Страница 4 от 5
Публикувано на: 31 Юли 2006 19:30
от ALTEZZA
diametara na trabata niama da izlaje komputara pri uslovie che e s MAP sensor, toi e zakachen na itake manifoulda i edinstvenoto koeto go interesuva e naliaganeto tam, koeto niama nishto obshto s tova kakav e diametara na trabata pred nego. obache ako e s MAF sensor, togava sechenieto ima znachenie, tai kato sensora e zakachen na samata traba i meri kolichestvo preminal vazduh, kato go izchisliava na vazosnova na originalnia diametar na trabata, ako tozi diametar se smeni, komputara niama da go znae tova i shte izchusliava greshno.
kolkoto do temperaturnia sensor, toi e tam tochno za da znae komputara kolko vazduh ima v edinica obem, tai kato pri razlichnite temperaturi e razlichno. t.e. ako go izkluchish i slojish rezistor na negovo miasto, komputara shte si misli che vinagi kara na edna i sashta temperatura, saotvetno i vpraskvaneto niama da se kompensira. ili inache kazano, kogato vremeto e mnogo toplo kolata shte gubi moshnost, tai kato shte ima prekaleno mnogo benzin, pak kogato e mnogo studeno vremeto, togava pak shte e opasno za dvigatelia, tai kato shte ima prekaleno malko benzin. ideiata za rezistora e hitra, no pri uslovie che se kara samo v opredelen temperaturen diapazon(na vanshnata temperatura).
Публикувано на: 31 Юли 2006 20:07
от b_d
ALTEZZA написа:ideiata za rezistora e hitra, no pri uslovie che se kara samo v opredelen temperaturen diapazon(na vanshnata temperatura).
нищо хотро няма - щото на практика температурния датчик е казал вече температурата, а повечето коли си имат цивилизован метод за обедняване/обогатяване в целия диапазон.
Публикувано на: 31 Юли 2006 21:49
от V35GTR
^ ugabuga ne e tochno taka... throtle bodyto pri mene e okolo 3.5 inches.
predstavi si throtle body bez traba - tova znachi li che shte zagubi torque vu dolu nisko? spored men edinstvenoto useshtane e vuv responce...
Публикувано на: 31 Юли 2006 21:55
от ugabuga
respons-a shte e po baven, i tovasazdava chuvstvo za po malko torque. prav si. no opredeleno ne e dobre. btw az govoria za po malki dvigateli kato moia estestveno. tam 3.5" throttle e ba si maikata :P
Публикувано на: 01 Авг 2006 01:04
от Japanese_fever
bad_dog написа:
нищо хотро няма - щото на практика температурния датчик е казал вече температурата...
Da, ama nie go mahame tozi dat4ik!

Публикувано на: 01 Авг 2006 01:26
от del_sol_fen
chakaite be, kakvi chip-ove slagate? kajete po-konkretno, ECU??? na moiata kola poneje i e bil smenian dvigatelia, i biaha ostavili staroto ECU. az otidoh tuka pri edin pich i toi mi sloji ecu-to ot ORIGINALniat Dvigatel koito imam JDM D15B koito e 1.5L 130ps go vodiat. tozi chip sadurja koga da se vkliuchva 2-stage Vtec-a koito ima moiat dvigatel, i posle vurveshe po tiho i niakaksi po-mazno

i vse oshte e taka. slojil sum mu 60,000 mili i produljava da murka bez da mi gori gram maslo (samo zimata bara po malko ama pri dosta otricatelni temp. e normalno). za kakvi rezistori prikazvate?? kvi chipove tochno slagate be japan??? chip-ut koito e za ECU-to se slaga na edno ot praznite mesta v ECU-to i se zapoiava. tva li pravite?? az samo gledah ama poneje ne razbiram ot electronika (jichkadjiistvo) i az lichno ne bih mogul da go napravia sam....
Публикувано на: 01 Авг 2006 04:41
от ugabuga
ne be delsolcho, ne ECU, procheti pak temata.
Публикувано на: 01 Авг 2006 06:24
от Japanese_fever
Abe tova ne e nikakuv chip, ne znam to`no kak mu kazvat, no na ebay se vodi "performance chip". Slojihme go taq ve4er zaedno s noviq filtur. Dane povqrva6 vsi4ko mina po noti, samo deto malko go pobalgarihme, 4e oniq ne bqha izpratili pone edna malka planka da ukrepim trubata na filtura. A mejdu drugoto tozi Eclipse deto majstorihme ima nqkakuv predpolagam AFM to4no sled filturnata kutiq. Mojta kola nqma takuv, no tq e s 10 godini po-stara de.
KAto cqla napravihme taka, 4e sega mu svetna service engine soon lampata biggrin.gif , koeto se o4akva6e, ama tova e za6toto maj ne sme go connectnali hubavo. Ina4e moje da si go vurnem v iriginalna poziciq.
Mom4eto zabelqza, 4e na prazen hod sa mu po-niski oborotite ot predi. Tova na kakvo mohje da se dulji???
Ako Lorda prai nekoj put testove moje da dojdem samo da zameri air/fuel ratioto, 4e mi e interesno kakvo sme napravili. laugh.gif
Публикувано на: 01 Авг 2006 19:58
от del_sol_fen
to shtoto mnogo lesno se meri............NOT !!!
ebati chipovete, po dobre dai pari za edin air/fuel ration controller ot kolkoto tezi gluposti. tashak rabota sa...vuobshte shto gi diskutirate.

Публикувано на: 01 Авг 2006 20:32
от Japanese_fever
Znam 4e sa ta6ak, no edin priqtel iska6e da si slaga i tova be6e purvoto, na koeto popadnahme.
Ina4e air/fuel ratio-to s WideBand 6to da se meri trudno?

Публикувано на: 01 Авг 2006 21:05
от ugabuga
wideband-a nai lesnataa rabota. kvo mu e trudnoto?
Публикувано на: 01 Авг 2006 21:16
от ALTEZZA
lesno e kogato vednaj veche si go instaliral, no instalaciata ne e 5 minuti rabota, osobeno ako niamash shema na ECU-to i podhodiashto miasto da postavish sensora.
Публикувано на: 01 Авг 2006 21:59
от Japanese_fever
ugabuga написа:wideband-a nai lesnataa rabota. kvo mu e trudnoto?
Zagorkata o6te ne e v 4as.

Публикувано на: 02 Авг 2006 20:39
от del_sol_fen
hmmm vij altezzata kvo kaza......
toi vze tozi na Lorda i go probva na negovata kola i znae ot opit....
Публикувано на: 02 Авг 2006 21:57
от ugabuga
be az nali imam na moiata kola

prosto triabva da se probie edna dupka i da se sloji vtori O2 sensor ili mojesh dori da slojish na originalnia na miastoto i da varjesh narrowband outputa na wideband-a kam OEM ECU