени материали
7мо тойотата е с хиляди пъти по здрава и дурако устойчива кола..
8мо в пъти по безпроблемна (даже като се замисля за 4год няма никакви проблеми тази кола
Относно поддръжката на Тойотата - масло и филтри се сменят на 20хил км ;по окачването още нищо не се е сменяло за 60хил км,а колата се товари всяка седмица с по 500-700кг желязо или вода..Като цяло колата изобщо не се жали и не се поддържа само се юрка здраво колкото може..
Такааа а относно Сеата тази кола е поддържам и гледам повече от колкото мен си като се разболея.. масла и филтри на 9хил км ремъци на 40хил..цялото окачване е сменено вече..постоянно някви проблеми и мизерии с тая кола и все нещо има за правене и нещо развалено..не отричам,че като цяло е здрава кола но сравнение с тойотата,сеата е пълен боклук..затова никои да не ми хвали Vw,Audi,Seat и Skoda до преди 2002год защото са пълен отврат.. аиде да не ви давам и пример с другите две коли в семейството които са Мазда 323 91год(малка и стана и в пъти по добра от VW/Seat) и mazda 636 99год които и те са светлинни години преди VW ..

Това е от мен човек които кара VW под прикритие и го плюе ! Просто тази кола няма място за хвалба пред японските коли,просто няма с какво да изтъкне,да си кажеш "е да но на VW това му е по хубаво и по добро"!

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 21 Ное 2011 01:22

Колегата горе си го е казал. :thumbsup:

А кой каза нещо за екологията? biggrin.gif
http://gosocialgogreen.wordpress.com/20 ... 11-%D0%B3/
Изображение
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Producenta и 7 госта