Да това е правилната стратегия ! Щом ти го казвам значи съм прав ! Сега трябва да осъзнаеш какво съм писал !ascherney написа: .................... но щом казваш, да приемем,че си прав .........................................
И как точно доразвиват идеята , като ползват обикновено въздушно окачване спрямо хидро-пневматично ? Говориш глупост след глупост ! Мерцедес не разработва въздушно окачване , а купува готово такова от някоя от фирмите за окачвания !!! Като и не рзработва собствени горивни системи ,а купува такива от БОШ !!!ascherney написа: Mercedes доразвиват идеята в т.нар. air suspension, .............
Сега разбра ли дали има по-скъп , по-луксозен и по-премиум автомобил от S-клас или пак нещо не ти е ясно ? Че това ти беше основната теза в щуротиите . И да ти кажа ли какво иновативно нещо нямат Мерцедес в S-клас , което само Лексус имат ? Айде нали така и така ще те ограмотяваме от нулата Лексус LS600h е световно признат , като най-високотехнологичен автомобил !!!!!!! И е с по-ниски емисии , по-нисък разход и повече екстри от коя,то и да е S-класа по това време ! S-клас и до сега няма реално работещ хибрид , който дори малко да се доближи до този на Лексус ! Отделно това е пълна разработка на Тойота и не ползва никакви части на БОШ за разлика от МБ , Ауди , БМВ и тн които 80% са БОШ + малко ламарина . Така , че чети и се ограмотявай , а недей да говориш глупости и то на висок глас !