Страница 4 от 5

Публикувано на: 11 Ное 2007 20:30
от diver
Bass_Man написа: diver :
1. Не дърпай дявола за опашката.
2. Не е много ясно защо ти е било нестабилно БМВ-то в завоя . Ако си карал Е34 трябва да се отбележи , че е към 1900КГ . Ако в следващия момент го сравниш с Lotus Elise несъмнено ще е по-нестабилно ! За това и е абсолютно безмислено да се сравяват прсото марки . Всеки си има някакви модели и някакви класове и кръстосани сравнения не водят до нищо смислено .
Е34 в кореком нямаше....или когато излезе Е34 нямаше кореком...;)
А за килограмите нещо си в грешка. По спомени беше нещо от рода на 1450 кила.

Публикувано на: 11 Ное 2007 21:10
от Bass_Man
diver написа:
Bass_Man написа: diver :
1. Не дърпай дявола за опашката.
2. Не е много ясно защо ти е било нестабилно БМВ-то в завоя . Ако си карал Е34 трябва да се отбележи , че е към 1900КГ . Ако в следващия момент го сравниш с Lotus Elise несъмнено ще е по-нестабилно ! За това и е абсолютно безмислено да се сравяват прсото марки . Всеки си има някакви модели и някакви класове и кръстосани сравнения не водят до нищо смислено .
Е34 в кореком нямаше....или когато излезе Е34 нямаше кореком...;)
А за килограмите нещо си в грешка. По спомени беше нещо от рода на 1450 кила.
Не не съм 1450 кг. е Е36 :thumbsup: . Всъщност по времето на Е34 е имало кореком :thumbsup: . А Е28 може и да е към 1400-500КГ .

Публикувано на: 11 Ное 2007 21:15
от slowtraveler
Bass_Man написа:
slowtraveler написа: Вярно е, че при задно предаване трябва да си по-внимателен с газта при завой, но това в никакъв случай не означава, че колата е нестабилна :whistle:
Всъщност това е много по-вярно за колата с предно защото ако вземе та извади някаква силица и превърти гуми се пребиваш на момента . .....
Не съм съгласен, защото при задно предаване реакцията и поднасянето са по-остри, а при предно предаване най-много да 'отвориш' завоя (много -по-лесно се контролира само с отпускането на газта)...
Но това е спор за друга тема :thumbsup:
От европейските автомобили и на мен най-много ми харесва БМВ (ми то със какво да го сравняваш - опел, ситроен, пежо или някой чупещ се мерцедес ...)...
а иначе LEXUS IS tongue.gif

Публикувано на: 11 Ное 2007 21:27
от El Camino
Bass_Man написа:
Не не съм 1450 кг. е Е36 :thumbsup: . Всъщност по времето на Е34 е имало кореком :thumbsup: . А Е28 може и да е към 1400-500КГ .
Бе колега, като се излагаш не викай толкова biggrin.gif

Публикувано на: 11 Ное 2007 22:06
от Bass_Man
El Camino написа:
Bass_Man написа:
Не не съм 1450 кг. е Е36 :thumbsup: . Всъщност по времето на Е34 е имало кореком :thumbsup: . А Е28 може и да е към 1400-500КГ .
Бе колега, като се излагаш не викай толкова biggrin.gif
Я кажи за кое точно се изложих ?
От Wiki :
Е28 - Leergewicht: 1.410 kg
Е34: Leergewicht: 1.360–1.720 kg
Като тука не е даден TDS !
Сега ме мързи да инсталирам TIS и да ти ги постна всичките по модели и килограми . Само , че това 1360 е за 518 ! 525TDS с всичко на него си отива на 1750-1800КГ . А гориво , пасажери и багаж ? Тия коли нормално си се движат обрудвани около 1700-1900КГ .
А е Е36 е зверски туч и това се потвърждава от всяко едно състезание на читава Е30 325 и Е36 325 . Е36 неминуемо Пада независимо , че е с по-мощен двигател . Както и Е36 iS и Е30 iS .
Средна Е36 към 1350кг. TDS 1400кг и повече в зависимост от оборудването .
Produktionszeitraum:Limousine: 1987–95 . 87-ма не е имало кореком ли ?

На Е36 само М3 е хубаво другите са гола вода .

slowtraveler - по абсолютно същия начин спира да се хлъзга и задницата. Просто повечето хора се увличат и забравят да пуснат газта tongue.gif .

Публикувано на: 11 Ное 2007 22:21
от diver
Забрави пич...Е28 е по-тежка от Е34 и е под 1500 кила. Бизнеса ми е свързан с кантари и какво пише по книгите в случая ми е средно тая....Вероятно данните които цитираш, са за пълна кола. Демек резервар, 5 човека и багаж....коет си е 400 кила поне както и да го смятам отгоре....

П.П. Разликата между бензиновия и дизеловия двигател пряко сили е 100 кила. Та разликата между 518 и 525 няма как да е 400кила както си посочил...

Публикувано на: 11 Ное 2007 22:39
от Bass_Man
diver написа:Забрави пич...Е28 е по-тежка от Е34 и е под 1500 кила. Бизнеса ми е свързан с кантари и какво пише по книгите в случая ми е средно тая....Вероятно данните които цитираш, за за пълна кола. Демек резервар, 5 човека и багаж....коет си е 400 кила поне както и да го смятам отгоре....
Не ! Максимално натоварени отиват към 2200КГ . До сега няма серийна кола която да е по-нова и по-лека . Колите стават все по-тежки и по-тежки . Можеш да се допиташ до БМВ форума ако искаш. Освен разбира се разни изгъзици с карбон и яко алуминий.

За пример ти давам новата 5-ца ( сегашната bmw.bg ) при положение , че всичко , което е могло е алуминиево най-лекия модел е - Unladen, EU2 - 1575 [1600] , а най-тежкия 1735 [1735] . Не зареден !!!!!!!!
Max. permissible : 2060 [2085] , - 2220 [2220] .
А иначе може да вярваш на каквото си искаш .

Публикувано на: 12 Ное 2007 10:16
от lpcrooks
jim_beam написа:и оная мутра,която се преби заедно с 2 гаджета на магистралата при ихтиман със 7-цата сигурно също е била много доволна от сигурната и стабилна марка,преди да поеме пътя към св.петър.
който не е карал кола със задно предаване въобще да не ми ги хвали,че с тях си винаги с единия крак в гроба,особено когато имаш малко повече коне.
за сигурност и стабилно поведение може да се говори само не и при тези коли,па ако ще и състезател да е на волана.
айде че верно излязохме от темата.
май се говореше за дизайн в нея или... въпрос на вкус wink.gif
Ама я почакай малко. Оная "мутра" дето се преби с 7-цата при Ихтиман е карала с доре-голу 250... Голяма лимузина с 250 на завой... И явно не чак толкова компетентен шофьор... Е ти какво искаш?
драйвъре, както вече казах, има коли и коли. Сам видя колко БМВ-та е сменил и не е бил недоволен от нито 1 от тях wink.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 12:27
от diver
lpcrooks написа:драйвъре, както вече казах, има коли и коли. Сам видя колко БМВ-та е сменил и не е бил недоволен от нито 1 от тях wink.gif
Само 2 уекинки забеуежки...

1. Не съм драйвър а дайвър...има разлика ако не си забелязъл...
2. Не съм недоволен, просто БМВ не е толкоз вълшебно колкото се опитват да го изкарат. Справка ТУВ тестовете....Нит е лимузина кат лимузина, сите без 7-ма серия са ми тесни и зад мене човек не може да седне, нит е толкоз здраво, леле последните модели, нит икономично, за цената кво да приказвам....е какво му е хубавото тогава?!

Публикувано на: 12 Ное 2007 18:03
от V35GTR
Obratno kum topik!
Predpochitam RWD > AWD > FWD
Jap

Nissan(Fairlady Z, Slivia, Skyline)
Honda (s2000, NSeX)
Toyota (Supra, AE86)
Mazda (~93-96 RX7)
Subaru (STi)

Ger

Porche (911, Cayman) - Porche drugi koli NE mogat/znaqat da pravat!
BMW (M)
AUDI (RS4/6)

Italian-0

Ferrari (360 modena, F430) no za tezi samo moga da mechtaqa

drugi
Lotus Elise

Публикувано на: 12 Ное 2007 18:47
от Me4oKyX
Не мога да не всея смут, във вече иначе голямата лудница laugh.gif Абсолютно съм съгласен със колегата diver, но съм съгласен и с факта, че БМВ са най-добрите НЕМСКИ автомобили за момента. Ни Мерц, ни ВАГ го дигат по какъвто и да е критерий..... Опел, форд и циганите не искам да ги коментирам... tongue.gif А успоредно с Тойота, Мазда, Субару и другите истински японци, най-много харесвам Lancia! rolleyes.gif И за справката - единствено Lancia и Toyota имат по 5 до 7 поредни титли в WRC шампионата, а още повече, че тия макаронджий са измислили променливото газоразпределение(VVTI, V-TEC са производни - не казвам по-добри или по-лоши), същите тия макаронджий са сътворили и Common Rail-a и първи те го въвеждат серийно на Фиат Брава ~97-ма година. Истината е, че японците са много здрави, много практични, но италианците го могат, и го правят за кеф и за да докажат, че го могат.... А колкото до слуховете в нашата скромна държава, че италианеца е много чуплив - елате да ви го покажа колко здрава машина е biggrin.gif На въпроса защо са толкова евтини - защото правят коли, предимно за да покажат какво могат, а главните печалби им идват от разарботка и продажба на лицензи, като тези за VVTi и Common Rail..... Сметнете колко нули има само за една компания да си купи патента..... А да не броим и супер спортните животни като Ferrari, Lamborghini.... и други по-малко известни, но също мнооогоооо скъпи. Най-добрите дизайнери - Джуджаро и Пининфарина също са там..... Абе истината е, че не може да се отрече че са големи, стига да искаш да приемеш фактите и истината. Но все още честно казано не мога да сложа Тойота преди Ланча или обратното.... И двете марки са мнооооооооооогоооо добри, но просто едната предлага едно, другата ти дава коренно различно нещо.... :thumbsup:

Публикувано на: 12 Ное 2007 19:07
от jim_beam
@Me4oKyX

големи мундари са брат ми,иначе дизайн,мода,изкуство,че и спорт са бомба.без работа обаче и качество!всяка година съм там за малко и то в северна италия,където са горе-долу бели хора.а на юг какво е,ние сме доста по-бели от тях.
имах една alfa33,не ми се говори...
mad.gif mad.gif mad.gif
най-лошото е,че и роднини имам там,но как да кажеш на черното бяло...

пс: пробвай да ядеш пица някъде преди 12:00,няма да стане защото обяда почва в 12:00.бах ти мързеливците бaх ти чудото. mad.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 19:17
от Me4oKyX
Такива са повечето индивиди, но има и между тях по-читави хорица biggrin.gif А не само това, ами и обедната им почивка е ~3 часа laugh.gif Много българи като отидат там и са супер доволни, поради точно тази причина biggrin.gif Но ако си вземеш колата чисто нова, или дори да имаш късмета да вземеш втора ръка кола от там, от някой който я е гледал, ще останеш наистина супер доволен, като мен. 2 Ланчии имам и двете нямат грижи biggrin.gif Но и аз си ги гледам както трябва сега де :thumbsup:

Публикувано на: 12 Ное 2007 19:43
от Japanese_fever
V35GTR написа:
Italian-0

Ferrari (360 modena, F430) no za tezi samo moga da mechtaqa

drugi
Lotus Elise
K'at si trugnal da me4tae6 mai e po-dobre da zamenish durvenoto Modena s Maranello, az vikam. I po-udobno 6te ti e otvutre! wink.gif

p.s.
E, design-a na Modena e po-atraktiven, no Maranellot-to 6te q sgune kato vestnik. tongue.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 19:48
от diver
Me4oKyX написа:...най-много харесвам Lancia!
Мани...Сутринта се събудих целия в пот след ужасен кошмар...сънувах че съм си купил ланча...