Страница 4 от 11
Публикувано на: 20 Авг 2007 17:20
от the_rider
kristian написа:the_rider написа:мдааа така излиза.....обаче пък иначе много студено духа и ше си простудя дечурлигата на дълъг път

може бинай-добрия вариант наистина е вентилатора на 1 а врътката студено-топло на мах студено
Определено
И струята към предното стъкло!
При мен въздух с темп.под 10град. немога да изкарам(меря с цифров уред вътре във въздуховодите).Прожери датчика на изпарителя,довечера ще погледна какви стойности трябва да показва при различните температури и ще ти пиша

къф е тоя датчик и какво да му проверявам

той студено си духа ...
кат го туря на предното и ми изстива скалпа

Публикувано на: 20 Авг 2007 22:01
от kristian
[/quote]
къф е тоя датчик и какво да му проверявам

той студено си духа ...
кат го туря на предното и ми изстива скалпа

[/quote]
Следи температурата на изпарителя , 5кОМ при 20град
Отрицателен темп.коефициент-демек с увеличаване на темп. съпротивлението му пада.Като изстине много изпарителя-изключва компресора,като се затопли от въздуха включва.Елементарен хладилник с термистор вместо биметален регулатор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
кат го туря на предното и ми изстива скалпа -ами намали малко вентилатора и готово.

Публикувано на: 21 Авг 2007 09:32
от the_rider
искаж да кажеш дали не ми е блокирал и да не изключва??
ами явно цъка щото като карам го усещам да "дърпа" от мощността.
Публикувано на: 21 Авг 2007 12:58
от kristian
Като го оставиш на празен ход би трябвало да работи и да спира на кратки периоди сменят се и оборотите.Просто ме учудваш с темп. 4 град!
Публикувано на: 21 Авг 2007 13:08
от the_rider
kristian написа:Като го оставиш на празен ход би трябвало да работи и да спира на кратки периоди сменят се и оборотите.Просто ме учудваш с темп. 4 град!
за кви 4 град иде реч?? не съм писал такива неща
Публикувано на: 21 Авг 2007 13:49
от kristian
Може да съм останал с грешно впечатление!
Публикувано на: 21 Авг 2007 21:13
от slowtraveler
kristian написа:Като го оставиш на празен ход би трябвало да работи и да спира на кратки периоди сменят се и оборотите.Просто ме учудваш с темп. 4 град!
Обикновенния климатик не трябва да изключва при нормална работа ако няма някакъв проблем...
Аз споменах за 4 град, че под тази температура на старата ми кола не се включваше въобще климатика (като допълнителна защита).
На климатроника (дори и този с ръчка, а не с бутони) компресора включва/изключва в зависимост от вътрешната температура и зададената такава, но нормалния климатик няма контрол върху температурата...
май се повтарям, ама обикновенния климатик се самоизключва само ако има проблем (ниско/високо налягане на фреона, замръзване на изпарителя и т.н.).
Ако си е ОК би трябвало да работи нон-стоп...
Публикувано на: 22 Авг 2007 00:40
от Caesar
slowtraveler написа:kristian написа: Ако си е ОК би трябвало да работи нон-стоп...
Това не е вярно- има защита за да не се обледени компресора и тази защита е настроена за 4 градуса по Целзий.
Публикувано на: 22 Авг 2007 13:45
от kristian
Caesar написа:slowtraveler написа:kristian написа: Ако си е ОК би трябвало да работи нон-стоп...
Това не е вярно- има защита за да не се обледени компресора и тази защита е настроена за 4 градуса по Целзий.
Че аз пък кога написах че климатика трябва да работи НОН СТОП

.
Винаги съм твърдял обратното,и продължавамда твърдя че нон стоп не е НОРМАЛНА РАБОТА
Към The-Rider-малко съм те подвел за съпротивлението на датчика.Трябва да е:0град-4,6-5,1кОм 15 град-2,1-2,6кОм 25град-1,5кОм
Публикувано на: 22 Авг 2007 13:49
от the_rider
нищо, аз и без това не съм се юрнал да го меря в настоящия момент

Публикувано на: 22 Авг 2007 13:53
от kristian
the_rider написа:нищо, аз и без това не съм се юрнал да го меря в настоящия момент

Всъщност току що говорих с познат който се занимава с климатици(и автомобилни) и се оказа че три варианта:
1.По стари модели климатици-не изключват(това за което пише slowtraveler)
2.По-нови модели климатици-изключват по темп. на изпарителя(явно това за което говоря аз)
3.Климатрониците-изключват по няколко параметъра
Публикувано на: 27 Авг 2007 02:26
от LEXUS
Tochno taka.
Публикувано на: 29 Авг 2007 18:06
от misho1977
A kade stoi filtara za klimatika na avensis 2002 - d4d
Публикувано на: 29 Авг 2007 18:20
от kristian
misho1977 написа:A kade stoi filtara za klimatika na avensis 2002 - d4d
Мисля че е под "джабката".Трябва да се свали първо тя! на Корола 2004 и на Авенсис 2004 съм виждал там!
Публикувано на: 19 Окт 2008 23:59
от bizkoff
момчета помагайте че явно съм малко смотан. Чета какво сте писали и горе-долу схващям за какво става на въпрос. Аз какрам тойота авенсис 2001 августи не мога да разбера дали е само с климатик или е с климатроник от ръчните. Който има представа да ми пише, че Аз не знам. одеве ми направи впечатление, че оборотите ми се покачиха на 1000 само като сложих врътката на най-топло а като загря колата се върна на 850 об. , но преди да загрее (понеже ми стана интересно) си поиграх малко и се получи следното: намалявам температурата и оборотите падат. Като сложа врътката да духа централно и надолу духа топло отвсякъде, а като я сложа към стъклото и надолу към страничните стъкла духа топло на стъклото духа топло , но в средата към купето духа студено. Нормално ли е това и по дяволите с климатик или криматроник съм и къде мога да проверя?
Благодаря предварително. А ето и снимка на таблото за повече инфо: