Страница 4 от 4
Публикувано на: 23 Юли 2008 14:30
от Aleksandar
И мен ме беше прихванало по едно време. Ходих при един човек който наистина разбира.(не казвам майстор-запазена марка на самозванците е biggrin.gif ). Той ми каза че българските ГИ се управляват много по-лесно. По добър компютър. А останалите части са италиянски. И с тези 3 режима на работа...А и са по евтини. Е, той ме посъветва да не слагам, имайки предвид моя разход и че минавам 15000 годишно. Та си засега си спестявам ядовете, които възникват вспоследствие.
Публикувано на: 23 Юли 2008 21:17
от aleksbr
След толкова четене по форумите и обсъждане с колеги реших да монтират БСМ инжекцион като по евтин вариант.
Резултат:
Прехвърляне газ-бензин,бензин-газ не се усеща.
Малко са шумни газовите инжектори на празен ход.
Вървене почти като на бензин.
Като работи на газ при потегляне или при превключване на предавка се чувства заглъхване на двигателя,дори и изгасна при потегляне на кръстовище.Втори път ходих на диагностика,пробваха 2.0 размер дюзи/оригинално е с 1.6/компа на БСМ както пишат в различните форуми все вика малки са,промяна след диагностиката никаква.
Сега харча първото зареждане и още не мога да кажа нищо за разхода,оборотите на празен ход засега са горе долу като при бензина.
Моето мнение:
Докато бях в газ сервиза доста народ с коли пълен инжекцион с монтирано обикновено АГУ,LOVATO и BRC се извърви и оплакването на всички бе непостоянни обороти и висок разход на газ.
Препоръчвам ГИ на автомобили с пълен инжекцион но не и БСМ.
Публикувано на: 26 Юли 2008 20:58
от aleksbr
Първо зареждане 41 литра пропан бутан изминати 525км.Направих някои промени на вакуума който ползва датчика за налягане на ГИ и редуктора сега колата се държи доста добре на празен ход и при набиране.
Публикувано на: 28 Юли 2008 13:07
от zeit_x
А колко ти излезе като крайна цена - монтаж, настройки, самата система?
Публикувано на: 28 Юли 2008 18:13
от aleksbr
zeit_x написа:А колко ти излезе като крайна цена - монтаж, настройки, самата система?
1370лв. с бутилка на местото на резервната гума и сонда BRC според последните изисквания за ел.клапан на бутилката.
Публикувано на: 29 Юли 2008 15:01
от dil
Mай и аз ще трябва да сложа такъв клапан.
Имаш ли предастава дали е небоходимо/желателно да се слага Advance Timing Processor ?
Предишната кола беше моно-инж. + обикновенно АГУ и едно такова ATP и повлия доста положително като динамика на двигателя.
Публикувано на: 29 Юли 2008 21:03
от aleksbr
dil написа:Mай и аз ще трябва да сложа такъв клапан.
Имаш ли предастава дали е небоходимо/желателно да се слага Advance Timing Processor ?
Предишната кола беше моно-инж. + обикновенно АГУ и едно такова ATP и повлия доста положително като динамика на двигателя.
Клапана си го има,намира се на вакуума който отива към МАП датчика.
Но газаджийте се бяха закачили след него за да вземат вакуум за редуктора и МАП датчика на ГИ.Преместих клапанчето след техните съединения да остане свързан само към бензиновия датчик.Колкото до Advance Timing Processor не виждам смисъл,колата няма съществена разлика спрямо динамика газ/бензин,а пък нали бензиновия комп си работи и си следи квот си му требва.Това е и една от причините да се жертва по скъпата инвестиция ГИ.