Страница 5 от 5

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 13 Фев 2024 11:23
от Сунай Ахмедов
Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 26 Юни 2024 07:56
от Stanislav96
Сунай Ахмедов написа: 13 Фев 2024 11:23 Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?
Къде ти поставиха газта и каква марка?

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 16 Окт 2024 18:46
от 534
Да освежим малко темата. Колата си върви с преработените клапани. Не съм ги измервал дали са почнали да се вкопават. Този който беше с хлабина 0.65 мм продължава да си чука неуморно и е доста дразнещо, макар, че шефа на сервиза беше ми казал, че ще се оправи - не, не се оправя, чука си и това си е. Жалко за толкова тихите двигатели на бензиновите короли. Иначе, нямам проблем нито с вървежа, нито с газта, нито с грешки в компютрите (с изключение на грешки относно газовите вентили). Смених само газовите вентили MED преди половин година, тъй като бяха на 180 000 км и вече започнаха да дават грешки на компа. Сложих си турски, заместители на MED. Направих автоматична регулация на вентилите - имам програма за LANDI компютъра ми. Засега всичко е точно.

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 16 Окт 2024 21:43
от max-2
То ще се оправи, но след 150-200 хил км. По-добре си го оправете сега, също така вижте дали не са няколко, а не само един. Мърлява работа.

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 09:42
от AlexPP
Е, той каза, че 0.65мм е хлабината на два от всмукателните клапани. Това от самосебе си никога няма да се оправи. Даже може да стане по-зле, защото хлабината на всмукателните клапани се увеличава малко с времето, за разлика от изпускателните. Трябва да се сменят чашките с по-дебели.

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 10:24
от Akima
Понеже сме на вълна лифтъри - AlexPP е прав.
Моите наблюдения са същите.
Трябва да имам и от големите номера - пишете ЛС при нужда.

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 13:54
от Оги
Това е 3 пъти по-голяма хлабина и не се надявай да се оправи сама, напротив, при такова положение в хода на работа на мотора тази хлабина се увеличава прогресивно тъй като гърбицата на вала не натиска пула, а в по-голяма степен го "удря".

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 15:40
от max-2
На някои двигатели и смукателните клапани потъват в леглата.

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 16:21
от ufer
Само да не му потънат в буталата... ohmy.gif

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 16:22
от Akima
Всеки мотор е интерферентен, ако се постараеш достатъчно... :whistle:

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 17 Окт 2024 18:50
от ufer
А пък аз се притеснявах за 0,03 мм (три стотни) под долната граница на един-единствен изпускателен клапан... tooth.gif Е, лятото оправих луфта в норма, защото при сегашните алуминиеви блокове и глави никога не се знае, кога ще дръпнеш дявола за опашката... bash.gif Друго си беше едно време с чугунените глави - луфт бол: 0,40-0,45 мм, направо мечта, само дето на 10к км - регулиране... :D