
Някой да има оплаквания от Prius
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Извинението се приема.jim_beam написа:много се извинявам за тона,но не мога да се сдържа като видя подобни мнения като на scott....недейте да говорите за частни случаи,където една фирмена кола се ръчка като на рали и я кара сульо и пульо...
да поясня,мисля за 2-ри път,че преди около 1-2 години исках да взема нова кола и тази беше една от интересните за мен....
Сега, ако може поясни защо не си купи този толкова хубав автомобил?
Аз ще ти кажа защо нашия директор кара такава - защото фирмата се занимава с алтернативни източници на енергия и посланието е 'Вижте колко сме екологични', но пояснявам, това е само послание. А за това дали се кара като на рали, щом си се интересувал от Приус, трябва да знаеш че това е абсолютно невъзможно, просто той не върви.
Не мисля повече да споря за глупости, на когото му харесва, да си купува. biggrin.gif
момци, найстина е интересен филма- кой уби електрическия автомобил.
не че няма тенденциозни матеряли,но според мен има и не малка доза истини. поне 50:50 е според мен,,
в филмчето поне може да се проследи хронологията на фирмените напъни за създаване на подобни мпс-та, защо японците,,защо хибриди,,защо европейките мълчат,защо точно хибриди,--- има по някое е и друго отговорче или поне гатанка.
след филма останах с впечатление че е много възможно технологията да не бъде доразвивана,както и съдбата на приуса,да не е много ясна...
не че няма тенденциозни матеряли,но според мен има и не малка доза истини. поне 50:50 е според мен,,
в филмчето поне може да се проследи хронологията на фирмените напъни за създаване на подобни мпс-та, защо японците,,защо хибриди,,защо европейките мълчат,защо точно хибриди,--- има по някое е и друго отговорче или поне гатанка.
след филма останах с впечатление че е много възможно технологията да не бъде доразвивана,както и съдбата на приуса,да не е много ясна...
арнолд шварценедег по политичестки причини кара хамер с водородна батерия, концепт кар- единична бройка.Scott написа:Извинението се приема.jim_beam написа:много се извинявам за тона,но не мога да се сдържа като видя подобни мнения като на scott....недейте да говорите за частни случаи,където една фирмена кола се ръчка като на рали и я кара сульо и пульо...
да поясня,мисля за 2-ри път,че преди около 1-2 години исках да взема нова кола и тази беше една от интересните за мен....
Сега, ако може поясни защо не си купи този толкова хубав автомобил?
Аз ще ти кажа защо нашия директор кара такава - защото фирмата се занимава с алтернативни източници на енергия и посланието е 'Вижте колко сме екологични', но пояснявам, това е само послание. А за това дали се кара като на рали, щом си се интересувал от Приус, трябва да знаеш че това е абсолютно невъзможно, просто той не върви.
Не мисля повече да споря за глупости, на когото му харесва, да си купува. biggrin.gif
нормално е ако фирмата се знимава с това- шефа да наблягате на еко имиджа.....
ще е интересна картинката как арнолд отива с водородната клетка до пистата,за да се покефи на някой спортен з350...
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
просто ми се налага често да карам аутобан,освен това ми е малко малък.а това че не върви го разправяй другаде,пробвах колата върви си нормално за конете.под като на рали имах предвид педала на газта до ламарината.този режим е най-неблагоприятния за безстепенната ск. кутия-мотора става доста шумен и разхода отива нагоре.мисля,че тия които са проектирали тая кола не са я правили за рали.Scott написа:...Извинението се приема.
Сега, ако може поясни защо не си купи този толкова хубав автомобил?
...
абе на един мутант каквато и кола да му дадеш все ще се пробва да направи двоен разход.
между другото ако поглеждате от време на време indy сигурно сте видели един хибрид safety car- honda accord.сигурно и той не върви...

И аз бях правил тест драйв на Приус и наистина впечатлява с технологиите. Който обича техническите щуротии - може да се прехласне от факта, че колата потегля в пълна тишина, само на електромотор, преди да се включи по-късно и двигателя. Както и от големият дисплей, показващ моментият режим на движение и откъде и накъде се предава енергията. Колкото до разхода - то си е изкуство да шофираш икономично. Не бавно, а при умерена скорост да постигнеш икономия. С моят Авенсис комби рядко стигам разход над 5/100. Докато мой познат не с комби, а със седан, който е и по-лек - под 7/100 рядко слиза. При същият D4-D 2л. Основното е - плавно и спокойно да се движиш. Но не само това. Да усещаш моментите, когато само малко подаване на газта ще свърши работа, кога да изключиш от скорост и да я оставиш така дълто да се търкаля по инерция, ако условията го позволяват. Да чувстваш колата и да не я "тормозиш" с излишна газ и малко след това - спирачка.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
за Приуса
здравейте!
късно видях темата.
вече 2500 км карам Приус, впечатленията ми са много добри, включително от разхода. Мога да дам само средни стойности - за последните 740 км разходът ми е 5.3, като тук има всичко - градско, магистрала (400 км, от които част - в ремонт и следователно с ограничена скорост) и нормални пътища.
Не мога да сравня Приуса с други модели на Тойота, понеже само този познавам, но той ме кефи много. За едно не става със сигурност - за пилене на гуми на сфетофар ! - такава му е конструкцията. Иначе - тиха, много добра возия, маневрена, хубава музикална уредба (JBL) с CD changer за 6 диска(чете МР3-ки!), климатик. Вътре е много удобна. Багажникът е достатъчен. Дизайнът също ми харесва. какво друго ? А, само дето резервоарът е малък - само 45 литра. Дори на Голф-3 е 55, а той е по-малък на размер.
късно видях темата.
вече 2500 км карам Приус, впечатленията ми са много добри, включително от разхода. Мога да дам само средни стойности - за последните 740 км разходът ми е 5.3, като тук има всичко - градско, магистрала (400 км, от които част - в ремонт и следователно с ограничена скорост) и нормални пътища.
Не мога да сравня Приуса с други модели на Тойота, понеже само този познавам, но той ме кефи много. За едно не става със сигурност - за пилене на гуми на сфетофар ! - такава му е конструкцията. Иначе - тиха, много добра возия, маневрена, хубава музикална уредба (JBL) с CD changer за 6 диска(чете МР3-ки!), климатик. Вътре е много удобна. Багажникът е достатъчен. Дизайнът също ми харесва. какво друго ? А, само дето резервоарът е малък - само 45 литра. Дори на Голф-3 е 55, а той е по-малък на размер.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: за Приуса
От 740км-400 по магистрала и среден разход-5.3? Та това за дизелов автомобил не е проблем!Rayo написа:здравейте!
късно видях темата.
вече 2500 км карам Приус, впечатленията ми са много добри, включително от разхода. Мога да дам само средни стойности - за последните 740 км разходът ми е 5.3, като тук има всичко - градско, магистрала (400 км, от които част - в ремонт и следователно с ограничена скорост) и нормални пътища.
Не мога да сравня Приуса с други модели на Тойота, понеже само този познавам, но той ме кефи много. За едно не става със сигурност - за пилене на гуми на сфетофар ! - такава му е конструкцията. Иначе - тиха, много добра возия, маневрена, хубава музикална уредба (JBL) с CD changer за 6 диска(чете МР3-ки!), климатик. Вътре е много удобна. Багажникът е достатъчен. Дизайнът също ми харесва. какво друго ? А, само дето резервоарът е малък - само 45 литра. Дори на Голф-3 е 55, а той е по-малък на размер.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Как,дизелът да не би да харчи под 6/100км. градско??? Или под 5/100км. извънградско. И да не би дизелът да може да се движи до 2 километра без да му се запали двигателят,т.е. безплатно? И дизелът трака ли или е безшумен като хибрид? Дизелът замърсява ли със сажди или не? Изобщо на каква цена дизелът е икономичен,дори не толкова колкото хибрид?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти пък си голям специалист! Аз твърдя,че съм прочел много повече от теб за хибриди,включително и данни от собственици и тестове и като излезе такъв като теб,който не е прочел и 3 изречения,а се изказва толкова компетентно, ми е много смешно. biggrin.gif Предубедеността е признак на незнание. Когато твърдиш нещо,трябва да се запознаеш с него. Точно на сегашния етап хибридите са най-икономичната и най-ЕКОЛОГИЧНАТА алтернатива в класовете си. И хибридите на Тойота са така усъвършенствани и хибридната система работи толкова гладко,безшумно и незабележимо,че никога няма да предположиш,че под капака работи толкова сложна и ефективна технология.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта