Случката бе с Шкодичката Фаворит.
Винаги съм оправял всички проблеми в зародиш - въпроса не е бил в парите (освен в студентските години, че има много разходи покрай науката)

Все пак тогава пътищата бяха доста по-зле от сега...
Обаче след смяната на лагера се проби задното гърне (2мм дупчица)...
Като го смених - почнаха да потропват тампоните на носача ....
След смяната им - проби гарнитура на главата...(беше голям екшън - както си карам по оживен булевард, и изведнъж започна да трои, а отзад изригна огромен бял облак - както във формула1)....
Резултата - шлайф на глава с около 1мм, смяна на бензина от 92 на 95 и стана бегачка

И така нататък....
То си става като лотария - винаги се ослушваш и очакваш изненада, ама не знаеш откъде ще ти дойде.

Докато при новата кола не очакваш изненада, а всичко става изведнъж - хлъц и толкова.
Така си пестиш нервите - няма го нервното очакване biggrin.gif
П.С.Като си в града си спокоен - дори и да зашуми нещо все ще преминеш 10-15км да се прибереш до бокса...
