Страница 27 от 33
Публикувано на: 18 Май 2012 23:30
от E60_Power
Глупотевините за съвременния дизелов двигател, изписани по-горе, няма нужда да се коментират кой знае колко. Празни приказки на килограм, чиято таргет група могат да бъдат деца в предучилищна възраст.
Едно от най-популярните списания в САЩ, насочено към публикации за т.нар. green vehicles и технологии, щадящи природата е Green Car Journal. Списва се вече 20 години. Списанието ежегодно връчва две награди - Green Car of the Year и Green Car Vision Award. Победителят в Green Car of the Year / съответният автомобил / се избира от жури от 11 експерти / в областта на автомобилите и опазването на околната среда/, между които са хора, нямащи нужда от представяне като легендата на автомобилния спорт Марио Андрети, иконата Карл Шелби, журналиста Джей Лено или природозащитника Жан-Мишел Кусто. И други като Карл Поп в качеството му на представител на Сиера Клуб / една от най-влиятелните природозащитни организации в САЩ с милион и половина души членове /, представители на Worldwatch Institute и World Resources Institute / глобални природозащитни организации /.
През 2009г. победител в Green Car of the Year е .......... Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel. Един от четирите му подгласника е BMW 335d.
През 2010г. победител в Green Car of the Year е ........... Audi A3 TDI Clean Diesel. Един от четирите му подгласника е VW Golf TDI clean diesel.
Та така .........
Публикувано на: 19 Май 2012 04:39
от LEXUS
E60_Power написа:LEXUS написа:3.0 мотор на метан колко гори градско? Дали е на кантар с хибрид?
И какво е замърсяването от производството на оловните акумулаторни батерии за милионите стандартни коли? Защо не се замислиш това?
Колегата е прилагал снимки и с 2/100 на ЕКО режим. Прилагал е и с 3/100, и с 4/100 ако не се лъжа.
Няма какво да се качвам в Зелените таксита - ясно ми е ,че са най-икономични като разход от всички.
Метана бил много хубав ,много екологичен - пък почти никоя фирма не залага на метанови коли от завода. Отделно метана има допълнителна поддръжка, но кой да се сети. Метановите бутилки ти заемат багажника и тежат МНОГО. Ама това са подробности викаш, ОК.
Ох, колко си "компетентен"! За пореден път, разбира се. Каква допълнителна подръжка има при метана? Това, че на един автомобил с бензинов мотор се слага метанова уредба и в последствие идват проблеми с клапани, бутала или окачване заради бутилките изобщо не означава, че същите проблеми са факт при автомобили, които фабрично са на метан. Използват се и различни материали при изработка на някои детайли. А колко може да е икономичен един автомобил, фабрично направен на метан:
http://www.mercedes-benz.bg/content/bul ... IENCY.html
Под седем лева на сто километра извън града. Такъв разход няма. И то с лимузина, а не с някаква евтина малолитражка. Този автомобил е отскоро на пазара, но предстои да се превърне в масов. Четири цилиндров мотор и турбо компресор.
Между другото отнови ти си некомпетентния драскач. От всичко ,което съм написал в мненнието,какво си отбелязал. Колко марки произвеждат метанови коли заводски? КОЛКО? Не ми говори в бъдеще време! В бъдеще време съм свикнал да ми говорят комунистите и фенове на немски коли,защото към днешна дата могат да кажат едно голямо нищо. Колко тежат бутилките“
Колегата говори на 3.0 мотор да се сложи метан - Е,колко тежат бутилките и колко багажник ти отнемат? Поддръжката не е ли усложнена? Не ми говори клапанчета,амортисъорчета,защото когато слагаш метан допълнително в една 3.0 кола, това има допълнителна поддръжка.
Колко марки предлагат заводски метан,особено на 3.0 мотор?
Ако не можеш да отговориш, си затвори вятърната мелница, която редовно генерира необмислен спам!
Публикувано на: 19 Май 2012 04:45
от LEXUS
E60_Power написа:LEXUS написа:andrian999999 написа:
п.п. А относно хибридната технология според мен е ТАШАК РАБОТА , да кажем са е модерно заради некви ЕКО АКТИВИСТИ и зелени партии в Еропа
Между другото, колега, според теб може да е нереална работа, обаче Приус е кола с имидж като най-икономичната и екологична кола, призната от инститтуция като ЕПА - а целта на ЕПА е именно опазването на въздуха и здравето. Така че ЕКО активистите са от една страна, от другата са институциите. И мисля,че трудно ще спориш с тях.
Както се вижда хибриди и ел.коли са окупирали първите места на най-икономичните,а не такива на метан:
http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Много хубава класация, но има поне четири модела на VAG с 1.6 TDI CR, които моментално влизат в десетката за сметка на четири от попадналите в класацията автомобили.
Я кажи кои са 4-те модела, какъв им е разхода, какви са им емисиите по групи.
Публикувано на: 19 Май 2012 05:05
от LEXUS
E60_Power написа:Глупотевините за съвременния дизелов двигател, изписани по-горе, няма нужда да се коментират кой знае колко. Празни приказки на килограм, чиято таргет група могат да бъдат деца в предучилищна възраст.
Едно от най-популярните списания в САЩ, насочено към публикации за т.нар. green vehicles и технологии, щадящи природата е Green Car Journal. Списва се вече 20 години. Списанието ежегодно връчва две награди - Green Car of the Year и Green Car Vision Award. Победителят в Green Car of the Year / съответният автомобил / се избира от жури от 11 експерти / в областта на автомобилите и опазването на околната среда/, между които са хора, нямащи нужда от представяне като легендата на автомобилния спорт Марио Андрети, иконата Карл Шелби, журналиста Джей Лено или природозащитника Жан-Мишел Кусто. И други като Карл Поп в качеството му на представител на Сиера Клуб / една от най-влиятелните природозащитни организации в САЩ с милион и половина души членове /, представители на Worldwatch Institute и World Resources Institute / глобални природозащитни организации /.
През 2009г. победител в Green Car of the Year е .......... Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel. Един от четирите му подгласника е BMW 335d.
През 2010г. победител в Green Car of the Year е ........... Audi A3 TDI Clean Diesel. Един от четирите му подгласника е VW Golf TDI clean diesel.
Та така .........
Кое му е та така?
Понамали Wikipedia, увеличи мисленето си,че си заприличал на някой папагал. Тия списанийца , ти казах, се лъжете в БМВ форума, не тук.......... Иконата....легендата....експерти.....журналиста..... ти изобщо знаеш ли къде се намираш?
Какъв експерт по зелени технологии е Лено или ИКОНАТА Шелби или авто-=състезателя? Какви по-точно експерти по зелени технологии са те,че се опираш на тези ИКОНИ? Не ядем колците с доматите,ако ти го правиш!
Защо не си направи труда, преди да избълваш поредната си тотално нискоразрядна чалга под формата на мнение, да пррочетеш какви са критериите за избор на Green car of the year! :
Green Car of the Year®
jurors appreciated the Audi A3 TDI’s
rakish styling, upscale appointments, and
42 mpg highway fuel efficiency – a 50 percent improvement over the gasoline A3 variant that makes the car very economical to operate with low relative CO2 emissions. Plus, this compact luxury car’s quiet, 50-state certified clean diesel engine delivers substantial torque starting at a low 1,750 rpm, contributing toward a spirited and
fun-to-drive nature.
Общо взето,ако беше чел,вместо да крещиш по форуми,където не ти минават глупостите, нямаше да пускаш текива списанийца с такива ИКОНИ,които да убеждават някого в нещо!
Никъде в тази награда не се твърди,че Ауди А3 ТДИ е по-екологичната и икономична кола от Приус! Кой печели наградата 2006,2007,2008? Да не би Камри хибрид или Шевролет Тахое Хибрид да са по-екологични и икономични коли от Приус. Чети повече и не ни занимавай и губи времето с евтините си опити да плюеш по Приус.
Публикувано на: 19 Май 2012 05:53
от LEXUS
E60_Power написа:
http://www.mercedes-benz.bg/content/bul ... IENCY.html
Под седем лева на сто километра извън града. Такъв разход няма. И то с лимузина, а не с някаква евтина малолитражка. Този автомобил е отскоро на пазара,
но предстои да се превърне в масов. Четири цилиндров мотор и турбо компресор.
Какъв е градския разход освен ако не живееш по магистралите. Не думай,че предстои да се превърне в масов. Кой ти каза biggrin.gif 4 цилиндров 1.8 мотор с Турбо компресор на 1.8 тона Е клас, звучи умопомрачително! С динамика точно като на Приус,който е без турбо компресор!
90 000 лева за мерцедесче на газчица - звучи ми като завръщане в миналото.
Ето една МНОГО по-високотехнологична Тойота, която е по-икономична и по-динамична от мерцедеса :
http://www.toyota.ca/toyota/en/vehicles ... erformance
Така че не казвай "Такъв разход няма преди да си запознат. Все пак новите технологии идват от Япония,а не от Германия. biggrin.gif
Публикувано на: 19 Май 2012 05:57
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:3.0 мотор на метан колко гори градско? Дали е на кантар с хибрид?
Добре де, как може да сравняваш 3л мотор с кола около 100к.с?
Не аз, колегата намеси 3.0 мотор на газ в темата за хибриди. Пак нещо наобратно четете темата!
Но от друга страна погледнато, хибрид не означава само 140 к.с. Приус. Има широка гама хибриди!
Ако пък говорим специално за 100к.с. хибрид , нека поприказваме за Ярис Хибрид 100к.с. и среден разход 3.5/100км. Чакам алтернативи? laugh.gif
Публикувано на: 19 Май 2012 09:33
от MX5
LEXUS написа:Кажи , понеже много хубави колите на метан, колко марки предлагат заводски колата на метан от завода и какви са продажбите?
Honda Civic се продава във вариант на метан (Honda Civic GX).
http://automobiles.honda.com/shop/civic ... oup=civics
Идея си нямам какви са им продажбите на Honda, но я знам, защото тук на LA авто шоуто беше избрана за Green Car of the Year 2012.
И по разните класации за екологични и икономични коли я слагат редом до Nissan Leaf и Chevy Volt.
Prius e извън тая групичка - тук в Калифорния Prius вече не я броят от групата на супер екологичните коли и миналата година даже им свалиха еко-привилегиите заедно с останалите подобни хибриди. Prius собствениците бяха в траур известно време по тоя повод докато ги прежалят.

Публикувано на: 19 Май 2012 09:38
от LEXUS
MX5 написа:
Prius e извън тая групичка - тук в Калифорния Prius вече не я броят от групата на супер екологичните коли и миналата година им свалиха еко привилегиите заедно с останалите подобни хибриди.
Е,нали знаеш,че Prius Plug In е в групата на колите с еко привилегии.
Публикувано на: 19 Май 2012 09:39
от MX5
LEXUS написа:Е,нали знаеш,че Prius Plug In е в групата на колите с еко привилегии.
Възможно е. Ако има Plug In вариант вече, значи съм го пропуснал ... не са шумяли много за него
Докато за Civic GX, Nissan Leaf и Chevy Volt се тръби много - сега там е модата за местните еко-маниаци (както Prius беше преди 5-6 години)
Публикувано на: 19 Май 2012 09:51
от MX5
Току-що погледнах за Prius Plug In 2012.
Вярно има такова животно, но не е с пълни еко привилегии.
Разрешили са само на първите 40 хиляди бройки да имат такива привилегии и от там насетне няма - може би заради това не се шуми около нея.
Ха ... не знаех, че Ford са пуснали Ford Focus Electric (електричка) и че Mercedes са пуснали F-cell (водород) тая година на пазара. Като гледах за Prius-a и видях и тия двете и че са се сдобили с пълни еко привилегии в Калифорния.
Публикувано на: 19 Май 2012 10:02
от MX5
Публикувано на: 19 Май 2012 10:10
от LEXUS
Браво, браво на хората, обичам да виждам такива коли.

Публикувано на: 19 Май 2012 16:14
от Scott
LEXUS написа:Браво, браво на хората, обичам да виждам такива коли.
AK написа:Браво!... Аз обичам круши.

Публикувано на: 19 Май 2012 16:38
от Владислав
Той, щата Калифорния си съвсем отделна губерня, май.Нещата, които се приемат там след 3-4 години се приемат и в останалите щати.А и тази инфраструктура за електрическите автомобили, доста бавно ще се осигури в България.Засега не им е дошло времето.Но идва.А дизелите първо, и бензините после си отиват...
Публикувано на: 19 Май 2012 17:48
от Japanese_fever
Владислав написа:А дизелите първо, и бензините после си отиват...
Вервай си.
От първото появяване на хибрид преди 10 години има все още много компании, които нямат хибриди или най-малкото нямат серийни хибриди.
Е как стават тези неща за 10 години да не са развили нито един хибрид?
Специлано Ам. компании нямаха никакви хибриди до сега. Тази година Шеви изкараха Шеви Волт и то не е сигурно как ще се развият продажбите му.
Та от тази гледна точка можем да бъдем сигурни, че докато арабелите добиват все още нефт винаги ще има бензин и дизел.
За да няма вече бензин и дизел първо трябва Shell, Mobil, BP, Chevron да си променят бизнеса от нефтен на електрически/алтернативни горива.
Някои хора, които не са запознати с икономика не осъзнават, че едно тотално налагане на ел. автомобили остава много фабрики без работници и много хора без приходи.
Само се замислете какво би станало с компаниите, които в момента продават бензин и нефтени продукти - нафта, моторно масло и т.н.
Трудно се опуска такъв голям кокал...
Иначе ЛЕКСУС-а не ка си ги обича тези коли и да си мечта, че "някой ден" ще станат по-масови от бензина и дизела!