Страница 4 от 7

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 09:54
от pepuno
Ако си толкова добър ела ще ти пратя на теб ти да я направиш но ако превърти пак ти ще платиш ремонта

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 10:07
от slowtraveler
Офтопик
Ползването на препинателни знаци помага за по-четливо мнение.
Явно не си разбрал - съвсем не съм толкова добър майстор, нито пък имам сервиз...
Обаче при ползване на оригинални части в комплект (както казваш), то причината за неуспешен ремонт остава в 'майстора' - неправилен монтаж или неправилна диагностика (ремонт на резулатата, а не на причинителя)... Или в експлоатанта (директно високо натоварване на току-що ремонтиран двигател)...

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 10:43
от pepuno
Колата е карана до 3000-4000 оборота всичко е правено както го дават стягане на болтове луфтове мерене всичко е в нормите последния път се пееба мотора на 6та предавка на около 3000 оборота все едно има недостик на масло

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 10:50
от slowtraveler
Разработван ли е двигателя на място с проверка на температурите? Защото ако на 20км от ремонт си я напъвал до 4000об/мин, и 3х.об/мин на 6-та, това е доста сериозно натоварване (и аз съм ги правил тези глупости на времето tooth.gif )...
Просто си научих урока овреме - 100км след основен ремонт бях напънал по подобен начин една стара кола, и за мой късмет имаше надолнище, на което изключих от скорост, и колата изгасна - просто двигателя е бил пред затягане...
Включих на скорост и с 'моторна спирачка' успях да го охладя достатъчно за да си работи нормално... Следващите 1000км карах достатъчно внимателно за да не позволя подобен ефект...
Ако майстора е бил достатъчно кадърен, би трябвало да провери маслените канали (след шлайфа - и каналите в коляновия вал), пръскалки, налягания, температури и т.н.
И ако е направил това - няма откъде да се получи маслен глад (въпреки, че навярно е имал такъв)...

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 11:27
от pepuno
Аз и шефа ми сме маисторите всичко е изчистено перфектно след шлаифане колянов вал е измит от струшките блока магистралите главата всичко свети на място работи около 2 часа и 30 без газ да и се дава ушким да се разработи поне малко и пак се чупи всякакви мотори сме правили палиме ги загреят да пуснат перката 2-3 пъти и почва да е се подава газ но до сега такова нещо не ни се е случвало

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 12:43
от Scott
Само предположение - запушени маслени канали за оттичане между главата и блока заради неоригинална или калпава гарнитура?

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 13:33
от pepuno
Ето я и гарнитурата всички дупкш са така

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 14:44
от ufer
Да, това е наистина много лош късмет! Помислих си, че при първия блок се е променило съосието между петите на основните лагери. Но и при втория блок да се получи същият резултат е странно. Да не би майсторът волно или неволно да е разменил петите на двата блока. Всеки би трябвало да знае, че това е недопустимо. Много сериозна загадка!

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 14:53
от ufer
Или много е вероятно още първия път да се е усукал коляновият вал. Може би съвсем малко, но достатъчно да прави беля...

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 16:24
от slowtraveler
Скот май ще излезе прав :whistle:
Май има доста дупки запушени от гарнитурата (и водни такива - може да са затегнали бутала)...

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 19:42
от pepuno
Цилиндрите са перфектни вала е блока с всички биели са карани при наи добрата шлаеф база в софия в кв.хладилника всичко е проверено гарнитурите първите 2 пъти беше оригинална от toyota първия път преди аз да я зема е правена в сервиз само за toyota и пак все един и същи проблем

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 19:54
от pepuno
А и другото което е след тия в toyota коляновия вал и биулите са чисто нови също така и маслената помпа оригинални от toyota

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 23 Дек 2016 19:59
от pepuno
Ако някои и е мераклия 4000 лева с 2 мотора колата е сиф мат в перфектен вид е всичко освен мотора кожен салон 2003 година зимни и летни гуми платено каско преглед и застраховка до април 2017г 2000 под цената на наи ефтината която е пусната в нета

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 24 Дек 2016 14:04
от max-2
Някоя тапа или клапанче по маслената магистрала може да е. Налягане с манометър на маслото мерихте ли? Ако стои на 1.5 при натоварен мотор лампа няма да светне и двг. отива на кино като е нов.

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Публикувано на: 24 Дек 2016 14:30
от slowtraveler
Не знам - виждам, че гарнитурата на снимката твърдо не е подходяща ако сте я сложили така... Което отново ме навежда на мисълта за майсторлъка :whistle:
А дали има друг проблем - вече трябва да се рови надълбоко... Може да е причината, посочена и от Макс (преди няколко мнения съм писал за измерване на наляганията, ама май това не е правено)...

П.С. моля предложенията за продажба, ако са сериозни, да бъдат оформени правилно и публикувани в правилния раздел... Тази тема е чисто техническа...