Страница 36 от 46
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 30 Мар 2016 15:38
от slowtraveler
nowyaris написа: Затова според мен е безмислено да купиш Ярис,оборудван като максимума на Аурис или Авенсис-сравненията са глупави.
Е да, ама се продават и такива автомобили

В офиса имаме такъв - Ярис 90к.с. дизел, с безключов достъп, голяма навигация и т.н... Ако не се лъжа струваше някъде около 34х.лв преди 5-6-7 години...
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 30 Мар 2016 15:58
от SFINKS
Е то и в момента дизеловият Ярис високо изпълнение е по скъп от хибрида ..
Това сигурно защото е много гаден дизела..
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 30 Мар 2016 16:32
от BOz
nowyaris написа: Аз поне не виждам смисъл да се затварят пари в момента в чисто нов хибриден автомобил.
Аз поне не виждам причина човек да си купи Ярис въобще.
Но това са си конкретно моите и твоите виждания. Всеки човек си има виждания и си купува колата, която иска.
Някоя жена може да иска да кара Ярис, а да не иска да купува Аурис, защото ѝ е голям. Ама пък иска екстри. Не случайно производителите са направили нива на оборудване. Ти ако не искаш нещо да те чеша по гъза, друг може точно за това да избере даден автомобил.
SFINKS написа: Е то и в момента дизеловият Ярис високо изпълнение е по скъп от хибрида ..
Това сигурно защото е много гаден дизела..
Значи икономически е по-добре да вземеш хибрида, а не дизела, защото е по-евтин. Значи сам доказваш, че хибрида е по-икономически изгоден от дизела. Забравяш за дюзи, турбо, маховици, съединители, ДПФ филтри, ЕГРи, стартери, алтернатори, а най-вече за вибрацията от дилдото, която ще те преследва вечно в живота, докато караш дизела.
Но както казах - ако дилдото ти харесва, то това е твоя автомобил. Точно за това има различни двигатели, оборудвания и т.н.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 10:39
от nowyaris
BOz написа:Значи икономически е по-добре да вземеш хибрида, а не дизела, защото е по-евтин. Значи сам доказваш, че хибрида е по-икономически изгоден от дизела. Забравяш за дюзи, турбо, маховици, съединители, ДПФ филтри, ЕГРи, стартери, алтернатори, а най-вече за вибрацията от дилдото, която ще те преследва вечно в живота, докато караш дизела.
Но както казах - ако дилдото ти харесва, то това е твоя автомобил. Точно за това има различни двигатели, оборудвания и т.н.

Значи икономически е по-добре да вземеш конвенционален бензинов Ярис, а не такъв хибриден , защото е по-евтин.Значи сам доказваш,че конвенционалния бензинов двигател е икономически по-изгоден от хибридния такъв.Забравяш за проблеми с батериите,завишен разход на гориво,който няма нищо общо с посочения заводски,утежнените процедури по гаранционното обслужване и пълната липса на техническа компетентност в по-голямата част от сервизния персонал,загубата на време при провежданите технически гаранционни и не само такива кампании.Отделно дето не губиш никакво време в молитви от сорта "Дано нещо не се счупи,че ще ми излезе златно/невъзможно/ да го ремонтирам в Родните сервизи".И съвсем забравяш какво е това чувство на неудоволетвореност,когато на магистралата всеки с подобна конвенционална кола минава покрай теб като бърз влак покрай малка гара за приблизително еднакъв разход на аналогично гориво.
Но както ти казваш-ако мазохизма ти харесва,то хибрида е твоят автомобил.Точно за това има различни двигатели,оборудвания и т.н. biggrin.gif .
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 15:31
от smsdeliverer
nowyaris написа: Значи сам доказваш,че конвенционалния бензинов двигател е икономически по-изгоден от хибридния такъв
Колега какво разбираш под хибриден двигател, за да знаем базата за сравнение.
Говориш за хибридната с-тема или за Аткинсоновият д-тел.
nowyaris написа: Забравяш за проблеми с батериите
Доколкото разбирам от горе написаното сравняваме нови коли, така че 10 години наистина забравям за батерията без да давам и една стотинка.
nowyaris написа: ,завишен разход на гориво,който няма нищо общо с посочения заводски
според мен и на бензиновият няма нищо общо .
nowyaris написа: загубата на време при провежданите технически гаранционни и не само такива кампании.
Такива не съм забелязал при моите обслужвания.
nowyaris написа: .И съвсем забравяш какво е това чувство на неудоволетвореност,когато на магистралата всеки с подобна конвенционална кола минава покрай теб като бърз влак покрай малка гара за приблизително еднакъв разход на аналогично гориво.
Наистина ще те подмина като малка гара и да кажа не чувствам никаква удолетвореност като изпреварвам коли

, а й не си представям два яриса(с различно задвижване) се дърпат на магистралата това ми звучи като филм на ужасите.
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 16:18
от nowyaris
Значи колегата с СМСите - Първо - колко пари даде за Новия си Приус??? Второ-ако ти нямаш проблеми с него,прочети другите теми в този раздел-хората губят време по сервизи и по гаранционни обслужвания,други искат да съдят дилъри и производители заради повишен разход.Трето,понеже твърдиш че нямаш проблеми с колата,аз ще прасна едно паве в предното ти стъкло,а ти едно паве в моето предно стъкло.Това днес.Аз още утре ще съм с ново стъкло,а ти един Бог знае кога.Същото се отнася и за всички други резервни части.Трябва да си осигуриш дървени трупчета , ако стане някаква беля с прехваления Приус,че иначе ще му омекнат пружините докато дилъра го ремонтира "гаранционно".
И четвърто-ние с Божко като си мерим онези работи,ти не се навеждай biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Спора е по-скоро философски.
ПП.Днес на дядо брат му,който е на 76 години си купи чисто ново 308 дизел комби ГТ-лайн.С всички екстри за модела и 3,9 литра среден разход/по книжка/Само като видях шитите с тъмно червен конец спортни седалки и кожена тапицерия,другото вътре хич не го и гледах.Цена в Австрия със тяхния допълнителен акциз НОВА - 24 990 Евро.Знайш ли кога ще си купя за тези пари Приус.......

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 16:46
от BOz
nowyaris написа: Значи сам доказваш,че конвенционалния бензинов двигател е икономически по-изгоден от хибридния такъв.
Не. И ти го доказах с цифри. При еднакво ниво на оборудване хибрида и обикновения бензинов двигател са на една цена. Доказах ти го с цифри.
nowyaris написа: утежнените процедури по гаранционното обслужване
В какво се състои това утежнение в твоята глава?
nowyaris написа: загубата на време при провежданите технически гаранционни и не само такива кампании
Пак като горното мнение. Каква е разликата дали ще е хибрид, бензин или дизел?
nowyaris написа: И съвсем забравяш какво е това чувство на неудоволетвореност,когато на магистралата всеки с подобна конвенционална кола минава покрай теб като бърз влак покрай малка гара за приблизително еднакъв разход на аналогично гориво.
Всеки си кара колата така, както иска. Аз лично си карам хибрида така, както и 330д с 230кс под капака.
nowyaris написа: Същото се отнася и за всички други резервни части.
Всички резервни части от Тойота се карат за 3 дни най-много. Дори и предното стъкло, ако го няма в наличност. Ти от къде си сигурен, че точно за твоя Ярис, Тойота имат стъкло в наличност? Опит? Предположение? Защото и аз така мога да предположа, че точно днес за твоя Ярис в ТМ нямат налично стъкло, а за Приус имат.
nowyaris написа: Знайш ли кога ще си купя за тези пари Приус.......
А защо искаш да си купиш Приус въобще? Защо не си купиш Аурис, който е реалната алтернатива. Ти за тия пари можеше и С-клас хибрид да искаш. Страхотна логика.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 17:01
от nowyaris
Не ща.Изобщо не ща ни Приус,ни хибридни еквиваленти.Срещу всичко което си написал на Сфинкса аз с твоите собствени думи съм ти показал колко е безмислено да убеждаваш всички в качествата на хибридното задвижване.Ти взимаш някои от моите думи и напълно извън контекста ме цитираш . Логиката ми е страхотна наистина,а и логиката на всички които за момента не употребяват Приус или нещо подобно.Просто здравия разум им подсказва,че все още е безмислено.Броя на продадените в България хибридни автомобили от Тойота сравнен с броя на конвенционалните го доказва.
ПП.То може ли Приус да се кара както БМВ 330 Д ????? Няма ли да се разпадне ?????

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 17:11
от BOz
nowyaris написа: Не ща.Изобщо не ща ни Приус,ни хибридни еквиваленти
Това вече го разбрахме. Искаш най-голия кашон, което за мен е ОК. Само не разбрах защо не вземеш Дачиа за 50% от един Ярис? Или пък ако толкова държиш на Тойота, защо не вземеш Айго за 25% по-ниска цена? Нали все за цена говориш. Пък вземе та се нашиеш отново с гол кашон, ама за 25к. Нали все искаш да ти е икономически изгодно? Ама ще се повторя - вадиш някакви думи, а собствената си теза не може да си защитиш.
nowyaris написа: Логиката ми е страхотна наистина
Щом казваш.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 17:16
от smsdeliverer
nowyaris написа: Значи колегата с СМСите - Първо - колко пари даде за Новия си Приус???
НЕ знам какво общо има с темата но ще ти споделя 36к.лв това по питането. Това с ника за какво беше споменатo, като някакво лично отношение ли е или за тежест в поста, доказващо твоята теза.
nowyaris написа: Второ-ако ти нямаш проблеми с него,прочети другите теми в този раздел-хората губят време по сервизи и по гаранционни обслужвания,други искат да съдят дилъри и производители заради повишен разход
Ако искаш от мен мога да ти намеря такива теми да четеш за автомобили с конвенционално задвижване, другите гледам си ги чел.
nowyaris написа: Трето,понеже твърдиш че нямаш проблеми с колата,аз ще прасна едно паве в предното ти стъкло,а ти едно паве в моето предно стъкло.
Това с праскането ми хареса, ама аз не праскам стъкла

)))))
Иначе на гаранционни автомобили биха стояли еднакво време в сервиза, не знам ти какво визираш.Смениха моя шибидах беше пукнат от някой доброжелател за точно 7 дни.
За четвъртото изобщо няма да го коментирам това е въпрос на култура и поведение .
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 20:57
от Akima
! | Съобщение от: Akima |
Поради доклад темата се затваря от мен за почивните дни - да не ви идват идеи. |
Моля администратор да прецени ситуацията.
Приятни почивни дни.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Апр 2016 21:01
от slowtraveler
Да, време е за почивка темата... Дано това време се използва за събиране на нови доводи, а не за лични квалификации

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 18 Апр 2016 11:33
от Not_active_user_1
За 5 г. никакви разходи извън обслужването (новите хибриди в Германия дори са с 3 г. безплатно обслужване) и купуването на гориво. Една лампа съм сменил само.
Пожелавам на всеки подобен икономичеки „неизгоден“ автомобил!
П.С. Миналия месец минах за втори път на ТЮФ. Без забележки естествено. Като гледам обаче колегите с немските коли как ги връщат ми става болно за тях. Пред мен един с ново Ауди А4 за първи път минава на ТЮФ и проблеми. Теч на масло от двигателя и някакъв проблем по окачването. Иначе са си шовинисти и въпреки, че им струва скъпо, пак си вземат немско.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 26 Апр 2016 10:27
от slowtraveler
Тук Лексъс пусна 'промоция' - 5г безплатно обслужване... Но при нашата реалност изпитвам някакви съмнения дали автомобила въобще ще бъде обслужен при такива условия

Или под обслужване ще разбират измиване на автомобила (че да се вижда отдалеч, че нещо е правено по него )..
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 26 Апр 2016 13:07
от Рошко
Auris-ът ми е с безплатно обслужване през първите 5 години, но с малко по-висока лихва на лизинга. Имаше и вариант с малко по-ниска лихва без ТО. Немците пък предлагат 3 години безплатно облсужване на хибридния Auris. Склонен съм да мисля, че безплатното ТО е даденост от Toyota, а тук се "побългарява" и го дават само с по-високата лихва, така че защо да няма безплатно облсужване за Lexus, който е далеч по-луксозен и скъп автомобил?