Страница 4 от 5

Публикувано на: 23 Юни 2006 11:08
от Scott
sluchaen_fen написа:Разглеждал съм Ровер 620 с ляв и десен волан в сервиза на бившия официален вносител "Дару Кар" в София. Бях изумен от гледката. После търсих някаква друга марка лек автомобил с десен волан, за да видя дали е налице напълно огледално подреждане на двигателя и скоростите. Няколко седмици или месеци по-късно разгледах японска кола (вече не си спомням каква марка беше) с десен волан - пълно огледално подреждане в двигателния отсек до най-малки подробности.
Объркването ти идва от факта, че този Ровър в бил с двигател на Хонда - те правеха до скоро 1.8 и 2.0 л. си двигатели с обратно на часовниковата стрелка въртене и затова се монтираха огледално. Ако след това си погледнал Акорд и си видял същото разположение, заключението ти е абсолютно погрешно, защото това е бил същия двигател. Ровъровските двигатели са си 'наред'. Повечето от другите производители са също 'наред' - в смисъл по часовниковата стрелка. Мисля само Митсубиши и Понтиак имат някои двигатели дето се въртят 'наобратно'.
П.П не е честно да 'хвърлиш' необмислени твърдения и после да кажеш, че се отказваш от спора, защото не те интересува.

Публикувано на: 23 Юни 2006 12:21
от slowtraveler
Яаааа, ама то много се е разраснала темата от последното ми влизане във форума biggrin.gif biggrin.gif
Забравих към формулите и изчисленията да добавя и основен фактор за мястото - практичност при монтаж.
Щото ще е много неудобно да слагаш акумулатора ако я наврян например под скоростната кутия за по-добър баланс biggrin.gif
Ако сте виждали на Опел корса къде е акумулатора ще ме разберете (намира се над жабката, но в двигателния отсек).
За да се свали се свалят(много неудобно) всички пластмаси под чистачките. Колегата ми за 4 години рядка експлоатация смени 2 акумулатора и 2 челни стъкла - при наместване на пластмасата трябва да се натисне на определено място за да влязат щифтовете, ама тъй-като пластмасата опира в челното стъкло и като предозираш силата.... :whistle: :whistle:

Така, че факторите са мноооого, ама май се взехме много насериозно, че и лични искри прехвърчаха от тея големи токове ....
Ако някой толкова го интересува - да пусне един е-маил до японците да ги пита ЩО ТАКА - те са отзивчиви и ще отговорят :thumbsup:

Публикувано на: 23 Юни 2006 14:25
от ugabuga
sluchaen_fen написа:Защо да споря на кой производител какво му е хрумнало относно ляв/десен волан, като темата е за дупка в кутията на въздушния филтър.
Първия ми пост в тази тема завърши така:
sluchaen_fen написа:В крайна сметка акумулатора ще върши работа, ако е отляво, отдясно, по средата или в багажника. Където остане място за него. Ако има място на 2-3 места, ще се избере това място, което ще създаде най-много удобство за ел. инсталацията, за баланса и за монтаж-демонтажа.
zashtoto prikazvash gluposti zatova. Ako mi pokajesh edna kola za koeto tova e viarno deto go kazvash shte te cherpia 5 biri kato si doida sled 2 sedmici.

Публикувано на: 23 Юни 2006 14:51
от NaLordaZenata
ugabuga написа: shte te cherpia 5 biri kato si doida sled 2 sedmici.
ugabuga, ti ot tolko biri sha moesh li da se kachish w kola izobshto wacko.gif

Публикувано на: 23 Юни 2006 15:12
от El Camino
slowtraveler написа: Така, че факторите са мноооого, ама май се взехме много насериозно, че и лични искри прехвърчаха от тея големи токове ....
Kolega, hich nqma nujda da se chuwstwash otgoworen wink.gif . Ne sa problemite s akumulatorite, nito konteksta na razgowora e bil nqkoga opel corsa. A moje bi i korsa ama opitai da si q predstawish kak udrq tamponite na prujinite ot natowarwaneto w nekolko posledowatelni zawoq:).
Lichnite sa i za men neobqsnimi i bezprichinni, ama sq sichko e tihichkooo :whistle:

Публикувано на: 23 Юни 2006 16:20
от slowtraveler
Абе Корсата я дадох за пример само за необмислено монтиране на акумулатор, а за пружините - няма проблеми - веднъж карах корсичка ама тя не можеше да ускори толкова между два завоя (1200сс) че да опре до тампоните biggrin.gif
А мястото на акумулатора винаги ми е бил последна грижа за баланса на колата wink.gif
То останалите параметри ако не са сметнати добре - надявай се позицията на акумулатора да ти оправи нещата....
Само понякога като много бързам, за да уравновеся силите, действащи при ускорение и завой слагам тъщата по диагонал на акумулатора tongue.gif

Публикувано на: 23 Юни 2006 16:28
от El Camino
Тва е, че ако нямаш тъща и колата е балансирана, почваш да си мислиш за глупости, за които иначе не би се сетил.
Бтв. сичко е въпрос на гледна точка. Няма как в една тема за дупката на газовата уредба да вземат участие хора, които после да обсъждат ползата от преместването на акумулатора.
За това второто биха се интересували и кълняли тези дето са изджигъртили вече 10те кила шумоизолация от купето и се чудят кога да свалят арматурното табло.

Публикувано на: 23 Юни 2006 18:17
от agent dust
El Camino написа: За това второто биха се интересували и кълняли тези дето са изджигъртили вече 10те кила шумоизолация от купето и се чудят кога да свалят арматурното табло.
че аз за какво давам ghost rider за пример - всичко е остъргал до кокал laugh.gif едва ли на някой със 100 кила музика и манияшки басове му пука къде точно акумулатора ще тежи най-на място

Публикувано на: 23 Юни 2006 18:25
от El Camino
maggkrabar написа:
El Camino написа: За това второто биха се интересували и кълняли тези дето са изджигъртили вече 10те кила шумоизолация от купето и се чудят кога да свалят арматурното табло.
че аз за какво давам ghost rider за пример - всичко е остъргал до кокал laugh.gif едва ли на някой със 100 кила музика и манияшки басове му пука къде точно акумулатора ще тежи най-на място
GhostRidera нема и динамо... ама нека не тормозим толкова питомния свят. То акумулатора дойде вече в повече biggrin.gif.

пак за дупката

Публикувано на: 01 Юли 2006 10:02
от doc
Значи колата със свален термо датчик,иначе казано дупка в капака на въздушния филтър колкото монета от 20ст,вървеше като изоглавена и правеше над 190 по магистралата.Сега,като върнах обратно куплунга се появи нещо като дупка-между 3500 и 4500 оборота ускорява мързеливо.Почвам да се замислям да сложа нещо,което филтрира въздуха в дупката и да преместя термо датчика

Публикувано на: 01 Юли 2006 11:19
от jamie
Почна се biggrin.gif
Док, започвай отсега да търсиш 4АГЕ... :whistle:

Публикувано на: 01 Юли 2006 18:57
от agent dust
а ти сигурен ли си че е от датчика - да не е просто от това че дупката пак е запушена? иначе един потенциометър 0-5кОм или съпротивление 2-3кОм вързани последователно на термодатчика би трябвало да ти възстановят вървежа. Има и вариант да е объркан термодатчика и параметрите му да не са като на оригиналния - оттук да е спъната колата

Публикувано на: 01 Юли 2006 19:02
от slowtraveler
По вероятно е да не му стига въздуха на двигателя...

Публикувано на: 01 Юли 2006 19:09
от agent dust
и аз така мисля - ако беше от датчика, щеше да му харчи осезаемо

Публикувано на: 02 Юли 2006 10:40
от doc
Тази дупка е само като карам на газ,колата е с газов инжекцион на БРЦ,но тия идиоти там не могат да сложат нормална програма и колата не върви като на бензин,а аз се чудя какво да ги правя.
Понеже карах известно време със свален термо-датчик и мотора смучеше повече въздух,респ. вървеше повече,а сега с КиН и запушена от термо-датчика кутия е по-спънат.Според мен има задух и му трябва реанимация wink.gif ,ама май така си е фабрично