Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от ToyotaPassion » 23 Апр 2020 10:37

Тук според мен трябва да се включи Кики - преди една година ходих да ми слага керамично покритие, мога да кажа, че още има ефект от него!
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

Аватар
maestro75
Мнения: 239
Регистриран на: 18 Окт 2017 20:12
Местоположение: Stara Zagora

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от maestro75 » 23 Апр 2020 11:05

Аз също ходих при Кики, колата беше на 4 месеца. Оттогава мина година и половина. Засега е перфектно покритието, при уговорката, че стриктно спазвам препоръките му за миене /на самообслужване/ и колата е в гараж. Към края на годината мисля пак да го посетя, определено си заслужава инвестицията. :thumbsup:
Toyota Corolla 1.6 E17 132 guns.gif ps

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от van » 25 Апр 2020 10:26

Интересно сравнение за разхода на гориво на Корола 1.8 HSD vs 2.0 HSD. Тестовата отсечка е 27 км, включва градско и извънградско (не разбрах дали казват някъде точното съотношение, гугъл превода на английски на моменти не беше на ниво).

Данни за 1.8:
EV Time : 65%
EV Distance: 49%
Разход: 5.0л/100км

Данни за 2.0 :
EV Time : 60%
EV Distance: 41%
Разход: 5.4 л/100км

Ето и видеото в тубата. Приятно гледане.

Изображение

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от nicktodorov » 25 Апр 2020 11:23

Интересно.
Как се получава така, че 1.8 с по-малка батерия има по-големи EV time и EV distance?

centil
Мнения: 1036
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 42 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от centil » 25 Апр 2020 17:30

Може би разликата идва от:
Данни за 1.8:
Изминато разстояние: 26,6км
Ср. скорост: 31км/ч

Данни за 2.0 :
Изминато разстояние: 26,4км
Ср. скорост: 33км/ч

2.0 е шофиран при температура с 2°C по-ниска от 1.8

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 25 Апр 2020 17:31

Може би защото за системата е достъпна само част от енергоемкостта на батерията (беше споменавано тук). И при двете достъпния капацитет на батериите бил почти еднакъв (ако все още е така). А тъй като двулитровия е малко по-тежък – от части поради малко по-тежкия двигател, от части поради по-тежката батерия (може би има и някоя екстра в повече) – вероятно е нормално да изразходва този капацитет малко по-интензивно.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

chukich
Мнения: 604
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от chukich » 25 Апр 2020 17:34

2.0l модел е с 110-120кг по-тежък. От там идва главно разликата
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 25 Апр 2020 17:38

chukich написа: 25 Апр 2020 17:34 2.0l модел е с 110-120кг по-тежък.
При еднакво ниво на оборудване?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

chukich
Мнения: 604
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от chukich » 25 Апр 2020 17:49

Hursa написа: 25 Апр 2020 17:38
chukich написа: 25 Апр 2020 17:34 2.0l модел е с 110-120кг по-тежък.
При еднакво ниво на оборудване?
66EA88CA-F6DC-40AA-9CD1-E033C744C57F.jpeg
66EA88CA-F6DC-40AA-9CD1-E033C744C57F.jpeg (267.15 KiB) Преглеждано 3583 пъти
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 25 Апр 2020 17:51

Да, но вижте максималните нива оборудване при двата двигателя.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от van » 25 Апр 2020 18:20

Ако предположим че достъпния капацитет от батериите е еднакъв, то по-голямoто тегло както и по-високата мощност и съответно консумация на ел. двигателя при 2.0 HSD, то е нормално да измине по-малко км на ток. Освен това колежката мисля каза, че при теста с 1.8 е имало по-интензивен трафик и предполагам това е повлияло на времето в ел режим както и на средната скорост.
Аз лично с 2.0 HSD в EV mode съм изминавал 8.6 км при напълно заредена батерия но при определени условия.
Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Kiki » 25 Апр 2020 19:39

ToyotaPassion написа: 23 Апр 2020 10:37 Тук според мен трябва да се включи Кики
Ето включвам се. smile.gif
Лаковете на новите коли са си много добри, ама за да се драскат, отношението към тях е лошо.
Има много елементарни правила, които трябва да се спазват, за да не се драскат.
На първо място, лакът не трябва да не се докосва по никакъв начин, ако по него има прах.
При миене трябва да се премахне идеално цялата мръсотия и тогава да се бърше, защото и най-малката прашинка
/да не говорим кал/ се събира в парцала с който се бърше и става като шкурка и така се драска. Чак тогава се забърсва с абсолютно чиста и мека микрофибърна кърпа, без никакъв натиск. След всяко бърсане с тази кърпа, тя се пере, но не с много гореща вода и без омекотител, защото той ѝ действа, като втвърдител.
Винаги мийте с безконтактно, особено по-тъмните цветове и никога в НИКАКЪВ случаи не търкайте лака с четка или гъби, за да премахнете калта докато я миете.
Мие се с водоструйката от около 30 см. и се мие бавно наляво и дясно, за да е сигурно, че се премахва цялата кал.
Ако се спазват тези правила, лакът няма да се драска.
Едно мнаго важно правило при миене с безконтактен препарат:
ВИНАГИ се почва да се пръска отдолу нагоре. След като се нанесе препарата, се почва от праговете нагоре до прозорците, като по този начин се обикаля цялата кола и тогава се мие таванът, капаците и се доизмива до долу.
Това е, защото силната струя на водоструйката премахва мръсотията и мазните петна, само когато бие пряко върхубесконтактния препарат.
Масова грешка е да се почва от тавана , но тогава водата се стича надолу, тя отвима препарата и когато се стегне до най-замърсените части на колата, именно долната част на вратите и праговете, там вече няма безконтактно и остана малко кал, която при бърсане се събира в кърпата и така се драска колана.
Аз винаги си мия колата сам на мивките на сомообслужване и никога не се доверявам на момченца по разни мивки, колкото и да се реномирани.
Разбира се новите препарати, като керамиката, която се нанася след пастирането и полирането, придава известна твърдост и пази, но не трябва да се мисли, че това е панацея и може да си забърсваш колата на сухо с кърпичката и да се радваш на лъскава кола. no.gif
Последно промяна от Kiki на 25 Апр 2020 20:11, променено общо 3 пъти.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 25 Апр 2020 19:55

Добре, но малко са хората, които си купуват кола - единствено за да стои затворена във витрина. И това трябва да е предвидено от производителите нанесли този лак на изделието си.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Kiki » 25 Апр 2020 20:05

Ами това са правила, ако искаш да ти е колата такава, каквато трябва да е за куп пари.
Има и керамични лакове, но и те се драскат, само че след това аз няма да ги лъскам, защото една малка чертичка се лъска цяла вечност, а при лошо отношение към цялата кола?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 25 Апр 2020 20:09

Kiki написа: 25 Апр 2020 19:39 На първо място, лакът не трябва да не се докосва по никакъв начин, ако по него има прах.
Добре, ние няма да пипаме лака. А песъчинките вдигнати от тира пред нас?
Лака трябва да има някакви минимални защитни свойства. Той е върху автомобил, който ще се движи по пътищата.
Последно промяна от Hursa на 25 Апр 2020 20:16, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта