Страница 301 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 17:48
от Enwor
slowtraveler написа: ↑19 Юли 2023 15:21
Лампи в купето и електроника обикновено е около 3-5А...
Като си тествах тяговата батерия докарах 6А с климатик, фарове, задна и плафони. На място в гаража само на стопове и габарити ще го меря с амперклещите като си ги взема.
Градско или не, няма значение. Щом е на Ready зарежда акумулатора.
Krachunov написа: ↑19 Юли 2023 16:53
Имаш ли някакви афтър маркет боклуци, дето колегите си връзват за врати за сензори, аларми?
Тц, само дашкама в запалката ама пък той гасне след изключване.
Мисля да я оставя още една седмица така да видя дали ще повтори. Сигурно се уплаши, че взехме втора и реши да прави напук

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 18:07
от Hursa
Скапано го зарежда

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 18:18
от BOz
Enwor написа: ↑19 Юли 2023 15:13
да видя докога ще изкара оригиналния и да го сменям.
На приятел с ФВ акумулатора е в гаранция колкото е колата. Умря му преди по-малко от месец (на 3 години). Дилъра му го смени по гаранция. На Тойота акумулатора колко е гаранцията по книжка?
Hursa написа: ↑19 Юли 2023 18:07
Скапано го зарежда
Таратанци. Късмет и партиди/изискване, което са имали към ОЕМ-а.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 18:26
от Hursa
Па явно тая "партида" е неограничена и тойотите се оборудват все от нея

Лошо - че и дори, като купуваме акумулатори за замяна - попадаме все на екземпляри от тая "парида".
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 18:54
от slowtraveler
Enwor написа: ↑19 Юли 2023 17:48
Като си тествах тяговата батерия докарах 6А с климатик
Аз имах предвид 'статичното положение' (консумацията от малкото акумулаторче), при което тяговата въобще не играе

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 19:39
от biro
BOz написа: ↑19 Юли 2023 18:18
На Тойота акумулатора колко е гаранцията по книжка?
3г е гаранцията на акумулатора. Моя умря на 3г и 2месеца. Обадих се на дилъра не да му искам нов по гаранция, а да питам мога ли да сложа какъв да е от магазина и да ми важи 6г гаранция на колата. Той каза, че ако беше умрял на до 3г щаха да ми го сменят.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 20:04
от BOz
Hursa написа: ↑19 Юли 2023 18:26
Лошо - че и дори, като купуваме акумулатори за замяна - попадаме все на екземпляри от тая "парида".
Кога смени акумулатор, който си бил сменил? На колко години ти е колата?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 20:12
от BladeBG
biro написа: ↑19 Юли 2023 19:39
Моя умря на 3г и 2месеца.
Явно са много добре проектирани. На мен (както и на останалите колеги тук, които споделиха) малко след 3-тата година почна да сдава багажа.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 20:16
от Hursa
BOz написа: ↑19 Юли 2023 20:04
Кога смени акумулатор, който си бил сменил? На колко години ти е колата?
4 пъти за 11 и половина години. На 11 и половина е колата

Мислите ли, че попадам на акумулатори все от лоша партида?
На королата все още не съм сменял. Може би защото я шофирам само на дълги разстояния. Или защото още няма две години.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 21:24
от BOz
По спомен моята не е излизала от града от около 8 години. Смених си оригиналния акумулатор. В момента колата е на 17 години. И какво правим?
Единствено мисля, че не колата ти е причината.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 21:35
от Hursa
На автомобил - втора употреба сте сигурни, че е бил оригиналния акумулатор? И това сериозно? Но както и да е - хибридната система от трето поколение, не е като хибридната система от второ. Вече действа нова политика и тойота се опитва да се настани стабилно на европейския пазар. Вече се появява хибридия аурис, ярис, рав. А не е само приус.
Вижте разхода, за вашия приус - който стой под репликата. От подобен разход, преди 15 години, би ли се впечатлил европеец - привикнал с разхода на дизеловите автомобили. Опитват се да направят хибридите си, тогава практически единствени - по впечатляващи (без особен успех). И системата вместо да поддържа акумулатора, пада жертва на опитите да се удължат периодите през които ДВГ не се включва.
BOz написа: ↑19 Юли 2023 21:24
Единствено мисля, че не колата ти е причината.
Може би и за всички други споделили не е колата причината? А не са малко.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 22:00
от BOz
Достатъчно е малко да погледнеш и да видиш дали акумулатора е бил оригинален или е сменен в последствие.
Ама с радиото не споря. Научи ме ти.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 22:02
от Hursa
И явно добре сте се научили

Прихванали сте.
Та къде са ви аргументите? Нямате такива
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Юли 2023 22:58
от GringoBG
Тези коли са пълни с електроника, да си иде акумулатора след години, щото колата не се кара редовно, разбирам. Но нали като е 'запален' хибрида (Ready) ползва за всичко хибридната батерия без значение работи или не двигателя? Аз откак имам колата ако ще слушам музика седя винаги на 'запален' хибрид. Ако кибича мноооого време, батерията пада до 3 черти и двигателят си пали да я зареди. Сега, ако седите на контакт и слушате музика или ви седят фаровете по бих разбрал, защо ви умират акумулаторите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Юли 2023 09:22
от Krachunov
Hursa написа: ↑19 Юли 2023 21:35
пада жертва на опитите да се удължат периодите през които ДВГ не се включва.
Двигателя НЕ пали за да зарежда акумулатора при "запален двигател"(работеща хибридна система).
Hursa написа: ↑19 Юли 2023 20:16
Мислите ли, че попадам на акумулатори все от лоша партида?
ОргинарлЪ от тойода ли взимате или ?
Че аз, както казах 9 годишния на яриса от Тм ми искаха 460 лева, ама реших че по - скоро няма да е от там.
GringoBG написа: ↑19 Юли 2023 22:58
Ако кибича мноооого време, батерията пада до 3 черти и двигателят си пали да я зареди
Ако при топло време (без нужда от климатик) е запалена хибридната система, може да си седи с часове и НЯМА какво да я изхаби. При климатик настроен на 25 при външна над 35 се включва за около минута на всеки 10 мин.
Та малкото акумулаторче не може да трогне хибридната батерия по никакъв начин.