Обещавам, че няма да коментирам модела Е60 на БМВ в следващите няколко години ....slowtraveler написа: Също така Е60 е добре да спре да убеждава, че БМВ е по-хубав автомобил - при определени критерии това може това да е факт, но при други, съвсем логични и нормални критерии, това може изглежда малко глупаво и невярно.
Тема за бърз анализ и евентуално заключване
- Прикачени файлове
-
- SDC11173.JPG (263.62 KiB) Преглеждано 2338 пъти
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Ти наистина ли не разбираш какво каза Слоу? Дали ще набиваш БМВ или полски Фиат по натрапчив начин няма никакво значение.E60_Power написа:Обещавам, че няма да коментирам модела Е60 на БМВ в следващите няколко години ....slowtraveler написа: Също така Е60 е добре да спре да убеждава, че БМВ е по-хубав автомобил - при определени критерии това може това да е факт, но при други, съвсем логични и нормални критерии, това може изглежда малко глупаво и невярно.Мисля да съсредоточа коментарите си върху MB W211 320 CDI. БМВ-то повече ми допада, но тази излезе на много добра цена и малко километри и ........... останалото е история, както се казва.
С тези Мерцедеси внимавай,че имат доста проблеми с електрониката и дюзите при дизелите. С две думи-дефектни дюзи,които не се поемат от Мерцедес,защото е премиум марка и всеки техен потребител е достатъчно богат да си сменя дефектните мерцедесови части. laugh.gif Вземи един бензинов да ти е по-мирна главата,хем,че с мерцедес трудно може да ти е мирна главата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Този е преди фейслифта и да - има разни бъгове по електрониката. Но те не са кой знае каква болка за умиране. Иначе, основния им проблем е SBC / Sensotronic brake control / или иначе казано - спирачки. Модулът сдава багажа на 200-250.000 километра / в зависимост от карането / и струва 1800 евро. Но понеже е технологична издънка на Мерцедес, те са признали този факт и дават 10-годишна гаранция, т.е. подменя се безплатно в оторизирания сервиз. Значи, имам около 3.5 години да го направя / ако се прецака до тогава/. Но мисля да уредя този въпрос по втория начин и да я прекарам в сервиз в Германия преди изтичане на гаранцията. Дори и там стават подобни врътки. След фейса са железни и са изчистени всички детски болести, но автомобил 2007г. в диапазона 150-160.000 километра / реални /, с Avantgarde изпълнение, с този мотор струва 17-18.000 евро. Този е 2005г., на 169.000 километра и го взех от приятел на мой приятел на цена, дето я няма на пазара.LEXUS написа:Ти наистина ли не разбираш какво каза Слоу? Дали ще набиваш БМВ или полски Фиат по натрапчив начин няма никакво значение.E60_Power написа:Обещавам, че няма да коментирам модела Е60 на БМВ в следващите няколко години ....slowtraveler написа: Също така Е60 е добре да спре да убеждава, че БМВ е по-хубав автомобил - при определени критерии това може това да е факт, но при други, съвсем логични и нормални критерии, това може изглежда малко глупаво и невярно.Мисля да съсредоточа коментарите си върху MB W211 320 CDI. БМВ-то повече ми допада, но тази излезе на много добра цена и малко километри и ........... останалото е история, както се казва.
![]()
С тези Мерцедеси внимавай,че имат доста проблеми с електрониката и дюзите при дизелите. С две думи-дефектни дюзи,които не се поемат от Мерцедес,защото е премиум марка и всеки техен потребител е достатъчно богат да си сменя дефектните мерцедесови части. laugh.gif Вземи един бензинов да ти е по-мирна главата,хем,че с мерцедес трудно може да ти е мирна главата.
Дюзи, турбо, ДПФ филтър - все една и съща история при Мерцедес, БМВ и Ауди. Аз имам достатъчен опит в поддръжка / основно превенция, която спестява нерви и пари / на такава кола, така,че няма да е проблем. Единствено SBC-то е главоболие, но ще му намеря решение.
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Еми какво да ти кажа,освен браво.Щом си запознат с тънкостите и имаш представа как да ги решеш или предотвратиш,много добре.
Никаква логика не виждам на слезеш от БМВ и да се качиш в пенсионерска Е класа, доколкото пишеш, за теб първостепенно е спортното чувство в една кола,стабилно поведение в завои,директен волан - всичко това е на много ниско ниво в Мерцедеса спрямо БМВ-то. Трудно ми е да те разбера.
