Страница 26 от 33

Публикувано на: 18 Май 2012 00:14
от LEXUS
andrian999999 написа: п.п. А относно хибридната технология според мен е ТАШАК РАБОТА , да кажем са е модерно заради некви ЕКО АКТИВИСТИ и зелени партии в Еропа
Между другото, колега, според теб може да е нереална работа, обаче Приус е кола с имидж като най-икономичната и екологична кола, призната от инститтуция като ЕПА - а целта на ЕПА е именно опазването на въздуха и здравето. Така че ЕКО активистите са от една страна, от другата са институциите. И мисля,че трудно ще спориш с тях.

Както се вижда хибриди и ел.коли са окупирали първите места на най-икономичните,а не такива на метан:

http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm

Публикувано на: 18 Май 2012 01:35
от MX5
LEXUS написа:
andrian999999 написа: п.п. А относно хибридната технология според мен е ТАШАК РАБОТА , да кажем са е модерно заради некви ЕКО АКТИВИСТИ и зелени партии в Еропа
Между другото, колега, според теб може да е нереална работа, обаче Приус е кола с имидж като най-икономичната и екологична кола, призната от инститтуция като ЕПА - а целта на ЕПА е именно опазването на въздуха и здравето. Така че ЕКО активистите са от една страна, от другата са институциите. И мисля,че трудно ще спориш с тях.

Както се вижда хибриди и ел.коли са окупирали първите места на най-икономичните,а не такива на метан:

http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Понеже цитираш американски сайтове - в САЩ няма добра инфраструктура със станции за метан.
Иначе градските автобуси наоколо и много общински коли са на метан, но си зареждат в тяхни газостанции.

Подобно е и положението с дизеловите колонки - не са много разпространени и това е една от главните причини в днешно време много производителите на коли да не правят дизели за тук.

През последните години обаче се наблюдава някаквa тенденция на възраждане на дизелите и причината са немските производители - все повече се срещат по пътищата BMW, Audi, Mercеdes i VW дизели.

Ако и проблема с разпространението на дизеловите колонки се реши, почти е сигурно е, че веднага ще ги последва Prius Diesel.




Публикувано на: 18 Май 2012 03:22
от LEXUS
MX5 написа:
LEXUS написа:
andrian999999 написа: п.п. А относно хибридната технология според мен е ТАШАК РАБОТА , да кажем са е модерно заради некви ЕКО АКТИВИСТИ и зелени партии в Еропа
Между другото, колега, според теб може да е нереална работа, обаче Приус е кола с имидж като най-икономичната и екологична кола, призната от инститтуция като ЕПА - а целта на ЕПА е именно опазването на въздуха и здравето. Така че ЕКО активистите са от една страна, от другата са институциите. И мисля,че трудно ще спориш с тях.

Както се вижда хибриди и ел.коли са окупирали първите места на най-икономичните,а не такива на метан:

http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Понеже цитираш американски сайтове - в САЩ няма добра инфраструктура със станции за метан.
Иначе градските автобуси наоколо и много общински коли са на метан, но си зареждат в тяхни газостанции.

Подобно е и положението с дизеловите колонки - не са много разпространени и това е една от главните причини в днешно време много производителите на коли да не правят дизели за тук.

През последните години обаче се наблюдава някаквa тенденция на възраждане на дизелите и причината са немските производители - все повече се срещат по пътищата BMW, Audi, Mercеdes i VW дизели.

Ако и проблема с разпространението на дизеловите колонки се реши, почти е сигурно е, че веднага ще ги последва Prius Diesel.


Виж, има една проста пазарна логика -ако има търсене, има и предлагане. Ако имаше в близките 30 години търсене на дизелови коли, щеше не колонки с дизел да има, ами със 60 вида дизел. Само че американците ползват нафта само да си измият инструментите, да отвият някоя гайка, да си запалят печката на село и да сипят на комбайна да приберат реколтата. А, също и за корабите и тировете. Общо взето с това приключват употребата на по-мръсното гориво от бензина- и напълно логично. Оттук нататък цялото ти мнение няма нужда да се коментира. А това за Ауди,БМВ,Мерцедес и Фолксваген дизели - кой друг предлага дизели на леки коли в САЩ? Няма много тъпи,но упорити като тях.

Това е същото като на един развит пазар да се предлага електронен калкулатор и сметало и ти да обясняваш как сметалото не се търсило ,щото нямало достатъчно дървени и пластмасови топчета да го сглобиш и ползваш, та затова се търсели по-съвършените и логични електронни калкулатори. Какво повече да ти кажа. Всъщност още много мога да ти кажа.

Публикувано на: 18 Май 2012 03:26
от LEXUS
MX5 написа: Понеже цитираш американски сайтове - в САЩ няма добра инфраструктура със станции за метан.
Не разбирам какво общо има ЕПА с метановите станции. Кажи , понеже много хубави колите на метан, колко марки предлагат заводски колата на метан от завода и какви са продажбите?

Публикувано на: 18 Май 2012 03:49
от LEXUS
MX5 написа: Иначе градските автобуси наоколо и много общински коли са на метан, но си зареждат в тяхни газостанции.
Напълно логично- много по-екологично е от дизелови автобуси.
MX5 написа:Подобно е и положението с дизеловите колонки - не са много разпространени и това е една от главните причини в днешно време много производителите на коли да не правят дизели за тук.
Тотално елиминираш основен закон на пазарите - ако бяха търсени дизеловите колонки, щяха да бъдат разпространени. Но няма причина,особено в Америка, поради която да са много търсени дизеловите колонки, затова и логично не са разпространени.
MX5 написа:През последните години обаче се наблюдава някаквa тенденция на възраждане на дизелите и причината са немските производители - все повече се срещат по пътищата BMW, Audi, Mercеdes i VW дизели.
За да има тенденция към възраждане,възобновяване, трябва преди това да е установявано състояние на високо потребителско търсене, което обаче не е ставало на територията на САЩ. Продажбите на дизелови автомобили в САЩ са слаби.
MX5 написа:Ако и проблема с разпространението на дизеловите колонки се реши, почти е сигурно е, че веднага ще ги последва Prius Diesel.
Вярвай ми, нито първата част от изречението ти би се осъществила най-вероятно, още по-малко втората. Смятам,че не си запознат с философията на Тойота. Няма абсолютно никаква логика да изкарваш на пазара ЕКО кола, която да замърсява със сажди и серни окиси. Няма абсолютно никаква логика в стремежа си към безшумност да слагат дизелов двигател. Отделно пък и дизеловият двигател е по-скъп за производство.Много са причините поради които по-нелогичният път е този.

В Европа има изобилие от дизелови колонки - Колко марки предлагат дизелови хибриди?
Та, Приус дизел е абсолютно абсурдно изказване.

Публикувано на: 18 Май 2012 05:29
от MX5
LEXUS написа:Виж, има една проста пазарна логика -ако има търсене, има и предлагане. Ако имаше в близките 30 години търсене на дизелови коли, щеше не колонки с дизел да има, ами със 60 вида дизел. Само че американците ползват нафта само да си измият инструментите, да отвият някоя гайка, да си запалят печката на село и да сипят на комбайна да приберат реколтата. А, също и за корабите и тировете. Общо взето с това приключват употребата на по-мръсното гориво от бензина- и напълно логично. Оттук нататък цялото ти мнение няма нужда да се коментира. А това за Ауди,БМВ,Мерцедес и Фолксваген дизели - кой друг предлага дизели на леки коли в САЩ? Няма много тъпи,но упорити като тях.

Това е същото като на един развит пазар да се предлага електронен калкулатор и сметало и ти да обясняваш как сметалото не се търсило ,щото нямало достатъчно дървени и пластмасови топчета да го сглобиш и ползваш, та затова се търсели по-съвършените и логични електронни калкулатори. Какво повече да ти кажа. Всъщност още много мога да ти кажа.
Това нямаше как да стане в близките 30 години, защото дизелите тук до преди няколко години бяха отвратителни. На пътя от стар дизел (примерно стар Mercedеs) се бяга надалеч, щото ако караш зад него пуши и мирише здраво laugh.gif

Тия новото поколение дизелчета, които се появиха последните няколко години са доста по-добре от старите - няма пушеци и мирис. Обаче липсата на дизелови колонки не се нрави на масата купувачи. Да си купиш кола и да не можеш на през кръстовище да и сипеш гориво, а да тръгнеш да търсиш къде има дизелови колонки е кофти работа .... а тук се кара доста.
Така, че леко горят по тоя параграф новите дизели, щото няма как инфраструктурата да се промени бързо дори и колите да започнат да се харесват на хората.

Та така ...

LEXUS написа:Продажбите на дизелови автомобили в САЩ са слаби.
Че са слаби на фона на бензиновите коли, слаби са.
Но докато до преди 5-6 години дизел трудно се откриваше по пътищата (някой път със седмици не съм мяркал), напоследък почти всеки ден виждам някое ново немско дизелче. Така, че колкото и да са зле на фона на бензиновите, идеята ми по-горе беше, че има някакво раздвижване на пазара в тая посока.

LEXUS написа:Смятам,че не си запознат с философията на Тойота. Няма абсолютно никаква логика да изкарваш на пазара ЕКО кола, която да замърсява със сажди и серни окиси. Няма абсолютно никаква логика в стремежа си към безшумност да слагат дизелов двигател. Отделно пък и дизеловият двигател е по-скъп за производство.Много са причините поради които по-нелогичният път е този.
Появи ли се голямо търсене, ще изкарат и още как ... wink.gif
Правенето на пари е много голям фактор при една публично търгувана компания. Философията на акционерите е с приоритет ... а акционерите искат машината за кинти да работи. Вярвам си поглеждал разпределението на акциите на Toyota wink.gif





Публикувано на: 18 Май 2012 07:52
от Japanese_fever
MX5 написа: Появи ли се голямо търсене, ще изкарат и още как ... wink.gif
Правенето на пари е много голям фактор при една публично търгувана компания. Философията на акционерите е с приоритет ... а акционерите искат машината за кинти да работи. Вярвам си поглеждал разпределението на акциите на Toyota wink.gif



Американското правителство и по-точно тези, които го избират (не обикновените хора, а корпорации като Exxon Mobil, BP, Chevron etc.) нямат сметка да създават метан станции и ел. станции за автомобили на алтернативно гориво, докато правят трильони от продажбата на бензин.

За това и електромобилите няма да се наложат в близко бъдеще.
А хибридите са прах в очите на екозащитниците и хоата, които искат да живеят здравословно без да нанасят щети на планетата Земя.

Това мисля е ясно на всеки...

п.п.
Също по тази причина пазара на скутери тук е много ограничен. Модели, които се предлагат в Европа и Япония тук въобще не се внасят, защото с този скъп бензин куцо и кьора ще се качи на скутери (поне лятото), както е примерно в Азия - Пекин, Токио и всчки малки и големи градове в Азия.
За това като гледах да си купя скутер на старо онзи ден цената на някаква дръглива Хонда от 90-те е над $1000.
Държат цена, защото бензина е все още скъп.

Хонда тук предлага само 4-5 скутера, които са на цената на малък мотор 250 сс, а в Италия всеки втори е на скутер.
Много неща тук се подържат изкуствено, за да има космически печалби за шепа хора...

Публикувано на: 18 Май 2012 08:29
от Vesko
LEXUS написа:Тотално елиминираш основен закон на пазарите - ако бяха търсени дизеловите колонки, щяха да бъдат разпространени. Но няма причина,особено в Америка, поради която да са много търсени дизеловите колонки, затова и логично не са разпространени.
Този "основен" закон за пазарите много отдавна не действа biggrin.gif
А с ЕУ регулациите (за УСА нямам мнение) сме се запътили обратно към социалистическа икономока wink.gif

Публикувано на: 18 Май 2012 09:56
от LEXUS
Japanese_fever написа:
Американското правителство и по-точно тези, които го избират (не обикновените хора, а корпорации като Exxon Mobil, BP, Chevron etc.) нямат сметка да създават метан станции и ел. станции за автомобили на алтернативно гориво, докато правят трильони от продажбата на бензин.

За това и електромобилите няма да се наложат в близко бъдеще.
А хибридите са прах в очите на екозащитниците и хоата, които искат да живеят здравословно без да нанасят щети на планетата Земя.

Това мисля е ясно на всеки...

.
Не,не е ясно за всеки. Американското правителство кой го избира и каква сметка има то или някои..... са такива отнесени предположения,че без прилагане на факти, спокойно можеш да отидеш да пишеш във форуми за мистика или "звездите ми го говорят". Очаквам да ме насочиш да изгледам филма "Who killed the electric car", но не искам да коментирам фирмата Government Motors.

Как по-точно хибридите са прах в очите, при това на екозащитниците????? като по-икономична и екологична кола от хибрида няма, като изключим ел.колите. Нормалният преход от допотопните двигатели с вътрешно горене към интелигентни ел.коли са хибридите. Не знам какво толкова не ти е ясно пък на теб.

А защо по твоята теория Exxon Mobil, BP, Chevron etc. нямат сметка да ПРОДАВАТ метан ?

Публикувано на: 18 Май 2012 09:56
от LEXUS
Vesko написа:
LEXUS написа:Тотално елиминираш основен закон на пазарите - ако бяха търсени дизеловите колонки, щяха да бъдат разпространени. Но няма причина,особено в Америка, поради която да са много търсени дизеловите колонки, затова и логично не са разпространени.
Този "основен" закон за пазарите много отдавна не действа biggrin.gif
А с ЕУ регулациите (за УСА нямам мнение) сме се запътили обратно към социалистическа икономока wink.gif
Ти твърдиш ,че действа планова икономика ли, или нещо друго?

Публикувано на: 18 Май 2012 10:20
от MX5
По принцип не се ровя из това какви са трендовете на пазара, но сега ми стана интересно и потърсих дали има някакви статистики за продажбите на дизелите в САЩ напоследък и съвпада ли с това, което аз забелязвам по улиците.
Изглежда, очите ми не ме лъжат ...

27% покачване на продажбите през 2011 и 35% за първата четвърт на 2012.

60% от продадените Audi A3 за 2011 година в САЩ са били дизел.


http://green.autoblog.com/2012/01/11/u- ... e-shrinks/

"Sales of diesels rose 27.4 percent in 2011, according to numbers from HybridCars.com and market researchers Baum and Associates."



http://www.autoblog.com/2012/04/18/dies ... 5-percent/

"the real story is that we might be seeing the start of a golden era for diesel-powered cars in the U.S. In fact, clean diesel sales were up 35 percent in the first quarter of 2012 over Q1 2011"



Мазда ще са първият азиатски производител, който атакува тукашния пазар с дизели с техния нов Skyactiv-D.

Chevy също ще пускат дизел Cruze през 2013.


VW Passat е станал кола на годината 2012 на Motor Trend (едното от двете най-големи автомобилни списания в САЩ) и в момента се продава в 2.0 дизел вариант.


Другото най-голямо тукашно списание Car and Driver всяка година обявява класацията 10-те най добри коли за годината в САЩ и техният избор за топ 10 колите за 2012 е следният (наредени по азбучен ред):

Audi A6/A7
BMW 3 Series / M3
Cadillac CTS-V
Ford Focus
Ford Mustang GT / Boss 302
Honda Accord
Honda Fit
Mazda MX-5
Porsche Boxster / Cayman
Volkswagen Golf / GTI

6 бензинки срещу 3 с опция бензин или дизел



Публикувано на: 18 Май 2012 18:15
от kocer85
Купете си по една мазда или киа и ги зарежете тея toyoti ,те станаха японския ваг , нищо ново и интересно при тях ,може би 1-2 модела последните 10 години ,а лексуса е друга тема. Vw и Toyota май нямат голяма разлика ,немските каски блуткави дизели , а вторите скучни.

Публикувано на: 18 Май 2012 22:38
от E60_Power
LEXUS написа:3.0 мотор на метан колко гори градско? Дали е на кантар с хибрид?

И какво е замърсяването от производството на оловните акумулаторни батерии за милионите стандартни коли? Защо не се замислиш това?

Колегата е прилагал снимки и с 2/100 на ЕКО режим. Прилагал е и с 3/100, и с 4/100 ако не се лъжа.
Няма какво да се качвам в Зелените таксита - ясно ми е ,че са най-икономични като разход от всички.

Метана бил много хубав ,много екологичен - пък почти никоя фирма не залага на метанови коли от завода. Отделно метана има допълнителна поддръжка, но кой да се сети. Метановите бутилки ти заемат багажника и тежат МНОГО. Ама това са подробности викаш, ОК.
Ох, колко си "компетентен"! За пореден път, разбира се. Каква допълнителна подръжка има при метана? Това, че на един автомобил с бензинов мотор се слага метанова уредба и в последствие идват проблеми с клапани, бутала или окачване заради бутилките изобщо не означава, че същите проблеми са факт при автомобили, които фабрично са на метан. Използват се и различни материали при изработка на някои детайли. А колко може да е икономичен един автомобил, фабрично направен на метан:

http://www.mercedes-benz.bg/content/bul ... IENCY.html

Под седем лева на сто километра извън града. Такъв разход няма. И то с лимузина, а не с някаква евтина малолитражка. Този автомобил е отскоро на пазара, но предстои да се превърне в масов. Четири цилиндров мотор и турбо компресор.

Публикувано на: 18 Май 2012 22:41
от Vesko
LEXUS написа:3.0 мотор на метан колко гори градско? Дали е на кантар с хибрид?
Добре де, как може да сравняваш 3л мотор с кола около 100к.с?

Публикувано на: 18 Май 2012 22:42
от E60_Power
LEXUS написа:
andrian999999 написа: п.п. А относно хибридната технология според мен е ТАШАК РАБОТА , да кажем са е модерно заради некви ЕКО АКТИВИСТИ и зелени партии в Еропа
Между другото, колега, според теб може да е нереална работа, обаче Приус е кола с имидж като най-икономичната и екологична кола, призната от инститтуция като ЕПА - а целта на ЕПА е именно опазването на въздуха и здравето. Така че ЕКО активистите са от една страна, от другата са институциите. И мисля,че трудно ще спориш с тях.

Както се вижда хибриди и ел.коли са окупирали първите места на най-икономичните,а не такива на метан:

http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Много хубава класация, но има поне четири модела на VAG с 1.6 TDI CR, които моментално влизат в десетката за сметка на четири от попадналите в класацията автомобили.