Страница 23 от 33

Публикувано на: 02 Май 2012 17:17
от slowtraveler
prius 3 написа:....
Разликата е много голяма. Не мисля, че не си я забелязал или просто ме пробваш? tongue.gif
Значи, като тръгне да качва баира и си на КК в един момент двигателя вдига обороти повече от необходимото, за да поддържа зададената скорост. ...
Точно с това не съм съгласен...
Двигателя вдига обороти (на CVT кутия) точно колкото е необходимо за да ПОДДЪРЖА зададената скорост...
Друг е въпроса, че при промяна на режимите при пресечен терен е възможно да достигнеш и малко по-нисък разход, но не и при равномерно движение..
А при механичната скоростна кутия обикновено на темпомат разхода винаги ми е по-нисък, защото когато не съм на темпомат се разсейвам в скоростните режими :whistle:
Освен това особено вечер в града почти ВИНАГИ съм с КК.. Колкото пъти съм направил изключение, толкова пъти са ме 'сурвакали' laugh.gif
Т.е. - с КК ми излиза по-икономично в паричноо изражение :thumbsup:

Публикувано на: 02 Май 2012 19:07
от Not_active_user_1
Може да не си съгласен, но си е баш така. Многократно е изпробвано и в двата режима. Освен това икономайзера на дисплея много подробно е дадено в какъв режим се движа и се вижда кое как е с КК и без. wink.gif
Бях споменал по-рано и за по-високата скорост и намаляването с ръчката на КК. При Приус така се лъже компа, който преминава в икономичен режим. Същото е, като набираш. Подаваш газ докато стигнеш желатана скорост с няколко км. в повече. Отпущаш за миг газта и пак е натискаш леко, колкото да поддържаш скоростта. С този трик се движа със 70 км/ч само на батерии, а иначе по данни на Приус му дават до 45 км/ч да може да се движи на батерии. Така, че си има доста тънкости. Някой нямат логика да са така, но на практика са. Трика за икономично каране Pulse & Glide увеличава и движението само на батерия няколко пъти. Дават на батерия да може да се движи до 3 км., но всъщност може доста повече. wink.gif

Публикувано на: 02 Май 2012 19:10
от Vesko
prius 3 написа:Дават на батерия да може да се движи до 3 км., но всъщност може доста повече. wink.gif
Естествено че може. Спускал съм се от шипка до Габрово само на батерии biggrin.gif Също така преминавайко от Италия към Австрия през един проход също го минах половината само на батерии :thumbsup:

Публикувано на: 02 Май 2012 19:16
от Not_active_user_1
Vesko написа:
prius 3 написа:Дават на батерия да може да се движи до 3 км., но всъщност може доста повече. wink.gif
Естествено че може. Спускал съм се от шипка до Габрово само на батерии biggrin.gif Също така преминавайко от Италия към Австрия през един проход също го минах половината само на батерии :thumbsup:
Веско, ебаваш се нещо! tongue.gif
Говоря за равен терен, а не за спускане.
Мисля, че говориш не от Италия за Австрия, а обратно от Австрия за Италия, пътя Инсбрук-Тренто. wink.gif

Публикувано на: 02 Май 2012 19:23
от Vesko
prius 3 написа:
Vesko написа:
prius 3 написа:Дават на батерия да може да се движи до 3 км., но всъщност може доста повече. wink.gif
Естествено че може. Спускал съм се от шипка до Габрово само на батерии biggrin.gif Също така преминавайко от Италия към Австрия през един проход също го минах половината само на батерии :thumbsup:
Веско, ебаваш се нещо! tongue.gif
Говоря за равен терен, а не за спускане.
Мисля, че говориш не от Италия за Австрия, а обратно от Австрия за Италия, пътя Инсбрук-Тренто. wink.gif
То един проход в повечето случаи броя на изкачванията е равен на броя на спусканията. Иначе говоря точно от италия към австрия, такъв ми беше маршрута.

Публикувано на: 02 Май 2012 19:35
от Not_active_user_1
Дори да приемем, че е така броя на изкачванията да е равен на броя на спусканията, което не е вярно пак сметката ще е много по-различна за това което говорим. В случая става на въпрос за около 10 км. на батерия. Най-добре се прави, за да няма грешка отива се до т. А и се връщаш по същият път. Ако има разлика в разхода или в определеният участък в едната посока си на батерия, а в другата не значи имаме наклон.
Иначе от Австрия и от Швейцария за Италия съм ходил няколко пъти и все съм се спущал до колкото се сещам. wink.gif

Публикувано на: 03 Май 2012 01:19
от LEXUS
scorpion написа:Днес се возих от ТМ Изток до Бизнес Парк със зеленото такси "Приус". Определено колата е тиха, вози добре (е все пак момчето каза, че е на 3К). Отвътре според мен е ОК, като изключим малко странно разположенана централна конзола (като мост между предния панел и предните седалки), както и малкия някак си волан.
Материалите на интериора може и да са качествени но стоят като за клас: по-долу от средния. Какво се крие под капака не знам но шофъора каза, че е стигал разход в града 4/100.

Като цяло ми хареса колата !
Взех им визитката и само Зелените таксита ползвам вече. Егати кефа са тия Приуси. worthy.gif

Публикувано на: 03 Май 2012 09:08
от Not_active_user_1
LEXUS написа:
scorpion написа:Днес се возих от ТМ Изток до Бизнес Парк със зеленото такси "Приус". Определено колата е тиха, вози добре (е все пак момчето каза, че е на 3К). Отвътре според мен е ОК, като изключим малко странно разположенана централна конзола (като мост между предния панел и предните седалки), както и малкия някак си волан.
Материалите на интериора може и да са качествени но стоят като за клас: по-долу от средния. Какво се крие под капака не знам но шофъора каза, че е стигал разход в града 4/100.

Като цяло ми хареса колата !
Взех им визитката и само Зелените таксита ползвам вече. Егати кефа са тия Приуси. worthy.gif
Наистина е така, а още по-голям кеф е да ги караш според мен. :thumbsup:
@scorpion Странен, но много удобен е този „мост“. Облягаш се на подлакътника и китката ти е на скоростното лостче. Нишата под него е супер удобна за разни работи. Там е и едната запалка на колата към която можеш да си включваш разни джаджи и вместо да им търсиш място ги оставяш там. Като дръпнеш подлакътника се открива доста прилично място. Там е втората запалка и AUX входа. Отделно има място за 1 чаша и един капак в който могат да се слагат дреболии. Между лоста и подлакътника има едни капак, който като се отвори открива място за още една чаша или шише. Колата във всяко отношение е направена много кадърно и с много мисъл. Единственото неприятно впечатление прави евтината на вид пластмаса в купето, която обаче не създава никакви главоболия от пораждането на шумове, скърцане и т.н.
:whistle:

Публикувано на: 03 Май 2012 10:47
от Scott
LEXUS написа:... Взех им визитката и само Зелените таксита ползвам вече...
Разгеле, качи се най-сетне в Приус ... макар и да се повозиш само biggrin.gif

Публикувано на: 05 Май 2012 11:21
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:... Взех им визитката и само Зелените таксита ползвам вече...
Разгеле, качи се най-сетне в Приус ... макар и да се повозиш само biggrin.gif
Разгеле, пак с простотията ти. Тракай с немския дизел и не мисли кой се вози в Приус.

Публикувано на: 05 Май 2012 17:29
от nowyaris
LEXUS написа:
Scott написа:
LEXUS написа:... Взех им визитката и само Зелените таксита ползвам вече...
Разгеле, качи се най-сетне в Приус ... макар и да се повозиш само biggrin.gif
Разгеле, пак с простотията ти. Тракай с немския дизел и не мисли кой се вози в Приус.
Те Скоти и Джапи ако не си кажат думичките другарката ще ги лиши от "пчеличка".Айде за Джапи ясно,ама Скот е умен мъж.Не знам що дразни?Май не му връзват шотландките нещо.....

Публикувано на: 06 Май 2012 08:58
от gicho
Един въпрос към картинките от дисплея на хибридите - тия квадратчета дето в легендата са означени като "50W/h regenerated" наистина ли са това което са? В смисъл, на картинката се виждат общо 5-6 квадратчета за половин час каране. Това са 250-300W/h общо. Т.е. "язък за барута" - само допълнителната маса на хибрида е изяла повече енергия. Та въпросът ми е така ли е, или има друго обяснение?
Ясно че режима не е такъв в който ще има много спирания (магистрала). Някой може ли да качи картинки да видим в градски режим колко "квадратчета" ще има?

Публикувано на: 06 Май 2012 09:39
от slowtraveler
Така е....
Но 300Wh не са малко работа. Представи си ги 'отдадени' за 1 минута, или 30 секунди (например ускорение)... Това са ти сигурно около 36kW за 30 секунди, което съвсем не е малко...
П.С. като гледам, на магистралата няма нито едно 'Е'... Всичките 'Е'-та са от нормалния извънградски път с доста ограничения /т.е. - периодично намаляване на скоростта, и кръгови движения около Шумен

Публикувано на: 06 Май 2012 13:14
от Rudy
gicho написа:Един въпрос към картинките от дисплея на хибридите - тия квадратчета дето в легендата са означени като "50W/h regenerated" наистина ли са това което са? В смисъл, на картинката се виждат общо 5-6 квадратчета за половин час каране. Това са 250-300W/h общо. Т.е. "язък за барута" - само допълнителната маса на хибрида е изяла повече енергия. Та въпросът ми е така ли е, или има друго обяснение?
Ясно че режима не е такъв в който ще има много спирания (магистрала). Някой може ли да качи картинки да видим в градски режим колко "квадратчета" ще има?
Дисплея показва само до 4 квадратчета (на всеки 5 мин.) дори и да са 15-20. Така, че не знаеш реално колко ток си изкарал...

Публикувано на: 06 Май 2012 13:58
от gicho
Да, така излиза - 30KW за половин минута. Това си е едно тръгване и ускорение. Но това с дисплея е странно - няма ли друго меню в което да се вижда пълната статистика? Ще е забавно да се види къде по колко се регенерира. В смисъл да се оцени ефективността на регенерацията, и какъв дял оказва върху икономичността. По бегъл спомен реалната ефективност на регенерацията на приус 1 беше към 20%.
Дали тези данни не са достъпни е реално време през диагностиката? И дали някъде някой Хамериканец не е насъбрал такива данни с GPS координати?