Никаква логика не виждам на слезеш от БМВ и да се качиш в пенсионерска Е класа, доколкото пишеш, за теб първостепенно е спортното чувство в една кола,стабилно поведение в завои,директен волан - всичко това е на много ниско ниво в Мерцедеса спрямо БМВ-то. Трудно ми е да те разбера.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Е, аз не споря, че БМВ-то повече ми харесва. Ама е на 300.000 и отгоре, та в тази връзка в един момент се налага подмяна на автомобила. Само, че никъде в Европа не са наредени БМВ-та на страхотна цена, която по мои груби сметки е много под пазарната, и всички тези коли да чакат мен. Слагам си няколко алтернативи от рода на Ауди А6, БМВ 5-та серия и Мерцедес Е класа и квото изпадне. Ако си бършех задника с банкноти от сто лева, нямаше да я купя, а щях да си взема БМВ. Ама живота е малко по-сложен и досега съм ползвал само тоалетна хартияLEXUS написа:Еми какво да ти кажа,освен браво.Щом си запознат с тънкостите и имаш представа как да ги решеш или предотвратиш,много добре.
Никаква логика не виждам на слезеш от БМВ и да се качиш в пенсионерска Е класа, доколкото пишеш, за теб първостепенно е спортното чувство в една кола,стабилно поведение в завои,директен волан - всичко това е на много ниско ниво в Мерцедеса спрямо БМВ-то. Трудно ми е да те разбера.
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Onova, koeto toaletnata hariya pravi sas zadnika na horata, izdalbava mnogo po-dalboka propast mezhdu sotsualnite sloeve, otkolkoto mnozhestvo vanshni belezi! 
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
320 CDI не е баш пенсионерска.Все пак са си шест цилиндъра.И не знам за дюзите,ама електрониката е пълна трагедия.То голяма болест-близки приятели голямо скубане си скубаха косите с две такива и накрая зорлем си вкараха хибридни Лексуси от щатите.И-о чудо-пак са с коси.В интерес на истината,голяма част от проблемите дойдоха от изключително калпавите електрончици в русенския фирмен сервиз на Балканстар.LEXUS написа:Еми какво да ти кажа,освен браво.Щом си запознат с тънкостите и имаш представа как да ги решеш или предотвратиш,много добре.
Никаква логика не виждам на слезеш от БМВ и да се качиш в пенсионерска Е класа, доколкото пишеш, за теб първостепенно е спортното чувство в една кола,стабилно поведение в завои,директен волан - всичко това е на много ниско ниво в Мерцедеса спрямо БМВ-то. Трудно ми е да те разбера.
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Не говоря за мотора, говоря за настройките на купето и т.н.,изброил съм. Голяма е разликата между чувството в БМВ и Мерцедес Еклас. Различна клиенти имат. Той ме разбра.nowyaris написа:320 CDI не е баш пенсионерска.Все пак са си шест цилиндъра.И не знам за дюзите,ама електрониката е пълна трагедия.То голяма болест-близки приятели голямо скубане си скубаха косите с две такива и накрая зорлем си вкараха хибридни Лексуси от щатите.И-о чудо-пак са с коси.В интерес на истината,голяма част от проблемите дойдоха от изключително калпавите електрончици в русенския фирмен сервиз на Балканстар.LEXUS написа:Еми какво да ти кажа,освен браво.Щом си запознат с тънкостите и имаш представа как да ги решеш или предотвратиш,много добре.
Никаква логика не виждам на слезеш от БМВ и да се качиш в пенсионерска Е класа, доколкото пишеш, за теб първостепенно е спортното чувство в една кола,стабилно поведение в завои,директен волан - всичко това е на много ниско ниво в Мерцедеса спрямо БМВ-то. Трудно ми е да те разбера.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Хвърчат хилядарките по ремонти, по отстраняване на бъгове, по отстраняване на техническите грешки още при проектирането и т.н., но някой хора от БМВ и МБ не слизат. Под достойнството им е някак си. Нищо, че същите бараки са Н-та ръка и на незнайно колко хил. км.
Ама, к'во ви пука! Важното е да си в лявата лента и да гледаш „по-низшите“ на пътя през Рей Бан-а. biggrin.gif
Ама, к'во ви пука! Важното е да си в лявата лента и да гледаш „по-низшите“ на пътя през Рей Бан-а. biggrin.gif
Ами, явно тези хора имат достатъчно основателни причини да не слизат от тези коли!prius 3 написа:Хвърчат хилядарките по ремонти, по отстраняване на бъгове, по отстраняване на техническите грешки още при проектирането и т.н., но някой хора от БМВ и МБ не слизат. Под достойнството им е някак си. Нищо, че същите бараки са Н-та ръка и на незнайно колко хил. км.
Ама, к'во ви пука! Важното е да си в лявата лента и да гледаш „по-низшите“ на пътя през Рей Бан-а. biggrin.gif
prius 3
Ако искаш, можем да започнем с изброяването на причините
Първата, за която се сещам е интериора на автомобила. Дай снимка от твоя Приус, а аз ще ти пусна / по твой избор / снимка от салона на която искаш - БМВ-то или Мерцедес-а. Когато направиш сравнението / ако имаш поне малко усещане за красота и естетика /, ще разбереш защо някои хора предпочитат да оправят бъгове по електрониката, но задника им да потъва в кожа и да са обградени от качествени материали, пред това да се кандилкат, обградени от пластмаса и велур 
Ако искаш, можем да започнем с изброяването на причините
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
E60_Power
Ти да не си помисли, че никога не съм се качвал и карал БМВ или МБ и не знам какво е вътре. Трябва да ти кажа, че го правя често, но нито веднъж не ми се е приискало да притежавам подобен автомобил. Още повече, че ти говоря за нов, а не Н-та ръка, купен на тънка лайсна от някой автопазар. Това за мен е комплексарщина и чесане на егото. Вижте ме кой съм аз, карам еди какво си...
Представи си, че има хора, които са над тези неща и не желаят да парадират с колата си. У нас обаче малко хора го разбират, На мода са лъскавите коли, айфона, марковите парцалки и някое курве за интериор. Понеже пишеш къде си ходил, къде си обикалял, вземи разпитай за заможните хора на запад да разбереш дали всички са с лъскави лимузини? Много от тях са с обикновени коли. Имам клиенти милионери, единият е собственик на банка и карат съвсем нормални автомобили. Знам, че няма да ме разбереш, но се надявам другите да осъзнаят, какво имам предвид. Колата не прави човека...
Ти да не си помисли, че никога не съм се качвал и карал БМВ или МБ и не знам какво е вътре. Трябва да ти кажа, че го правя често, но нито веднъж не ми се е приискало да притежавам подобен автомобил. Още повече, че ти говоря за нов, а не Н-та ръка, купен на тънка лайсна от някой автопазар. Това за мен е комплексарщина и чесане на егото. Вижте ме кой съм аз, карам еди какво си...
Представи си, че има хора, които са над тези неща и не желаят да парадират с колата си. У нас обаче малко хора го разбират, На мода са лъскавите коли, айфона, марковите парцалки и някое курве за интериор. Понеже пишеш къде си ходил, къде си обикалял, вземи разпитай за заможните хора на запад да разбереш дали всички са с лъскави лимузини? Много от тях са с обикновени коли. Имам клиенти милионери, единият е собственик на банка и карат съвсем нормални автомобили. Знам, че няма да ме разбереш, но се надявам другите да осъзнаят, какво имам предвид. Колата не прави човека...
Нов струва 100.000 лева и не ми е по джоба. Максимума, който мога да дам за кола / към днешния ден / е около 30.000 лева, щото имам и едни други разходи, които не са присъщи на ергенския живот. Тази излезе на супер цена, пък и е в чудесно състояние. И според моите разбирания си струва. Просто предпочитам подобна кола на старо в сравнение с някоя нова масовка. А иначе съм съгласен, че доста хора парадират с много неща. Намирам го и за напълно излишно.prius 3 написа:E60_Power
Ти да не си помисли, че никога не съм се качвал и карал БМВ или МБ и не знам какво е вътре. Трябва да ти кажа, че го правя често, но нито веднъж не ми се е приискало да притежавам подобен автомобил. Още повече, че ти говоря за нов, а не Н-та ръка, купен на тънка лайсна от някой автопазар. Това за мен е комплексарщина и чесане на егото. Вижте ме кой съм аз, карам еди какво си...
Представи си, че има хора, които са над тези неща и не желаят да парадират с колата си. У нас обаче малко хора го разбират, На мода са лъскавите коли, айфона, марковите парцалки и някое курве за интериор. Понеже пишеш къде си ходил, къде си обикалял, вземи разпитай за заможните хора на запад да разбереш дали всички са с лъскави лимузини? Много от тях са с обикновени коли. Имам клиенти милионери, единият е собственик на банка и карат съвсем нормални автомобили. Знам, че няма да ме разбереш, но се надявам другите да осъзнаят, какво имам предвид. Колата не прави човека...
P.S. Айфон не знам какво е; телефона ми / 2007г. / има две копчета - зелено и червено; джинсите си купувам от аутлети с намаление; чукам само жена ми, щото курветата не ме кефят! Доволен ли си?
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта