Страница 4 от 5

Публикувано на: 14 Мар 2009 10:19
от sashoskiora
Аз ще ти го напиша по просто за този автомобил с този двигател ако имаш възможност сипвай 5W40,ако го гори между смяна и доливаш много минавай на 10W40 :thumbsup:
Мисля че изчерпахме темата,а по принцип на всеки двигател дават различни характеристики.Това че новите дизели горят много масло не значи че са им заминали двигателите.Ако искаш да не ти гори никакво масло вземи си атмосферен дизел и го карай с дизелово 10W40 :whistle:

Публикувано на: 14 Мар 2009 10:39
от DMDimitrov
Сашо, предполагам към мен си отправил последното си съобщение? Ако ли пък е към автора на темата - нека сам прецени за себе си, след съвета ти, както и на другите колеги.
Искам да ти кажа, че преди карах с Castrol 10W40 полусинтетика и за 10000км ми изгори около половин литър, което смятам е нормално. Сега карам със Zenox 0W40 и пак толкова ми гори - т.е. не виждам смисъл да и наливам дебело масло, при положение, че това е съвсем друг клас (по-висок) и показателите му са доста по-добри от тези на кастрола. :thumbsup:

Публикувано на: 14 Мар 2009 21:27
от Aleksandar
Доста хора, които признавам за разбиращи ми похвалиха това масло, ще го видя при следващата смяна http://www.yacco-bulgaria.com/products.html

Публикувано на: 16 Мар 2009 18:32
от vasilev1993
наи-добре отиди в оторизиран тоиота сервиз (аз сам доволен) от пичовете в пазарджик мини през там и ще ти препорачат наи доброто масло за колата а и не е толкова скапо както си мислят някои :thumbsup:

Публикувано на: 16 Мар 2009 20:09
от Me4oKyX
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... wacko.gif А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти laugh.gif А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА rolleyes.gif

Публикувано на: 18 Мар 2009 22:30
от vasilev1993
Me4oKyX Пуснато на: Пон Мар 16, 2009 8:09 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА




на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило :thumbsup:

Публикувано на: 18 Мар 2009 22:32
от vasilev1993
Me4oKyX Пуснато на: Пон Мар 16, 2009 8:09 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА




на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило :thumbsup:

Публикувано на: 19 Мар 2009 23:40
от Vesko
Bass_Man написа:Принципно за много стартове и стопове е по-хубаво да си с бълвоч за по-дълго и натоварено каране по-добре да си с гресоподно масло tongue.gif .
Повечето хибриди са с доста тънки масълца .
Сега се сетих че първият път като си закарах хибрида за обслужване и чакайки такси да ме закара в офиса за да не вися в сервиза идва човека дето ще ми сменя маслото и ме пита има ли колата имобилайзер защото не въртяла стартера biggrin.gif Та мислиш ли че са ми сложили различно (по-тънко) масло? :censored:

Публикувано на: 20 Мар 2009 01:55
от Bass_Man
Vesko написа:
Сега се сетих че първият път като си закарах хибрида за обслужване и чакайки такси да ме закара в офиса за да не вися в сервиза идва човека дето ще ми сменя маслото и ме пита има ли колата имобилайзер защото не въртяла стартера biggrin.gif Та мислиш ли че са ми сложили различно (по-тънко) масло? :censored:
Тутакси ми се изпари тази мисъл от главата tongue.gif biggrin.gif laugh.gif .

Публикувано на: 20 Мар 2009 07:59
от mirchevbg
nikolov22 написа:селиката ми е на 220000км фиата ми е на 178000 и двете ги карам с 5в30 на koma англия пълна синтетика и ви казвам няма друго такова масло много добро и на добра цена продавам доста от него на приятели и всичките си остават мои клиенти завинаги няма оплакване за сега

Завинаги? Кома, Англия? Ай стига бе stretcher.gif

Публикувано на: 20 Мар 2009 08:16
от martod
mirchevbg написа:
nikolov22 написа:селиката ми е на 220000км фиата ми е на 178000 и двете ги карам с 5в30 на koma англия пълна синтетика и ви казвам няма друго такова масло много добро и на добра цена продавам доста от него на приятели и всичките си остават мои клиенти завинаги няма оплакване за сега

Завинаги? Кома, Англия? Ай стига бе stretcher.gif
Така са му казали на човека бре .... laugh.gif ....
По интересното е че преди това продаваше масло Тойота ohmy.gif оригинално/от варел/..... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 07 Авг 2009 16:45
от MilenXX
Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика. За сведение в сервизите на тойота в бг наливат 5W40, под предлог, че в бг е по горещо. Даже ако трябва да ви издам тайна, някой от сервизите ползват внесени масла от Приста оил. Иначе е добре да си караш в бг лятото с 5W40 а зимата с 5W30 за по лесен старт. За сведение последната цифра означава външната темперетура.

Публикувано на: 07 Авг 2009 17:03
от Vesko
MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика.
Поне с гоогле се намират и други резултати.

http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=71

Публикувано на: 07 Авг 2009 19:17
от b_d
MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика. За сведение в сервизите на тойота в бг наливат 5W40, под предлог, че в бг е по горещо. Даже ако трябва да ви издам тайна, някой от сервизите ползват внесени масла от Приста оил. Иначе е добре да си караш в бг лятото с 5W40 а зимата с 5W30 за по лесен старт. За сведение последната цифра означава външната темперетура.
Последната цифра НЕ означава външната температура.
The SAE has established two temperatures by which to base oil weight. 0 degrees Fahrenheit is used as the low-temperature baseline while 210 degrees Fahrenheit is used as the high-temperature baseline. Oils which adhere to the cold-temperature SAE requirements will have the letter “W,” meaning winter, after the viscosity rating (e.g. 5W, 10W, etc.). Oils meeting the SAE high-temperature requirements will have no letter next to the weight, as in the SAE 30 example above.
С други думи втората цифричка е вискозитет при около 99 градуса по Целзий.

Публикувано на: 08 Авг 2009 04:10
от Japanese_fever
MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика.
Това не е вярно.
Аз карам с 5W30 минерално, т.е. обикновено, не ситетика. Това, че в БГ няма 5W30 минерално масло, не значи че 5W30 масло е винаги full synthetic!!!

Колата ми е от '94-та, производителя е написал в книжката да се кара с такова масло и зиме, и лете!

Maslata s 2 cifreni ozna4eniq razdeleni s bukvata “W” kato gornoto se vodqt double grade (t.e. pokrivat shirok temperaturen diapazon bez da si gubqt mazitelnite ka4estva), drugoto bad_dog vi go e dal na anglijski.