Защо на BMW?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: Защо на BMW?

Мнение от Kiki » 09 Авг 2012 19:45

Още една тема за гладни хора.
Хапане, ядене, дъвкане, обиди и какво ли още не?
Добре, че е август и модераторите са в отпуск. tooth.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Re: Защо на BMW?

Мнение от E60_Power » 09 Авг 2012 22:37

LEXUS

TUV е също толкова необективна класация, както и много други. Например, изследването на FN50 във Великобритания, обхванало 880.000 автомобила, което посочи БМВ 3-та серия като най-надеждната кола в UK. Как и по какви критерии - не е ясно. Или ADAC, според които немските коли / основно Мерцедес, БМВ и Ауди / са най-надеждни, доколкото най-рядко търсят пътна помощ. Само, че дилърските мрежи на тези марки са най-развитите и собствениците на тези автомобили не търсят ADAC, когато имат нужда от помощ, а съответния дилър. Същата необективност. TUV прави заключения от рода на "сравнение между домати и круши, като според нас крушите са по-хубави". Една кола и нейната надеждност не се сравнява с друга само по години, а в съвкупност от години - километри. Само, че в класацията на TUV / публикувана и в този форум / има примери за челно място на автомобил от конкретна марка, даващ 2 пъти по-малко дефекти от друг, който е по-назад заради дефектите, при все, че срещу "по-дефектния" стоят два пъти повече километри. Доколкото си спомням, колегата Скот отбеляза този пример в една тема Авенсис vs. Пасат. Освен това, колите трябва да се сравняват по класове / а не круши vs. домати /, тьй като е съвсем очевидно, че една лимузина с три турбини и бъкана с екстри, в чиито предни седалки са поставени повече кабели отколкото целия набор жици в един елементарен автомобил, струващ 10.000 евро, ще е по-вероятнио да има технически проблем. Не може Корола и S класа да са в една класация. Или пък да се сравнява кола с елементарна електроника и без екстри с такава, която е натъпкана с джаджи ..... и да се казва "тази е на по-предна позиция от онази". Освен това, как се разбира какъв дефект е имал автомобила? Може на два пъти да е имал дефект / изгорели мигачи и счупено копче на ръчната спирачка /, а може и един - счупена автоматична скоростна кутия. Коя от двете ще е по-дефектната и коя по-надеждна? Има ли яснота в тази класация за естеството на дефекта - дребен и незначителен или такъв, който те оставя на пътя? И какво става, ако колата минава на технически преглед и е тип топ, но преди това е била в сервиз за ремонт? Това как се отчита? Не знам как и затова задавам тези въпроси! Личното ми мнение е, че единственото коректно сравнение може да е налице, когато се сравняват автомобили от един клас, на една и съща възраст / да речем - от 0 до 5г. /, като се поставят в уравнението и изминати километри - от 0 до 50.000, от 50.000 до 100.000 километра и т.н.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта