Страница 31 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 23 Апр 2020 10:37
от ToyotaPassion
Тук според мен трябва да се включи Кики - преди една година ходих да ми слага керамично покритие, мога да кажа, че още има ефект от него!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 23 Апр 2020 11:05
от maestro75
Аз също ходих при Кики, колата беше на 4 месеца. Оттогава мина година и половина. Засега е перфектно покритието, при уговорката, че стриктно спазвам препоръките му за миене /на самообслужване/ и колата е в гараж. Към края на годината мисля пак да го посетя, определено си заслужава инвестицията. :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 10:26
от van
Интересно сравнение за разхода на гориво на Корола 1.8 HSD vs 2.0 HSD. Тестовата отсечка е 27 км, включва градско и извънградско (не разбрах дали казват някъде точното съотношение, гугъл превода на английски на моменти не беше на ниво).

Данни за 1.8:
EV Time : 65%
EV Distance: 49%
Разход: 5.0л/100км

Данни за 2.0 :
EV Time : 60%
EV Distance: 41%
Разход: 5.4 л/100км

Ето и видеото в тубата. Приятно гледане.


Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 11:23
от nicktodorov
Интересно.
Как се получава така, че 1.8 с по-малка батерия има по-големи EV time и EV distance?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:30
от centil
Може би разликата идва от:
Данни за 1.8:
Изминато разстояние: 26,6км
Ср. скорост: 31км/ч

Данни за 2.0 :
Изминато разстояние: 26,4км
Ср. скорост: 33км/ч

2.0 е шофиран при температура с 2°C по-ниска от 1.8

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:31
от Hursa
Може би защото за системата е достъпна само част от енергоемкостта на батерията (беше споменавано тук). И при двете достъпния капацитет на батериите бил почти еднакъв (ако все още е така). А тъй като двулитровия е малко по-тежък – от части поради малко по-тежкия двигател, от части поради по-тежката батерия (може би има и някоя екстра в повече) – вероятно е нормално да изразходва този капацитет малко по-интензивно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:34
от chukich
2.0l модел е с 110-120кг по-тежък. От там идва главно разликата

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:38
от Hursa
chukich написа: 25 Апр 2020 17:34 2.0l модел е с 110-120кг по-тежък.
При еднакво ниво на оборудване?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:49
от chukich
Hursa написа: 25 Апр 2020 17:38
chukich написа: 25 Апр 2020 17:34 2.0l модел е с 110-120кг по-тежък.
При еднакво ниво на оборудване?
66EA88CA-F6DC-40AA-9CD1-E033C744C57F.jpeg
66EA88CA-F6DC-40AA-9CD1-E033C744C57F.jpeg (267.15 KiB) Преглеждано 3584 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 17:51
от Hursa
Да, но вижте максималните нива оборудване при двата двигателя.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 18:20
от van
Ако предположим че достъпния капацитет от батериите е еднакъв, то по-голямoто тегло както и по-високата мощност и съответно консумация на ел. двигателя при 2.0 HSD, то е нормално да измине по-малко км на ток. Освен това колежката мисля каза, че при теста с 1.8 е имало по-интензивен трафик и предполагам това е повлияло на времето в ел режим както и на средната скорост.
Аз лично с 2.0 HSD в EV mode съм изминавал 8.6 км при напълно заредена батерия но при определени условия.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 19:39
от Kiki
ToyotaPassion написа: 23 Апр 2020 10:37 Тук според мен трябва да се включи Кики
Ето включвам се. smile.gif
Лаковете на новите коли са си много добри, ама за да се драскат, отношението към тях е лошо.
Има много елементарни правила, които трябва да се спазват, за да не се драскат.
На първо място, лакът не трябва да не се докосва по никакъв начин, ако по него има прах.
При миене трябва да се премахне идеално цялата мръсотия и тогава да се бърше, защото и най-малката прашинка
/да не говорим кал/ се събира в парцала с който се бърше и става като шкурка и така се драска. Чак тогава се забърсва с абсолютно чиста и мека микрофибърна кърпа, без никакъв натиск. След всяко бърсане с тази кърпа, тя се пере, но не с много гореща вода и без омекотител, защото той ѝ действа, като втвърдител.
Винаги мийте с безконтактно, особено по-тъмните цветове и никога в НИКАКЪВ случаи не търкайте лака с четка или гъби, за да премахнете калта докато я миете.
Мие се с водоструйката от около 30 см. и се мие бавно наляво и дясно, за да е сигурно, че се премахва цялата кал.
Ако се спазват тези правила, лакът няма да се драска.
Едно мнаго важно правило при миене с безконтактен препарат:
ВИНАГИ се почва да се пръска отдолу нагоре. След като се нанесе препарата, се почва от праговете нагоре до прозорците, като по този начин се обикаля цялата кола и тогава се мие таванът, капаците и се доизмива до долу.
Това е, защото силната струя на водоструйката премахва мръсотията и мазните петна, само когато бие пряко върхубесконтактния препарат.
Масова грешка е да се почва от тавана , но тогава водата се стича надолу, тя отвима препарата и когато се стегне до най-замърсените части на колата, именно долната част на вратите и праговете, там вече няма безконтактно и остана малко кал, която при бърсане се събира в кърпата и така се драска колана.
Аз винаги си мия колата сам на мивките на сомообслужване и никога не се доверявам на момченца по разни мивки, колкото и да се реномирани.
Разбира се новите препарати, като керамиката, която се нанася след пастирането и полирането, придава известна твърдост и пази, но не трябва да се мисли, че това е панацея и може да си забърсваш колата на сухо с кърпичката и да се радваш на лъскава кола. no.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 19:55
от Hursa
Добре, но малко са хората, които си купуват кола - единствено за да стои затворена във витрина. И това трябва да е предвидено от производителите нанесли този лак на изделието си.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 20:05
от Kiki
Ами това са правила, ако искаш да ти е колата такава, каквато трябва да е за куп пари.
Има и керамични лакове, но и те се драскат, само че след това аз няма да ги лъскам, защото една малка чертичка се лъска цяла вечност, а при лошо отношение към цялата кола?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 25 Апр 2020 20:09
от Hursa
Kiki написа: 25 Апр 2020 19:39 На първо място, лакът не трябва да не се докосва по никакъв начин, ако по него има прах.
Добре, ние няма да пипаме лака. А песъчинките вдигнати от тира пред нас?
Лака трябва да има някакви минимални защитни свойства. Той е върху автомобил, който ще се движи по пътищата.