Страница 4 от 4

Публикувано на: 14 Апр 2009 10:40
от Ael
Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.

Публикувано на: 14 Апр 2009 11:24
от diver
Ael написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 12:43
от mitoko
diver написа:
Ael написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
laugh.gif biggrin.gif tongue.gif tooth.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 12:44
от rudolf
diver написа:
Ael написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
щото д4д по трудно се свапва в сти,,,,,,това е отговор и защо никой с авенсис д4д не суапва друг мотор mellow.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 12:53
от diver
rudolf написа:
diver написа:
Ael написа:Аз се обадих снощи в щаба на Ф1 и ми казаха че до няколко седмици очакват да пуснат първите чипосани турбо дизели с невероятните 3000 оборота в мин ..... Има бъдеще не се отчайвайте момчета.
Направо се чудя, що некои си губят времето да суопват импрези вместо да си купят чипосан авенсис д4д... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
щото д4д по трудно се свапва в сти,,,,,,това е отговор и защо никой с авенсис д4д не суапва друг мотор mellow.gif
Ти представяш ли си колко 300км щеше да дигне един титан на мисълта, ако пък вземе сложи истински мотор на авенсиса.... tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 15:39
от kopeldaka
борис написа:
kopeldaka написа:
борис написа:kopeldaka само кажи кога ще се редим на старта и газ до Шумен и обратно!
biggrin.gif

колата я знаеш 274 кс 380 НМ 1870 кг + 120 вътре. Щото взе да ми омръзва да слушам приказки! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За теб имам едно приятелче с Купра 1.9 ТДИ, тия дни ще е готова, с удоволствие ще се пусне с теб. Само че каза първо да си сложиш чип, че с тия 280 коня за никъде не си с печката.
само вземи кажи колко тежи купрата? Румене, колата върви заради съотношението мощност/тегло!
Що бе, какъв е проблема, същото е да сравняваш Маздата и Авениса, на едни килограми са (Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко. Та за това ти предложих старт с Купрата, щото е 1.9 нафта и нали всичките рацери в тоя форум си мислите, че печката не върви, мога да ти докажа обратното.

Публикувано на: 14 Апр 2009 17:11
от Georgimitrovich
аре ся пак детски работи laugh.gif Аз пък имам един приятел дето ........ Нали за авенсиса говорехте че бил много бурз що отклонявате темата biggrin.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 17:55
от diver
:censored:

Публикувано на: 14 Апр 2009 19:32
от борис
ако купрата е сток - така както съм аз идвам и я отнасям! ако не е чака до другото лято за да бъде отнесена tongue.gif
Руменчо, вървенето на една кола не свършва с 400 м .... нали ме разбра?! Щото като дойдат завоите купрата ще издиша..
А принципно съм готов да се дръпна с купрата при условията на драг т.е. старт от място и дистанция 400 м (знаещите ще разберат защо)

Публикувано на: 14 Апр 2009 19:33
от Ael
kopeldaka написа:(Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко.
Два тона е даже ама с една коза вътре. И да си смените кантара ...


http://www.channel4.com/4car/road-tests ... on_id=9332

Публикувано на: 14 Апр 2009 23:31
от zzecov
...бе яко ми осрахте темата...

Публикувано на: 15 Апр 2009 02:37
от Me4oKyX
zzecov - с две думи, най-точен отговор - да, слагай чип/бокс - и от двете има кяр доста голям, не вредят при правилно поддръжка на колата и като цяло е предимно положителни емоции от това happy.gif Чип-а е по-сложен, за боксовете имам достатъчно опит с всички тойоти - няма да сгрешиш, но внимавай наистина да не ти хакнат някой псевдо бокс :thumbsup: Steinbauer са добри, но са доста скъпи. Тези, които си гледал също изглеждат стабилно, така че взимай и се кефи на колата :thumbsup:

Публикувано на: 15 Апр 2009 04:37
от kopeldaka
Ael написа:
kopeldaka написа:(Авенсиса е 1620 кг. без мен теглен на кантар) и е с поне 100 коня по-малко.
Два тона е даже ама с една коза вътре. И да си смените кантара ...


http://www.channel4.com/4car/road-tests ... on_id=9332
И кво сега ми показа? Я се изкажи повече, че нещо не успя да блеснеш. В сайта дет си дал пише 1580кг., аз кво съм писал бе, шматка?

Публикувано на: 15 Апр 2009 04:46
от kopeldaka
борис написа:ако купрата е сток - така както съм аз идвам и я отнасям! ако не е чака до другото лято за да бъде отнесена tongue.gif
Руменчо, вървенето на една кола не свършва с 400 м .... нали ме разбра?! Щото като дойдат завоите купрата ще издиша..
А принципно съм готов да се дръпна с купрата при условията на драг т.е. старт от място и дистанция 400 м (знаещите ще разберат защо)
Тук въпроса не е за влизане в завои, а за 400м. и максимална скорост. Не се отметвай. Купрата не е сток, на 400 м. е в 13-ките, макар и високи, следователно не е за подценяване.

Публикувано на: 15 Апр 2009 04:54
от kopeldaka
:censored: