Страница 4 от 5
Публикувано на: 07 Апр 2009 11:12
от борис
[/quote]Борисе, няколко пъти написах, че колата не е стандартна. Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.[/quote]
обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
Публикувано на: 07 Апр 2009 12:02
от diver
Me4oKyX написа:diver - що говориш сега, колкото да кажеш нещо ?!?!?! Като отвориш сайта ясно се вижда, че 12сек е друга кола. Авенсиса е на 21-ва позициия - там пише точно ускорение, терминални скорости и всичко. Стига празни приказки - първо прегледай, после пиши - не е никак лоша идея!

Щото ако не си забелязал темата е за авенсис турбо. Що да отварям някви прапратки към нещо друго?!
Публикувано на: 07 Апр 2009 15:08
от martod
борис написа:
обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
Колега, знам че не обичаш "печките", но за такива високи скорости, за преодоляване на голямото въздушно съпротивление, освен мощноста-роля играе и въртящият момент.....
За една печка-190 коня, скорост от 230 км/ч. не е проблем.......
Публикувано на: 07 Апр 2009 18:21
от diver
martod написа:борис написа:
обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
Колега, знам че не обичаш "печките", но за такива високи скорости, за преодоляване на голямото въздушно съпротивление, освен мощноста-роля играе и въртящият момент.....
За една печка-190 коня, скорост от 230 км/ч. не е проблем.......
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....
Публикувано на: 07 Апр 2009 19:34
от борис
не стои въпроса печка или бензин! въпроса е защо коли с една и съща мощност ( ако чипа на Авенсиса докарва около 200 кс) имат разлика в максималната скорост от 30 км/ч? Защото колегата kopeldaka смята, че моята кола 276 кс не развива голяма макс скорост защото е 4х4, затова предложих сравнение с друг автомобил, който е със един задвижващ мост.
Публикувано на: 07 Апр 2009 22:18
от martod
diver написа:
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....
Колега, извинявай но къде видя да съм казал, че печката върви повече от бензинарка ?.....
Както и Мечо кух ти каза, пак пишеш без да четеш.....
Аз давам пример на Борис, че на една печка не и трябват 212 коня, за да вдига 230, а са и достатъчни 190- но по висок въртящ момент....
И защо винаги като стане дума за въртящ момент, намесваш на Хасан трактора, или някой Икарус.....
И понеже предложи почерпка, ето ти една печка, 1630 кг. с 3 к.с. по малко от Мазда RX8-1330 кг.-която върви повече от нея....И забележи с 300 кг по тежка....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38031.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13584.html
Ако искаш и със Селика 192 коня можеш да я сравниш

ама пак трябва да черпиш...... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 07 Апр 2009 22:42
от diver
martod написа:diver написа:
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....
Колега, извинявай но къде видя да съм казал, че печката върви повече от бензинарка ?.....
Както и Мечо кух ти каза, пак пишеш без да четеш.....
Аз давам пример на Борис, че на една печка не и трябват 212 коня, за да вдига 230, а са и достатъчни 190- но по висок въртящ момент....
И защо винаги като стане дума за въртящ момент, намесваш на Хасан трактора, или някой Икарус.....
И понеже предложи почерпка, ето ти една печка, 1630 кг. с 3 к.с. по малко от Мазда RX8-1330 кг.-която върви повече от нея....И забележи с 300 кг по тежка....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38031.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13584.html
Ако искаш и със Селика 192 коня можеш да я сравниш

ама пак трябва да черпиш...... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Баце, тая печка толкоз върви, че с 1.8 атмосверен мотор последно я отнасях 10 пъти подред. Та за кво викаш да те черпя?
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория....
П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път....
Публикувано на: 07 Апр 2009 23:14
от martod
diver написа:
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
Вероятно не знам....Сигурно е свързан само и единствено с на Хасан трактора.....Ама ти нали си за това тук да ни обясниш.....
П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория
Тука ставаше въпрос за максималната скорост от 230 км/ч., която за Маздата е непосилна....
П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път..
Пак не си отварял линковете....Там си пише кое колко е....
Публикувано на: 08 Апр 2009 11:06
от slowtraveler
То май и аудито не ги вдига тея 230км/ч ама нейсе....
Различни източници дават различни данни, но и тези данни не са достоверни.
Виж например за А6 какво пишат
http://www.zeperfs.com/en/duel1371-1261.htm
Въртящия момент може да си го тълкуваш както искаш, но основния параметър, върху който влияе е еластичността.
Реалния въртящ момент върху колелетата зависи от толкова фактори (например главно предавателно число, предавателни отношения на скоростната кутия)...
Чисто физически мощността може да се тълкува по следния начин - отдадения въртящ момент, умножен по оборотите за единица време.
Затова мощността, а не въртящия момент е основен параметър, използван като критерий за качествата на автомобила.
На максималната скорост влияе и точно в коя част на кривата на мощността ще попадне тази скорост (спомнете си 'икономичната пета скорост' на москвичите - при тях на четвърта, а не на пета скорост се достигаше максимална скорост).
Защо например дизелов Авенсис 2.2/150k.s./360Nm бяга по-малко от бензиновата мазда 2.0/147к.с./~180-200Nm - авенсиса го дават 210км/ч, а маздата 214км/ч. И въпреки, че въртящия момент на авенсиса е почти двоен, максималните скорости са с малка разлика, защото мощността е почти равна.
Въпроса е в предавателните числа и кривите на двигателя.
Иначе спора е безкраен - винаги можеш да изкараш 'по-добър' модел в сравнението. А и точно заради такива разлики дадени модели са по-успешни, а някои - не толкова...

Публикувано на: 08 Апр 2009 16:55
от Ael
Освен обема на двигателя и предавателното число на ск кутия много зависи и формата и обема на колата за максимална скорост. Една въшка и с 1000 коня пак няма да дигне много щото въздуха който ще срещне ще я издуха .Една тежка и дълга кола седи много по добре на пътя от друга малка и лека. Както и Авенсиса е по големичък от мр-а. Аз крузъри под 1500 кила не знам да има.
Публикувано на: 08 Апр 2009 17:19
от slowtraveler
Ael написа:...Една въшка и с 1000 коня пак няма да дигне много щото въздуха който ще срещне ще я издуха ....
Аеродинамиката не зависи от теглото, но си прав, че обикновено по-дългите коли имат по-добра аеродинамика...
Но иначе - те формулите, дето са по 800к.с., и то с тегло доста под един тон явно вятъра им е попътен, щото като гледам дори и като са спънати от 'вдигнати' настройки на крилата, пак вдигат доста над 300км/ч

Публикувано на: 08 Апр 2009 22:55
от diver
martod написа:diver написа:
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
Вероятно не знам....Сигурно е свързан само и единствено с на Хасан трактора.....Ама ти нали си за това тук да ни обясниш.....
П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория
Тука ставаше въпрос за максималната скорост от 230 км/ч., която за Маздата е непосилна....
П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път..
Пак не си отварял линковете....Там си пише кое колко е....
И по трите точки висиш пиле....
Публикувано на: 09 Апр 2009 10:21
от martod
diver написа:
И по трите точки висиш пиле....
Всеки който отвори линковете, ще види кой виси .... biggrin.gif
А ти като си толкова стиснат, друг път не обещавай почерпки....

Публикувано на: 09 Апр 2009 10:56
от diver
martod написа:diver написа:
И по трите точки висиш пиле....
Всеки който отвори линковете, ще види кой виси .... biggrin.gif
А ти като си толкова стиснат, друг път не обещавай почерпки....

Тук мисля има доволно хора дет ще потвърдят, че черпенето никога не ми е било проблем

Та няма грижи те почерпя, макар в случая да не си прав. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ма ще пораснеш някога и ще разбереш

Публикувано на: 09 Апр 2009 20:10
от kopeldaka
Специално за всички капацитети, дето се изказаха, че това, което спорихме е невъзможно ето ви клип за 240++ км/ч.
С нетърпение очаквам компетентните ви мнения и коментари. Тия дни ще кача и клипове с ускорение 0-200.
