Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Mcl
Мнения: 713
Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
Местоположение: Кюстендил
Автомобил: Corolla ts
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 18 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Mcl » 11 Мар 2022 22:52

slowtraveler написа: 11 Мар 2022 22:21
Mcl написа: 11 Мар 2022 15:44 Под разтворител какво имаш предвид AMB или нещо друго.
Аз ползвам промишлен много силен на ацетонова основа... Просто такъв имам под ръка.. :thumbsup:
Със сигурност биха станали и такива в магазинната мрежа на ацетонова основа..
Мерси за подробната информация.
А за круиза и на s клас и на тайкана пак се зацапва от личен опит го казвам. За студеното усещане ще те повозя когато искаш в тайкана и ще си промениш мнението за королата. А за шума над 140 дори и в s класата не е толкова обезшумено, е все пак една идея е по добре но не е кой знае каква разлика.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020

dracunculus
Мнения: 1437
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
Благодарил/а: 177 пъти
Получена  благодарност: 116 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от dracunculus » 12 Мар 2022 07:27

Hybrid1stTime написа: 11 Мар 2022 21:13 мондеото...... Сандеро
Интересно, че Ауди Allroad A6 quattro + MB E250 им дават 70-71дБ при 130, на Лексуса ми- 69,5 (тест АDАС). Явно премиумът върви към Дачия Сандеро, или тя към премиума 😱. А възможно ли е да не си ги премерил при еднакви условия? Например- даже минимална разлика във вятъра при теста дава голямо отклонение в измерения интензитет на шума вътре в купето. Гумите също- зимни, летни, стари, нови (чист пример- с гумите, с които ми продадоха Лексуса, летни Turanza ER33, колата е субективно много по-шумна от със зимните му) и т.н.
Последно промяна от dracunculus на 12 Мар 2022 08:32, променено общо 1 път.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

trib
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
Местоположение: България
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от trib » 12 Мар 2022 07:31

trib написа: 18 Фев 2022 19:53 Здравейте, дами и господа! Някои от вас може би си спомнят, че няколко месеца бях в дилема дали да си взема Голф или Корола. Избрах Голф в крайна сметка, който чакам да доставят след 5-6 месеца.Както и да е. По стечение на обстоятелствата и колата на майка ми е за смяна в момента, тъй като старата е 2004г. Понеже аз ще я избирам, та за нея на 99% съм избрал Корола 1.8 хибрид. Единствено се чудя между хечбек и седан. Колата ще се кара основно градско - 30-40 км на ден и понеже работата й е такава, често ще търси място за паркиране и от тази гледна точка е по-добре да е по-къса. Аз съм тествал само седан и комби. Хечбек не съм. Та въпросът ми е имате ли впечатления за някакви фрапиращи разлики между хечбека и седана - например във возия, качество на изработка или нещо, което липсва при едната или другата?
Вчера най-накрая отидох в Тойота с нагласата да поръчвам Корола хечбек. В интерес на истината не се бях качвал в хечбек - само на седан и комби . За късмет или не в салона имаше такъв и понеже търговецът беше зает - отворих хечбека, настроих се предната седалка удобно (слаб - 180см съм) и реших да седна отзад. Отзад мястото е наистина малко, ниско и схлупено е като се обърнеш към вратата рамката е на нивото на устата - т.е. на 1 см от очите и носа встрани имаш стена!

Седнах в Яриса, който беше съседният автомобил - като се нагласиш добре отпред и седнеш отзад е ЗНАЧИТЕЛНО по-комфортно откъм място за краката и главата. За капак - багажникът на Яриса е поне с 50% визуално по-голям.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6195
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 374 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2022 08:30

Mcl написа: 11 Мар 2022 22:52 А за круиза и на s клас и на тайкана пак се зацапва от личен опит го казвам.
На джипа веднъж се зацапа за 4 зими... Валеше мокър сняг и бе станал слой около 8см по цялата предница... Да, гадно е, но няма как да се предотврати... По-точно предотвратяването е чрез поставяне радара на друго място..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

tonystz
Мнения: 80
Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от tonystz » 12 Мар 2022 11:03

Стана ми интересно понеже нали седана се произвежда в Турция и реших да разгедам сайта на Тойота Турция и установих, че при тях най-високото оборудване (Passion x-pack) има по-малко екстри от нашето Luxury plus.
Например няма я системата за автономно паркиране S-IPA и съответно паркинг сензорите са по 4 отзад и отпред (няма ги страничните на калниците), няма я системата за следене на трафика зад автомобила, няма подгрев на предните (и на задните) седалки, няма blind spot monitor, а може би има и други различия, но превеждах с преводача и не е сигурно какво съм разбрал. Цветовете май са същите, които се предлагат и в България.
Има обаче електрически шибедах, който не се предлага в България.
https://www.toyota.com.tr/new-cars/coro ... index.json

Аватар
Not_active_user_2
Мнения: 67
Регистриран на: 03 Яну 2021 18:20
Местоположение: България
Автомобил: Corolla

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Not_active_user_2 » 12 Мар 2022 19:31

dracunculus написа: 12 Мар 2022 07:27 премиумът върви към Дачия Сандеро, или тя към премиума . А възможно ли е да не си ги премерил при еднакви условия
Гаранция има разлика в условията - не е "лабораторен тест" и не е нужно. Меря с апликация на мобилния поставен на дясната седалка. При Дачията има безумен тремор от 3те цилиндъра в покой, но е супер безшумна в обороти. И оттам и разликата - в королата освен пътя се чува и зверски рев от мотора , а в Дачия само пътя!
Разликата е, че Корола на лабораторни условия условия отговаря на 5 звезди за сигурност, а в реално за мен лично е опасна! Лейн асиста за над 30к км. се опитвал да ме завие в мантинелата над 10 пъти. Радара и той - при смяна на платната решава, че тира пред мен не съществува и ускорява. За автоматичните фарове съм писал - и те са тотално неадекватни. Автоматичните чистачки - опасни! При разминаване с тир никаква реакция! Спирачките - луда работа - сутрин на студено си без тях. На магистрала- пак така. Или те карат да захапеш волана или да се изпотиш от ужас. И понеже Дачията няма никакви звезди в лабораторията, няма и асистенти ( 5 годишна е, новите може и да имат нещо, но се съмнявам) - каквото има по нея работи, и то както очаква шофьора ,или поне аз, няма празни обещания и в крайна сметка за мен лично става по-адекватното решение. И не на последно място - среден разход на 2та автомобила е еднакъв!
Със системите по королата ми идва малко , като дизелгейт на ваген - ако е на полигон и се тества е топ а в реалния живот е каквото дойде.

dracunculus
Мнения: 1437
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
Благодарил/а: 177 пъти
Получена  благодарност: 116 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от dracunculus » 12 Мар 2022 19:45

Интересни наблюдения, които аз лично от няколкото пъти каране на Королата за по няколко дни НЕ мога да потвърдя. Всичко си работи абсолютно адекватно и не съм имал никакви ПОНЕ МЕН незадоволяващи ситуации. Разликата идва или от дефектен твой автомобил или от разлика във възприятията ни. Не знам. При другите ми две коли от концерна съм също много доволен, като ЛДА на Лексуса ми "вижда" маркировката дори когато е и доста заснежена. При Авенсиса е леко по-слаба на сняг, но и колата не е първа младост.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6195
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 374 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2022 21:10

dracunculus написа: 12 Мар 2022 19:45 разлика във възприятията ни
Предполагам това е по-вероятната причина... При първото ми каране на адаптивен темпомат (на друга марка) ме бе 'стреснало' рязкото ускорение ако на магистралата сменя лентата и пред мен се отвори свободна лента...
Също както по-рязкото удряне на спирачки от голяма дистанция при застигане на бавнодвижещ се... Затова и на магистрала ползвах само обикновения темпомат...
Това - в България, където има голяма разлика в скоростите между движещите се в границите на ограниченията, и доста по-бавно движещи се автомобили... В чужбина не съм имал такъв проблем
Не смятам, че е проблем в техниката, а в спецификата (културата) на движение..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Volkata
Мнения: 357
Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Volkata » 12 Мар 2022 21:18

Факт е че има някакви отклонения от реалните ситуации, но за мен също всипко работи задоволително, като аз нямам база за сръвнение на тези изброени екстри на друга кола, редно е някой с преки сръвнебия на екстрите в друг автомобил да каже колко са адекватни или не, за мен е нормално когато в треакторията на камерата попада кола да се активира нещо въпреки че можед а не е в моята лента все пак не седи човек зад системата и да разпознава всяка отделна ситуация, пак казвам че нямам база за сръвнение
Toyota Corolla 1.6 e210

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6195
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 374 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2022 21:25

Аз съм сравнявал моя с Лексъс - нямаше голяма разлика... Първоначално ме бе учудило това, че например в ляв завой на магистрала си работи съвсем коректно - пред автомобила физически има бавнодвижещ се камион, но е в другата лента (явно прави корекция и заради положението на волан и т.н.), и въобще не реагира.. А реагира само когато наистина по предвидената треактория (а не физически пред автомобила) има препятствие..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BladeBG
Мнения: 68
Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 10 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от BladeBG » 12 Мар 2022 22:17

Hybrid1stTime написа: 12 Мар 2022 19:31 Лейн асиста за над 30к км. се опитвал да ме завие в мантинелата над 10 пъти. Радара и той - при смяна на платната решава, че тира пред мен не съществува и ускорява. За автоматичните фарове съм писал - и те са тотално неадекватни. Автоматичните чистачки - опасни! При разминаване с тир никаква реакция! Спирачките - луда работа - сутрин на студено си без тях. На магистрала- пак така.
Сигурен ли си, че не си имал пуснат мигач, когато се е опитала да те забие в мантинелата (предполагам е бил пуснат адаптивния круиз в тоя момент)? Отделно при мен не се е случвало да не засече превозно средство, което се движи в същата траектория/лента камо ли нещо толкова голямо като камион. Аз нямам никакви оплаквания от спирачките, дори бих казал, че винаги се случва това, което очаквам (колата при мен не е хибрид, но все пак).

decho_70
Мнения: 32
Регистриран на: 25 Дек 2021 11:46
Местоположение: Чирпан

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от decho_70 » 12 Мар 2022 22:59

Ами дойде време най накрая и аз да се похваля.От сряда и аз вече съм в семейството с Королите.Все още имам прекалено малко километри навъртяни на нея около 150 до тук ама като чета писанията на колегата за негативните впечатления почвам да се чудя дали карам същата кола.Ами нищо от горе споменатото не мога да го потвърдя. Нарочно я изкарах в студа чисто студена, ами след 10-15 мин. беше баня вътре и се наложи да намалям климатроника.Автоматичните дълги се държаха абсолютно адекватно и не се наложи и един път аз да ги спирам.Абе общо взето колата е страхотна и не ми се слиза от нея.
Peugeot 406
Corolla MY22

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 2 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от travelboy1965 » 13 Мар 2022 00:23

decho_70 написа: 12 Мар 2022 22:59 Ами дойде време най накрая и аз да се похваля.От сряда и аз вече съм в семейството с Королите.Все още имам прекалено малко километри навъртяни на нея около 150 до тук ама като чета писанията на колегата за негативните впечатления почвам да се чудя дали карам същата кола.Ами нищо от горе споменатото не мога да го потвърдя. Нарочно я изкарах в студа чисто студена, ами след 10-15 мин. беше баня вътре и се наложи да намалям климатроника.Автоматичните дълги се държаха абсолютно адекватно и не се наложи и един път аз да ги спирам.Абе общо взето колата е страхотна и не ми се слиза от нея.
И аз така.Колегата кара някаква дефектна кола.Карам извънградско с Лейн асист и адаптивен круиз и колата сама си завива и намалява на 100%.Даже почти задрямвам на дълъг път. За загряването нямам никакви оплаквания.Мегана го карам настроен на 24 градуса,а Королата на 21,че става баня вътре.

decho_70
Мнения: 32
Регистриран на: 25 Дек 2021 11:46
Местоположение: Чирпан

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от decho_70 » 13 Мар 2022 08:18

Като я взимах попитах за упътвания.Отговориха ми че преди давали дискове ама сега вече били спрели и да съм влезнел в интернет и от там да си сваля.Е да ама не.Колата дойде с новата мултиедия дето е без бутони.Указания на български няма.Добре че сме от по старото поколение дето едно време учеше руски че си свалих руското упътване и така горе долу се пооправих.Има още доста какво да ручкам из вътре ама от тая работа не ми остава много време да се занимавам в с нея.
Peugeot 406
Corolla MY22

tonystz
Мнения: 80
Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от tonystz » 13 Мар 2022 08:23

decho_70 написа: 13 Мар 2022 08:18 Като я взимах попитах за упътвания.Отговориха ми че преди давали дискове ама сега вече били спрели и да съм влезнел в интернет и от там да си сваля.Е да ама не.Колата дойде с новата мултиедия дето е без бутони.Указания на български няма.Добре че сме от по старото поколение дето едно време учеше руски че си свалих руското упътване и така горе долу се пооправих.Има още доста какво да ручкам из вътре ама от тая работа не ми остава много време да се занимавам в с нея.
Кой модел е колега - седан, комби или хечбек? За колко време дойде?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: jorfii, Semrush [Bot] и 13 госта