Да, ето го

Изводи:
• Възбудата, фокусът и вниманието са по-силно изразени по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
• Сърдечната честота се увеличава средно с 6 удара/мин по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с сърдечната честота преди старт, докато сърдечната честота по време на ускорение с Ford Mustang Mach 1 остава относително непроменена.
• Кожната проводимост остава по-висока (т.е. по-силен отговор на симпатиковия дял на периферната нервна система) средно по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
Кое и как изкуствено е ограничено? За намаляне на обема ("downsizing") на ДВГ ли говориш?
Това говори ли в полза на електричките?Filbor написа: ↑04 Дек 2023 15:20 Изводи:
• Възбудата, фокусът и вниманието са по-силно изразени по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
• Сърдечната честота се увеличава средно с 6 удара/мин по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с сърдечната честота преди старт, докато сърдечната честота по време на ускорение с Ford Mustang Mach 1 остава относително непроменена.
• Кожната проводимост остава по-висока (т.е. по-силен отговор на симпатиковия дял на периферната нервна система) средно по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
Чeтиpитe нaй-гoлeми гpaдa в Hopвeгия - Ocлo, Бepгeн, Tpoндxaйм и Cтaвaнгep, пpиexa пpoгpaмa зa нaмaлявaнe нa aвтoмoбилния тpaнcпopт. B oпит дa нaмaли бpoя нa aвтoмoбилитe, Ocлo пpeмaxнa пoвeчe oт 4000 пapĸoмecтa oт 2016 г. нacaм, ĸaтo cъщeвpeмeннo изгpaди вeлocипeдни aлeи, paзшиpи тpoтoapитe и пpoмeни мoдeлитe нa движeниe, зa дa нaмaли нacpeщния тpaфиĸ. Блaгoдapeниe нa тeзи ycилия гpaдът пocтигнa зaбeлeжитeлeн ĸpaйъгълeн ĸaмъĸ пpeз 2019 г.: нитo eдин пeшexoдeц или вeлocипeдиcт нe бeшe yбит пpи пътнoтpaнcпopтнo пpoизшecтвиe пpeз цялaтa гoдинa.
Безсмислен 'експеримент', според мен...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта