Платил си 182 лв за филтър купе и въздушен филтър, така ли да разбираме? Въздушен филтър ти е 50лв макс, имаш ли номера на филтъра на купето, който са ти сложили? Че намирам такива и по 130лв.
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой купувал ли е подобен електронен модул за OBD, който заключва/отключва?
Аз купих още 2016 година, но не работеше на моята кола.
След 2016г се оказа, че заключването е по LIN шина и явно китайците още не бяха разучили как през CAN да го управляват. Не знам дали сега вече могат, но ако някой има опит да сподели.
Аз купих още 2016 година, но не работеше на моята кола.
След 2016г се оказа, че заключването е по LIN шина и явно китайците още не бяха разучили как през CAN да го управляват. Не знам дали сега вече могат, но ако някой има опит да сподели.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пак казвам, ако нещо стане с колата и се опре до тази гаранция, НИКОЙ ама НИКОЙ няма да ти повярва че - ТО НЯМАЛО ПРОБЛЕМ. И ще ти го каже същия човек който ти е казал - НЯМА ПРОБЛЕМ. Аз ако съм ще искам да ми напишат подпечатат с техен печат подпис име, че НЯМА ПРОБЛЕМ.stereo_man написа: ↑11 Юли 2023 09:57 При мен на последното (4-то по ред) също не ми бяха дали и като го исках ми казаха, че колегата, който правел проверките го нямало и реално не са правили проверка, но нали била в гаранция и нямало проблем
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 25 Авг 2022 17:58
- Местоположение: България
- Автомобил: Корола
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ще пиша на тойота българия да видя какво ще ми кажат по въпроса. Ако не ще звънна за нов час само за хибрид чека. Благодаря за съвета
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 25 Авг 2022 17:58
- Местоположение: България
- Автомобил: Корола
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Още не са ми излезнали данните в my toyota.Corolla_E12_hs написа: ↑11 Юли 2023 11:19Платил си 182 лв за филтър купе и въздушен филтър, така ли да разбираме? Въздушен филтър ти е 50лв макс, имаш ли номера на филтъра на купето, който са ти сложили? Че намирам такива и по 130лв.
Казаха че до два три дни ще са видими. Нямало вече на хартия така да се каже
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Хипотеза - Аз съм човек, който се занимава с рисуване. И разбирам от вид бои и четки. Друго нищо не ме интересува в този живот. Казали са ми да доставям колата веднъж в годината или на Х километра за обслужване. Доставям я. Те ѝ правят каквото си пожелаят и аз нямам никаква идея какво ѝ правят. Аз съм спазил моето изискване. На каква база ще ми откажат нещо, което го пише на хартия? Нещо да съм подписвал, че се отказвам или излишно съм настоявал?
Аз съм оставял част в Тойота с мое настояване да бъде сменена. Накараха ме на приемо-предавателния протокол да се разпиша за моето "странно" изискване.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Взех такъв модул за отключване/заключване от алито и работи. Има различни разновидности според модела и годината.peterhr написа: ↑11 Юли 2023 16:08 Някой купувал ли е подобен електронен модул за OBD, който заключва/отключва?
Аз купих още 2016 година, но не работеше на моята кола.
След 2016г се оказа, че заключването е по LIN шина и явно китайците още не бяха разучили как през CAN да го управляват. Не знам дали сега вече могат, но ако някой има опит да сподели.
Този, който взех, има 2 варианта - отключване при слагане на P на автоматика или при гасене на двигателя, заключване при минавана на D или над 15 км/ч.
Има също да ти отключи сваляне и вдигане на стъклата от ключа, но това вече го имам активирано през диагностика.
Другата малоумна функционалност е когато си запалил двигателя и отвориш която и да е врата почват да мигат аварийките, но по-бавно от стандартното.
Тези трите неща се контролират от самия модул как да работят с 4 миниатюрни ключа.
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това с модулите е доста куцо решение за мен. Ако си вземе човек модул за заключване, модул за индикация налягането на гумите и модул за още нещо дето някой се е сетил... Кой точно да навре в буксата. После OBD hub ли да връзваме.. То няма да остане място над педалите (щото нали трябва да се вади преди посещение при сервиз)..
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Модулът за налягането в гумите си седи в C-колонката и не пречи никому, все едно го няма.
По време на обслужване не съм виждал да слагат каквото и да е в OBD буксата, но може да греша.
Не знам как ресетват сервизния интервал, ако изобщо колата има тази функция.
Така ще е, като не са сложили базови функционалности от коли 2002 г. Предпочитам да ги имам на цената на един модул.

По време на обслужване не съм виждал да слагат каквото и да е в OBD буксата, но може да греша.
Не знам как ресетват сервизния интервал, ако изобщо колата има тази функция.
Така ще е, като не са сложили базови функционалности от коли 2002 г. Предпочитам да ги имам на цената на един модул.
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Никой нищо не слага в OBD-то при ТО в Тойота. Даже не знам дали и се заглеждат за нещо сложено. Аз сам си сложих лостче за темпомат. Никой нищо не е коментирал в сервиза.
При Корола 2016г, няма никакви сервизни интервали по менюта и дисплей (за съжаление).
При Корола 2016г, няма никакви сервизни интервали по менюта и дисплей (за съжаление).
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Вчера тръгвам за работа и изненада - лампите в купето мъждукат, на таблото мигат различни системи, спирачната помпа не се обажда. Работата ясна - акумулатора паднал. Като подмина 3тата година все се чудех кога ще се обади и ето на - след 7 дена в гаража хвърлил кърпата. Вечерта издирих един стар акумулатор 12v 7Ah за един UPS и го сложих да се зареди, най-много да го убия с ток. И без това с години седи в шкафа.
Днес слизам с кабелите, мултиметъра и акумулаторчето. Аха да мушна ключа и вратите се отключиха, викам бре, съвсем се е шашнал..
Замерих акумулатора в колата - 6V
. Почесах се, ама вързах смело кабелите към малкия оловен и колата си запали от раз.
Та натиках всичко при резервната гума, да видя докога ще изкара оригиналния и да го сменям. Направо се изненадах, че стана - явно под 2А ток му трябва да запали (с дневни, радио, екрани и т.н.).
Днес слизам с кабелите, мултиметъра и акумулаторчето. Аха да мушна ключа и вратите се отключиха, викам бре, съвсем се е шашнал..


Та натиках всичко при резервната гума, да видя докога ще изкара оригиналния и да го сменям. Направо се изненадах, че стана - явно под 2А ток му трябва да запали (с дневни, радио, екрани и т.н.).
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Лампи в купето и електроника обикновено е около 3-5А, но все пак това е малък товар за акумулатор... Предполагам дневните се стартират след старта на хибридната система и не товарят малкото акумулаторче при старт.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Надявах се при тия короли да са коригирали проблемите с акумулатора на хибрида.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Имаш ли някакви афтър маркет боклуци, дето колегите си връзват за врати за сензори, аларми?
Моята си мина 3 години, доста често карам само уикендите - тоест седи по 4-6 дена без да се пали.
Моята си мина 3 години, доста често карам само уикендите - тоест седи по 4-6 дена без да се пали.
Не знам за какви проблеми, става дума може би да е за конкретни модели. На жената яриса сега смених акумулатора който си беше оригинален 2014 година. Та 9 години за акумулаторче мисля, че добре се представи.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Може би отделни екземпляри имат късмет. Но май сред королите няма такива
След като сте направили три години - купете един, всеки момент ще дотрябва за смяна.
Проблема, според мен, се проявява, когато се шофира ежедневно на къси разстояния, градско и особено в задръствания. (А не в резултат на дълги престой на автомобила.)


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта