Публикувано на: 14 Апр 2009 10:40
Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifAel написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
laugh.gif biggrin.gifdiver написа:Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifAel написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
щото д4д по трудно се свапва в сти,,,,,,това е отговор и защо никой с авенсис д4д не суапва друг моторdiver написа:Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifAel написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Ти представяш ли си колко 300км щеше да дигне един титан на мисълта, ако пък вземе сложи истински мотор на авенсиса....rudolf написа:щото д4д по трудно се свапва в сти,,,,,,това е отговор и защо никой с авенсис д4д не суапва друг моторdiver написа:Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifAel написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Що бе, какъв е проблема, същото е да сравняваш Маздата и Авениса, на едни килограми са (Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко. Та за това ти предложих старт с Купрата, щото е 1.9 нафта и нали всичките рацери в тоя форум си мислите, че печката не върви, мога да ти докажа обратното.борис написа:само вземи кажи колко тежи купрата? Румене, колата върви заради съотношението мощност/тегло!kopeldaka написа:За теб имам едно приятелче с Купра 1.9 ТДИ, тия дни ще е готова, с удоволствие ще се пусне с теб. Само че каза първо да си сложиш чип, че с тия 280 коня за никъде не си с печката.борис написа:kopeldaka само кажи кога ще се редим на старта и газ до Шумен и обратно!
biggrin.gif
колата я знаеш 274 кс 380 НМ 1870 кг + 120 вътре. Щото взе да ми омръзва да слушам приказки! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Два тона е даже ама с една коза вътре. И да си смените кантара ...kopeldaka написа:(Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко.
И кво сега ми показа? Я се изкажи повече, че нещо не успя да блеснеш. В сайта дет си дал пише 1580кг., аз кво съм писал бе, шматка?Ael написа:Два тона е даже ама с една коза вътре. И да си смените кантара ...kopeldaka написа:(Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко.
http://www.channel4.com/4car/road-tests ... on_id=9332
Тук въпроса не е за влизане в завои, а за 400м. и максимална скорост. Не се отметвай. Купрата не е сток, на 400 м. е в 13-ките, макар и високи, следователно не е за подценяване.борис написа:ако купрата е сток - така както съм аз идвам и я отнасям! ако не е чака до другото лято за да бъде отнесена![]()
Руменчо, вървенето на една кола не свършва с 400 м .... нали ме разбра?! Щото като дойдат завоите купрата ще издиша..
А принципно съм готов да се дръпна с купрата при условията на драг т.е. старт от място и дистанция 400 м (знаещите ще разберат защо)