И аз да споделя впечатленията ми за 2 седмици и 440 км с новата ми Корола MY 22 1.8 хибрид,седан, ниво Excutive. За момента съм страшно доволен от колата. В града съм впечатлен колко тихо и изключително лесно се шофира. Силно впечатлен съм и от разхода на гориво - за момента и тези километри средния ми разход е 4.8 л/100 км предвид, че външната температура на въздуха през повечето време е -6 до 0 градуса и използвам често подгрева на седалките и парното. От тези 440 км около 150км са магистрално каране със 115-120 км/ч, като съм се стремял да не правя резки ускорения и ми даде разход от 4.6л /100 км

. Като шум в купето при магистрално каране има какво още да се желае, но не бих казал, че е неприятно шумно - има лек шум от вятъра покрай А-колоната. Ако асфалта е от гладкия е супер тихо в купето, при поддържане на постоянна скорост около 120 км/ч , оборотите на двигателя са приятно ниски и шумът от мотора не натоварва акустично. Доста приятно съм изненадан и от пъргавината на автомобила в спортен режим, особено при старт от 0 км/ч, усеща се доста по-мощна отколкото е и заради електромотора ускорява мигновено, все едно няма турбо дупка

. Относно инфотеймънт системата, предвид, че е с адроид ауто ме устройва напълно и е лесна за работа. Като за размери в купето, за по едрогабаритни хора 120+ кг и високи 1.80+ ще им е малко трудно влизането и излизането, но влезеш ли веднъж бих казал, че има достатъчно пространство в купето. Лично аз съм около 70 кг 1.85 см висок и пространството и отпред и отзад ми е достатъчно за комфортно пътуване, не ми опира главата в тавана и мястото за краката е задоволително на задния ред седалки. Озвучителната система на колата също ми допада, бих казал, че е леко над средното ниво.
Като информация за доставката- бях я поръчал края на ноември 2021г, като ми бяха обявили срок до края на април. Колата си я взех на 1 март, което е точно 3 месеца чакане, за което не съжалявам
Като комфорт на возене - вози доста добре, комфортно с леко стегнато окачване, като филтрира добре неравностите и не ги предава грубо в купето. Управлението с волана е доста директно и бих казал с прилична обратна връзка, доста приятно се управлява и в завои. Като цяло правя и сравнение с Тойота корола версо 2.2 д4д 2006г, има доста голям напредък от тогава, като шумоизолация, пътно поведние, качество на материалите в купето. Относно eCvt кутията, ако не се шофира агресивно е доста приятна особено в града, а извънградско при поддържане на скоростта държи и по-ниски обороти на двигателя, като при нужда от ускорение, колата поема почти мигновено без особено замисляне.
Силно препоръчвам този модел на Тойота, особено при тази тенденция за поскъпване на горивата и би могла да измести дизеловите автомобили. За ежедневна кола е достатъчно комфортна и за дълги преходи без да изморява, като прердразполага и към по-спокойно шофиране.
