Турбо на Авенсис 2008
[/quote]Борисе, няколко пъти написах, че колата не е стандартна. Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.[/quote]
обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
Щото ако не си забелязал темата е за авенсис турбо. Що да отварям някви прапратки към нещо друго?!Me4oKyX написа:diver - що говориш сега, колкото да кажеш нещо ?!?!?! Като отвориш сайта ясно се вижда, че 12сек е друга кола. Авенсиса е на 21-ва позициия - там пише точно ускорение, терминални скорости и всичко. Стига празни приказки - първо прегледай, после пиши - не е никак лоша идея!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Колега, знам че не обичаш "печките", но за такива високи скорости, за преодоляване на голямото въздушно съпротивление, освен мощноста-роля играе и въртящият момент.....борис написа: обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
За една печка-190 коня, скорост от 230 км/ч. не е проблем.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....martod написа:Колега, знам че не обичаш "печките", но за такива високи скорости, за преодоляване на голямото въздушно съпротивление, освен мощноста-роля играе и въртящият момент.....борис написа: обясни ми тогава как мазда RX-8 212 кс задно предаване как не може да вдигне повече от 230 км/ч? Или авенсиса е над 212 кс?
За една печка-190 коня, скорост от 230 км/ч. не е проблем.......

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
не стои въпроса печка или бензин! въпроса е защо коли с една и съща мощност ( ако чипа на Авенсиса докарва около 200 кс) имат разлика в максималната скорост от 30 км/ч? Защото колегата kopeldaka смята, че моята кола 276 кс не развива голяма макс скорост защото е 4х4, затова предложих сравнение с друг автомобил, който е със един задвижващ мост.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Колега, извинявай но къде видя да съм казал, че печката върви повече от бензинарка ?.....diver написа:
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....
Както и Мечо кух ти каза, пак пишеш без да четеш.....
Аз давам пример на Борис, че на една печка не и трябват 212 коня, за да вдига 230, а са и достатъчни 190- но по висок въртящ момент....
И защо винаги като стане дума за въртящ момент, намесваш на Хасан трактора, или някой Икарус.....
И понеже предложи почерпка, ето ти една печка, 1630 кг. с 3 к.с. по малко от Мазда RX8-1330 кг.-която върви повече от нея....И забележи с 300 кг по тежка....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38031.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13584.html
Ако искаш и със Селика 192 коня можеш да я сравниш

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Баце, тая печка толкоз върви, че с 1.8 атмосверен мотор последно я отнасях 10 пъти подред. Та за кво викаш да те черпя?martod написа:Колега, извинявай но къде видя да съм казал, че печката върви повече от бензинарка ?.....diver написа:
Когато една печка с по-малко коне от бензинарка, и подобни кила, въри повече ми се обади да те почерпя. По тая твоя логика, на Хасан трактора с въртящ момент 15000 нютона колко ще вдига?! 1000км?! Тия там по солените езера само дизели ще да карат ей....
Както и Мечо кух ти каза, пак пишеш без да четеш.....
Аз давам пример на Борис, че на една печка не и трябват 212 коня, за да вдига 230, а са и достатъчни 190- но по висок въртящ момент....
И защо винаги като стане дума за въртящ момент, намесваш на Хасан трактора, или някой Икарус.....
И понеже предложи почерпка, ето ти една печка, 1630 кг. с 3 к.с. по малко от Мазда RX8-1330 кг.-която върви повече от нея....И забележи с 300 кг по тежка....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/38031.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13584.html
Ако искаш и със Селика 192 коня можеш да я сравнишама пак трябва да черпиш...... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория....
П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Вероятно не знам....Сигурно е свързан само и единствено с на Хасан трактора.....Ама ти нали си за това тук да ни обясниш.....diver написа:
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
Тука ставаше въпрос за максималната скорост от 230 км/ч., която за Маздата е непосилна....П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория
Пак не си отварял линковете....Там си пише кое колко е....П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
То май и аудито не ги вдига тея 230км/ч ама нейсе....
Различни източници дават различни данни, но и тези данни не са достоверни.
Виж например за А6 какво пишат http://www.zeperfs.com/en/duel1371-1261.htm
Въртящия момент може да си го тълкуваш както искаш, но основния параметър, върху който влияе е еластичността.
Реалния въртящ момент върху колелетата зависи от толкова фактори (например главно предавателно число, предавателни отношения на скоростната кутия)...
Чисто физически мощността може да се тълкува по следния начин - отдадения въртящ момент, умножен по оборотите за единица време.
Затова мощността, а не въртящия момент е основен параметър, използван като критерий за качествата на автомобила.
На максималната скорост влияе и точно в коя част на кривата на мощността ще попадне тази скорост (спомнете си 'икономичната пета скорост' на москвичите - при тях на четвърта, а не на пета скорост се достигаше максимална скорост).
Защо например дизелов Авенсис 2.2/150k.s./360Nm бяга по-малко от бензиновата мазда 2.0/147к.с./~180-200Nm - авенсиса го дават 210км/ч, а маздата 214км/ч. И въпреки, че въртящия момент на авенсиса е почти двоен, максималните скорости са с малка разлика, защото мощността е почти равна.
Въпроса е в предавателните числа и кривите на двигателя.
Иначе спора е безкраен - винаги можеш да изкараш 'по-добър' модел в сравнението. А и точно заради такива разлики дадени модели са по-успешни, а някои - не толкова...

Различни източници дават различни данни, но и тези данни не са достоверни.
Виж например за А6 какво пишат http://www.zeperfs.com/en/duel1371-1261.htm
Въртящия момент може да си го тълкуваш както искаш, но основния параметър, върху който влияе е еластичността.
Реалния въртящ момент върху колелетата зависи от толкова фактори (например главно предавателно число, предавателни отношения на скоростната кутия)...
Чисто физически мощността може да се тълкува по следния начин - отдадения въртящ момент, умножен по оборотите за единица време.
Затова мощността, а не въртящия момент е основен параметър, използван като критерий за качествата на автомобила.
На максималната скорост влияе и точно в коя част на кривата на мощността ще попадне тази скорост (спомнете си 'икономичната пета скорост' на москвичите - при тях на четвърта, а не на пета скорост се достигаше максимална скорост).
Защо например дизелов Авенсис 2.2/150k.s./360Nm бяга по-малко от бензиновата мазда 2.0/147к.с./~180-200Nm - авенсиса го дават 210км/ч, а маздата 214км/ч. И въпреки, че въртящия момент на авенсиса е почти двоен, максималните скорости са с малка разлика, защото мощността е почти равна.
Въпроса е в предавателните числа и кривите на двигателя.
Иначе спора е безкраен - винаги можеш да изкараш 'по-добър' модел в сравнението. А и точно заради такива разлики дадени модели са по-успешни, а някои - не толкова...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Освен обема на двигателя и предавателното число на ск кутия много зависи и формата и обема на колата за максимална скорост. Една въшка и с 1000 коня пак няма да дигне много щото въздуха който ще срещне ще я издуха .Една тежка и дълга кола седи много по добре на пътя от друга малка и лека. Както и Авенсиса е по големичък от мр-а. Аз крузъри под 1500 кила не знам да има.

- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Аеродинамиката не зависи от теглото, но си прав, че обикновено по-дългите коли имат по-добра аеродинамика...Ael написа:...Една въшка и с 1000 коня пак няма да дигне много щото въздуха който ще срещне ще я издуха ....
Но иначе - те формулите, дето са по 800к.с., и то с тегло доста под един тон явно вятъра им е попътен, щото като гледам дори и като са спънати от 'вдигнати' настройки на крилата, пак вдигат доста над 300км/ч

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
И по трите точки висиш пиле....martod написа:Вероятно не знам....Сигурно е свързан само и единствено с на Хасан трактора.....Ама ти нали си за това тук да ни обясниш.....diver написа:
Ако искаш да се върнем и на въртящия момент дет непрекъснато го даваш за пример. Така като те чета се замислям колко малко вероятно е да знаеш какво е въртящ момент...
Тука ставаше въпрос за максималната скорост от 230 км/ч., която за Маздата е непосилна....П.П. Алтидо с 8.3 0-100 само как по-точно върви от 7.2 маздата не разбрах, но вероятно и по тоз въпрос имаш теория
Пак не си отварял линковете....Там си пише кое колко е....П.П.П. Тва АЛДИ А4 е с 300 кила по-тежно от РХ8 ама друг път..

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Тук мисля има доволно хора дет ще потвърдят, че черпенето никога не ми е било проблемmartod написа:Всеки който отвори линковете, ще види кой виси .... biggrin.gifdiver написа:
И по трите точки висиш пиле....
А ти като си толкова стиснат, друг път не обещавай почерпки....





maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта