Страница 4 от 6
Публикувано на: 10 Авг 2010 15:03
от slowtraveler
Мразя навигацията в телефона - батерията ми умира много бързо...
За авариен случай - да, но предпочитам да имам телефон докато съм в движение.
А от 'китаеца' съм изключително доволен - за нищо и никакви средства - 5" екран, който за мен е идеалния екран - нито прекалено малък, нито прекалено голям.
И карти - колкото искаш - и безплатни, и платени...
Публикувано на: 10 Авг 2010 15:14
от Scott
slowtraveler написа:Мразя навигацията в телефона - батерията ми умира много бързо...
Да ти пратя едно зарядно за кола.... 'китаеца' да не е със слънчеви батерии, нали и той се захранва от колата biggrin.gif
Публикувано на: 10 Авг 2010 15:20
от slowtraveler
Зарядно имам, но телефона го имам за 'ръчно' устройство, а не стационарно. Затова не смятам да го обвързвам с кабели и т.н.
А и например зарядното на предходния ми телефон (PDA) не успяваше да зарежда ако е пуснат GPS-а (явно тока му идваше вповечко)...
Сега на китаеца и дисплея се вижда отдалеч (GPS-а го държа долу до скоростния лост), и управлението му е лесно с големия тъч скрийн екран, и нямам проблеми с телефона....
И още нещо - тъй-като доста говоря и в колата, това значи голяма част от времето да не разполагам с GPS, ако е на телефона...
Публикувано на: 10 Авг 2010 15:32
от Scott
slowtraveler написа:... телефона го имам за 'ръчно' устройство, а не стационарно...
Явно са малки глобите в България.
Аз съм върл привърженик на 'стационарния' телефон в колата - ако нямам блутуут (или слушалка с кабелче), не говоря. Но за големината на дисплея си прав.

Публикувано на: 10 Авг 2010 20:32
от slowtraveler
Не е въпроса в глобите Scott - в колата си имам оригинален блутут с гласови команди и управление от волана, който използвам постоянно (телефона ми автоматично се връзва с колата като завъртя ключа, като дори на екрана му се появява автомобилче

).
Но точно неудобното боравене с телефона при шофиране, в сравнение с нормален GPS ме накара да се откажа от GPS функцията на телефона за автомобилно приложение.
Публикувано на: 10 Авг 2010 20:41
от zi_zi_top
slowtraveler написа:...Но точно неудобното боравене с телефона при шофиране, в сравнение с нормален GPS ме накара да се откажа от GPS функцията на телефона за автомобилно приложение.
+1
Публикувано на: 10 Авг 2010 23:59
от Scott
slowtraveler написа:...неудобното боравене с телефона при шофиране, в сравнение с нормален GPS ме накара да се откажа от GPS функцията на телефона за автомобилно приложение.
Не искам да се правя на интересен Слоу, но 'боравенето' с GPS-a по време на шофиране е точно толкова безотговорно, колкото ползването на телефона без хандс-фрий. Поради тази причина повечето функции на фабричните навигации (напр. въвеждане на адрес, търсене на обекти в картата и т.н.) са неактивни, когато автомобилът е в движение.
Публикувано на: 11 Авг 2010 00:27
от Raya
Scott написа:[....... повечето функции на фабричните навигации (напр. въвеждане на адрес, търсене на обекти в картата и т.н.) са неактивни, когато автомобилът е в движение.
Ако във настройките му зададеш "режим безопасен" ( поне за Гармин е така), иначе можеш да го човъркаш и в движение. За мен по-опасно е да наблюдавам екрана на фабричната навигацията, която разположена много долу на панела.........докато ще гледам надолу, ще хакна някой . Чудя се на инструкторите как са го домислили толкова ниско да ги слагат.
Публикувано на: 11 Авг 2010 00:31
от Uncle Dido
Raya написа:........докато ще гледам надолу, ще хакна някой.

Публикувано на: 11 Авг 2010 09:55
от slowtraveler
Scott написа:slowtraveler написа:...неудобното боравене с телефона при шофиране, в сравнение с нормален GPS ме накара да се откажа от GPS функцията на телефона за автомобилно приложение.
Не искам да се правя на интересен Слоу, но 'боравенето' с GPS-a по време на шофиране е точно толкова безотговорно, колкото ползването на телефона без хандс-фрий. Поради тази причина повечето функции на фабричните навигации (напр. въвеждане на адрес, търсене на обекти в картата и т.н.) са неактивни, когато автомобилът е в движение.
Не само на фабричните навигации е така - китаеца ми е същия. Има настройка за безопасен режим (май всяко IGO го има)..
Но като спреш (дори и на кръстовище) - няма проблем да коригираш маршрут или да огледаш нещо...
Е - аз съм му изключил този режим, но и GPS го ползвам само за далечни пътувания или чужд голям град.
Публикувано на: 11 Авг 2010 09:59
от diver
Fido Dido написа:Raya написа:........докато ще гледам надолу, ще хакна някой.

Диде где ти е катинарчето laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 11 Авг 2010 23:07
от nowyaris
Raya написа:Scott написа:[....... повечето функции на фабричните навигации (напр. въвеждане на адрес, търсене на обекти в картата и т.н.) са неактивни, когато автомобилът е в движение.
Ако във настройките му зададеш "режим безопасен" ( поне за Гармин е така), иначе можеш да го човъркаш и в движение. За мен по-опасно е да наблюдавам екрана на фабричната навигацията, която разположена много долу на панела.........докато ще гледам надолу, ще хакна някой . Чудя се на инструкторите как са го домислили толкова ниско да ги слагат.
Той оня горе интересното се отдолу-ега ти оправията.После много хакване имало по света и у нас.
Публикувано на: 15 Сеп 2010 20:56
от desSs
да споделя - имам си нова навигация:
http://gps-6.com/420-wayteq-x950.htm
бях леко резервирана, тъй като за пръв път чувам тази марка, но засега се държи много добре - батерията е много издръжлива, IGOprimo-то върви без проблеми /на китаеца ми засичаше/...абе все още нямам забележки

Публикувано на: 15 Сеп 2010 21:23
от Rudy
desSs написа:... за пръв път чувам тази марка ...на китаеца ми засичаше...
Няма и как да си я чувала, защото не са производител, а марка дето брандира други китайци:
YF International.
Публикувано на: 15 Сеп 2010 23:11
от digitalpr
Ползвам навигации от около 5 години, общо взето дори да знам пътя винаги си пускам пнавигацията щото ми е кеф. За съжаление нямам вградена фабрична в автомобила. По мое мнение iGo е много пред GARMIN. iGo 6 или 8, зависи кой интерфейс ви харесва повече.