Страница 4 от 4
Публикувано на: 01 Сеп 2011 18:05
от Japanese_fever
KiLLeR написа:Japanese_fever написа:А катализатори втора употреба не се ли намират по автокъщи и морги?
Нали ще е същия затлачник ?!
Добре бе, моя катализатор като е на 225К км как не е затлачен и никога не съм чулвал за затлачен катализатор? За счупен да, но не и за затлачен.
Публикувано на: 01 Сеп 2011 18:12
от KiLLeR
Japanese_fever написа:KiLLeR написа:Japanese_fever написа:А катализатори втора употреба не се ли намират по автокъщи и морги?
Нали ще е същия затлачник ?!
Добре бе, моя катализатор като е на 225К км как не е затлачен и никога не съм чулвал за затлачен катализатор? За счупен да, но не и за затлачен.
Ами освен да ти пращам бензин от БГ да си зареждаш колата и тогава ще видим

Публикувано на: 01 Сеп 2011 18:17
от MX5
Japanese_fever написа:Ето катализатор за колегата само $63 + $12 за доставка.
Мога да ти обяснявам за катализатори 2 дена, но ме мързи

За бегачката вкъщи имам една купчина нови катализатори и ги ползвам според случая
Има огромна разлика от катализатор до катализатор обаче и цената е леко вързана с това какво има вътре в него
Скоро пробвах емисиите на една от колите ми за всеки ден с различни катализатори на Magnaflow и точно с едни 2 вързани последователно успях да я докарам да няма емисии, които машината да може да измери, а с други вредните емисиите бяха със стотици пъти повече.
Така, че тоя линк който си пуснал, най-вероятно е "катализатор", а не катализатор laugh.gif
Публикувано на: 01 Сеп 2011 19:15
от didak
MX5, a засичал ли си 'първоначално вграден' катализатор извън норми?
Публикувано на: 01 Сеп 2011 23:14
от Japanese_fever
MX5 написа:
Скоро пробвах емисиите на една от колите ми за всеки ден с различни катализатори на Magnaflow и точно с едни 2 вързани последователно успях да я докарам да няма емисии, които машината да може да измери, а с други вредните емисиите бяха със стотици пъти повече.
Така, че тоя линк който си пуснал, най-вероятно е "катализатор", а не катализатор laugh.gif
За каква кола става въпрос?
Нали след -96 година мерят само от компютъра?
Отделно, колкото и менте да е катализатора горе, ще е по-добре с него,
отколкото без, гаранция.
Публикувано на: 02 Сеп 2011 00:31
от Vesko
Japanese_fever написа:MX5 написа:
Скоро пробвах емисиите на една от колите ми за всеки ден с различни катализатори на Magnaflow и точно с едни 2 вързани последователно успях да я докарам да няма емисии, които машината да може да измери, а с други вредните емисиите бяха със стотици пъти повече.
Така, че тоя линк който си пуснал, най-вероятно е "катализатор", а не катализатор laugh.gif
За каква кола става въпрос?
Нали след -96 година мерят само от компютъра?
Отделно, колкото и менте да е катализатора горе, ще е по-добре с него,
отколкото без, гаранция.
Това какво си мисли комютъра и действителното положение е различно

Публикувано на: 02 Сеп 2011 00:35
от Japanese_fever
Vesko написа:
Това какво си мисли комютъра и действителното положение е различно

То това е пределно ясно, но работата е там, че тук (в нашия щат, в неговия може да е различно) вкарват буксата в бордовия компютър OBDII и гледат какво той показва, без да мерятъ какво излиза от ауспуха. Така, ако ти свет лампичката с двигателчето, автоматично си занеш, че не можеш да минеш теста, по една или друга причина.

Публикувано на: 02 Сеп 2011 00:36
от Vesko
Japanese_fever написа:Vesko написа:
Това какво си мисли комютъра и действителното положение е различно

То това е пределно ясно, но работата е там, че тук (в нашия щат, в неговия може да е различно) вкарват буксата в бордовия компютър OBDII и гледат какво той показва, без да мерятъ какво излиза от ауспуха. Така, ако ти свет лампичката с двигателчето, автоматично си занеш, че не можеш да минеш теста, по една или друга причина.

Значи ти трябва един прост NAT и компютъра винаги ще показва идеално състояние biggrin.gif
Публикувано на: 02 Сеп 2011 06:38
от Japanese_fever
Говорих си с МХ5 и Vesko.
Не се бъркай там, където не ти е работа!
Също така момчета, да знаете, че приемам поръчки за катализатори за България!
Ще ми пращате пари на paypal, аз ще ви ги купувам (от ebay или някой друг сайт) нови и ще ви ги пращам с колет до БГ.
Не искам като се прибера един ден в БГ и по-конкретно София да дишам с противогаз!
Публикувано на: 02 Сеп 2011 12:09
от KiLLeR
Japanese_fever написа:Говорих си с МХ5 и Vesko.
Не се бъркай там, където не ти е работа!
Също така момчета, да знаете, че приемам поръчки за катализатори за България!
Ще ми пращате пари на paypal, аз ще ви ги купувам (от ebay или някой друг сайт) нови и ще ви ги пращам с колет до БГ.
Не искам като се прибера един ден в БГ и по-конкретно София да дишам с противогаз!
Надъхвай американците да сменят глупавите си големи коли със стари дупотопни двигатели за някакви модерни и по-ефективни

Публикувано на: 02 Сеп 2011 16:38
от Japanese_fever
KiLLeR написа:
Надъхвай американците да сменят глупавите си големи коли със стари дупотопни двигатели за някакви модерни и по-ефективни

Ела да видиш какво карат американците - made in Japan.
Най-продавания седан до скоро, а може и още да е Toyota Camry,
а на второ място е Honda Accord.
Да сменят ги лека-полека.
Минито е много популярно, вече виждам Фиат 500 и Нисан Cube,
a също новата Ford Fiesta се появи, преди въобще не бях виждал Фиеста тук.
Публикувано на: 03 Сеп 2011 18:43
от Uncle Dido
Джап, защо изразяваш мнение за катализатори и ауспухови системи, след като си тотално неподготвен?
За стадно мислене не ми говори - в Бг сме предимно индивидуалисти - май си го позабравил.
За екология пак не ми говори, защото пак си леко неподготвен.
А ако искаш да го превърнем в спор, който ще отнеме няколко страници - моля, заповядай.
Само да не се отегчат колегите.
А Хондата при повредена генерация сигурно "тръгва" след 4К оборота.
Публикувано на: 06 Сеп 2011 08:38
от Japanese_fever
Uncle Dido написа:Джап, защо изразяваш мнение за катализатори и ауспухови системи, след като си тотално неподготвен? - Може и да си прав, но ще е хубаво да го докажеш.
За стадно мислене не ми говори - в Бг сме предимно индивидуалисти - май си го позабравил. - Без мнение.
За екология пак не ми говори, защото пак си леко неподготвен. - Тук не съм, особено сигурен, че си прав. Поправи ме.
А ако искаш да го превърнем в спор, който ще отнеме няколко страници - моля, заповядай. - Не споря, когато съм неподготвен, но очаквам обоснован с факти отговор.
Само да не се отегчат колегите. - Не вярам, да се отегчат, ако биха научили нещо ново,
а и споровете тук обикновено завършват в стил “при нас е весело”.
А Хондата при повредена генерация сигурно "тръгва" след 4К оборота. - Ами не, тръгва си на 1500, но започва да набира след 3000 оборота. Също така тръгва и без подаване на газ, на 800 оборота, ако я излъжа, но това в рамките на експеримента.