slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 10:17
а че е единичен, направен при конкретни, избрани от китаеца условия
Със същата сила може да се твърди същото от Китаецете за еуроенкап и другите подобни, че и там условията са нагласени.
slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 10:17
Просто аз стигАх до извода, че този клип не е достатъчно илюстративен и трябва да се събере повече информацията за да се направи извода...
правят същото каквото и еуроенкап - челен удар със 20-30% застъпване, скоростта мисля я упоменаваха някъде в клипа, кажи кое е по-различното за да науча и аз нещо?
slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 10:17
единичен тест безусловно би изкривил 'усещането' от клипа.
единичен тест - ? Усещане - ? Явно съм тъп.Резултатите на лице, оня с показалката обяснява...........................не говоря, че Тойота се е представила по-зле и че е 3 пъти по-скъпа (незнам доколко е достоверен превода в самата статия), ти си на мнение, че трябва да направят поне още 2-3 такива удара с точно тези автомобили ли? Или въпросния китаец да бъде чукнат срещу конкурент от друга марка, не само с Тойота? Аз съм - ЗА. Но ако е верен превода в статията (за съжаление незнам китайски), ония са постигнали страшно много - 3 пъти по-ниска цена (което е огромен фактор), добра (да не кажа по-добра) защита при удар, ако и надеждността е на подобно ниво и има изградена сервизна мрежа аз с две ръце бих взел китаеца.
slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 10:17
Иначе се едно да да направим тест на два автомобила 4х2 с ролки само на предния мост, като единият автомобил е предноприводен, а другият - задно
Не е правилно сравнението, защото тук факторите са много, а при този краш тест - еднакъв клас коли, една и съща скорост, челно оувърлап? Къде е разликата?
slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 10:17
ама условията на теста са така подготвени
Моля, кажи какви са подготовките по условията на теста в Китай? С какво е по-различен от този в Европа? Как стигна до този извод?
vfr800 написа: ↑08 Дек 2023 10:34
В 99.99 процента от случаите за една катастрофа за нужни двама "идиота" . Ако единия не е такъв , то катастрофа няма да има или ти ще е толкова лека , че няма да я броим за удар. Няма да се налага да проверявате издръжливостта на автомобила, а тя е там , за другите 0.01 процента , които са си лош късмет. Разбира се това са идеални цифри и както знаем те не са такива, защото "идиотите" са твърде много

Безаварийно пътуване на всички по празниците и умната.......в краен случай русата
така е, бих искал ако може (въпреки, че ще е доста скъп експеримент) как се представя например НОВА Корола и след 15 години употреба същия модел в България (заради солта и лугата), в Испания от Исландия и т.н.Същото да е разбира се за произволна марка Волво,Ауди,БВ,Опел,Рено - няма значение. Защото ако нова една Тойота има 5 звезди, напълно възможно е след 15 години да не може да докара и 3 (тази от България), тази от испания да постигне 4 и т.н.
Проблема при нас е, че 90% от населението кара бангии - спорихме онзи ден с приятел с една външно много запазена Хонда Акорд 2010 седан, отдолу като я видях на няколко места имаше леки наченъци на ръжда, но на носещата греда (рога), към двигателя буквално дупка с диаметър 3-4 см и яко ръжда САМО там, та това нещо като ново да кажем е имало 4 звезди, но сега в това състояние (вероятно има ръжда и на други места, не е само там), няма да върже и 2.