chovek izchisti ia malko taz baraka be. Moita katoe mrusna vutre i imam chustvoto che ne varvi takaLordDigital написа:Като никога колата е ГОТОвА за утрешната писта 12 часа преди да требе да тръгваме за пистата. Да си призная честно не си спомням кога е било такова чудо за последен път![]()
SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Bravo Lorde! NApredvash!
Spoko, vsik4ki se borim s time management-a.
Iavno ti uspqvash. biggrin.gif
Basi i retro sedalkite deto imash, a cveta e ubiec!
laugh.gif
p.s.
Ne ti li se purzalq D-to po shikanite na tiq sedalki ?
Spoko, vsik4ki se borim s time management-a.
Iavno ti uspqvash. biggrin.gif
Basi i retro sedalkite deto imash, a cveta e ubiec!
p.s.
Ne ti li se purzalq D-to po shikanite na tiq sedalki ?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Покарахме доволно ,статрирах със преден камер около -4.5 градуса. Завиването на колата беше уникално ,особенно на славоми ,НО спирането както се очакваше си беше ташак и много бързо гумите взеха да испускат. Пърза проверка със термодвойка даде 20% температурна разлика между вътрешен и външен ръб. По часовник за под 20 минутир свалих камбера на около -3 градуса ,следобяда бех доста по-бърз (пистата е ацки технична) ,температурна разлика под 10%.
Откакто обаче си свалих задницата ,борбата ми със OverSteer-а e много тежка ,дори и на 2000 оборота при пълна газ почвам да вървя със вратите на преде ,като излизах днеска от Скид-Пада имаше 2 много гадни шикана и ги минавах със вратите на преде ,така и не разбрах как ми са размина да се завъртя. Доста овации събрах за CarControl Skills ,даже оргранизаторите ми разправяха ,че ако имали награда за "Great Car Control" щели да ми я дадат. Тва е хубаву ,ма ми ебава майката на времената ,м3-ката ни би със повече от 2 секунди (3-то място за деня гепи Дими).
Докато патувахме на обратно си мислех от къде може да иде проблема... При свалена задница и запазване на дължината на EndLinks (връзките на Стабилизиращата щанга) ,та във момента таз щанга може би работи не както трябва - мисля си дали дали да не пробвам да ги скъся. Иначе темературната дистрибуция на задните гуми изглежда доста добра ,ма все пак ползвахме некви налични термоДвойки за мерене дето не е напълно ясно до коко са точни...
Откакто обаче си свалих задницата ,борбата ми със OverSteer-а e много тежка ,дори и на 2000 оборота при пълна газ почвам да вървя със вратите на преде ,като излизах днеска от Скид-Пада имаше 2 много гадни шикана и ги минавах със вратите на преде ,така и не разбрах как ми са размина да се завъртя. Доста овации събрах за CarControl Skills ,даже оргранизаторите ми разправяха ,че ако имали награда за "Great Car Control" щели да ми я дадат. Тва е хубаву ,ма ми ебава майката на времената ,м3-ката ни би със повече от 2 секунди (3-то място за деня гепи Дими).
Докато патувахме на обратно си мислех от къде може да иде проблема... При свалена задница и запазване на дължината на EndLinks (връзките на Стабилизиращата щанга) ,та във момента таз щанга може би работи не както трябва - мисля си дали дали да не пробвам да ги скъся. Иначе темературната дистрибуция на задните гуми изглежда доста добра ,ма все пак ползвахме некви налични термоДвойки за мерене дето не е напълно ясно до коко са точни...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
shto ne probvash da premestish zadnata shtanga na nai-vanshnite i dupkiLordDigital написа:Докато патувахме на обратно си мислех от къде може да иде проблема... При свалена задница и запазване на дължината на EndLinks (връзките на Стабилизиращата щанга) ,та във момента таз щанга може би работи не както трябва - мисля си дали дали да не пробвам да ги скъся.
->
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
sichko hubavo s tia bigachki samo deto za parite i vremeto det sa vlojeni i pak sa burzi kolkoto niakoi stok koli. Vse poveche se ubejdavam che e po dobre da si vzemesh takava burza stok kola, shtoto suparata moje veche da e tolkova barza no kato komfort i vizia ne moje da se sravni s edno sti ili m3.
Sia veche koe e po zdravo i koravo tva drug vapros
Sia veche koe e po zdravo i koravo tva drug vapros
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Лорде, аз на много народ приказвам, ама не слушат. Ти си го изпитал на собствен гръб
всички дрифтарки са със яко смъкнати задници. причината е един допълнителен вектор на предното сцепление, който се търси. появява се когато има денивелация и задницата е по-ниска от предницата. можеш да го компенсираш с повдигане на задницата, добавяне на сцепление отзад(наклони, по-широки гуми), или с по-високи гуми - което пак е повдигане на задницата. моят сетъп е същият, със смъкната задница. затова отзад минавам на по-яки гумета. сетъпа си е съвсем редовен, 90% от бегачите на задно са така - отзад по-ниско, но с по-яки гуми. това ти гарантира винаги стабилна предница и агресивно влизане и излизане от завоя без превъртане на задницата. задната щанга би трябвало да си работи където и да и са захватите. ако скъсиш линковете, задницата ще стане още по-агресивна.
при сетъп със смъкната задница имаш алтернативи - влизане в завоя с недозавиване, или с презавиване. в момента в зависимост от агресията която прилагам върху спирачките, мога да обръщам на врати по-рано, или да пусна колата да се хлъзне с 4-те колела за максимална скорост. като сложа по-яки гумиотзад пак ще имам възможност за агресия с педалитре, но без да обръщам на врати.
при сетъп със смъкната задница имаш алтернативи - влизане в завоя с недозавиване, или с презавиване. в момента в зависимост от агресията която прилагам върху спирачките, мога да обръщам на врати по-рано, или да пусна колата да се хлъзне с 4-те колела за максимална скорост. като сложа по-яки гумиотзад пак ще имам възможност за агресия с педалитре, но без да обръщам на врати.
status: за БАН
Eurika! Pechelish microvulnova pechka!!1!
Bass_Man написа: Има много истина в думите ти ! Въпроса е обаче кой какво търси .
Супрата в един момент може да стане много бърза и пак ще е под 100К докато стоците под 11 сек. много трудна работа и милион да дадеш .
El Camino - абе вие на лорда адвокати ли сте му нещо , защищавате го от злия Bass_Man ли какво ли нещо не мога да ви разбера ?
Кажете си какво ви притеснява , че много оревахте орталъка вече .
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Така е ,забелязвал съм и аз доста голи със задно независимо да карат със почти по-смъкната задница. Мислех си ,че е заради weight balance.maggkrabar написа:Лорде, аз на много народ приказвам, ама не слушат. Ти си го изпитал на собствен гръбвсички дрифтарки са със яко смъкнати задници. причината е един допълнителен вектор на предното сцепление, който се търси. появява се когато има денивелация и задницата е по-ниска от предницата. можеш да го компенсираш с повдигане на задницата, добавяне на сцепление отзад(наклони, по-широки гуми), или с по-високи гуми - което пак е повдигане на задницата. моят сетъп е същият, със смъкната задница. затова отзад минавам на по-яки гумета. сетъпа си е съвсем редовен, 90% от бегачите на задно са така - отзад по-ниско, но с по-яки гуми. това ти гарантира винаги стабилна предница и агресивно влизане и излизане от завоя без превъртане на задницата. задната щанга би трябвало да си работи където и да и са захватите. ако скъсиш линковете, задницата ще стане още по-агресивна.
при сетъп със смъкната задница имаш алтернативи - влизане в завоя с недозавиване, или с презавиване. в момента в зависимост от агресията която прилагам върху спирачките, мога да обръщам на врати по-рано, или да пусна колата да се хлъзне с 4-те колела за максимална скорост. като сложа по-яки гумиотзад пак ще имам възможност за агресия с педалитре, но без да обръщам на врати.
За сега ша отхлабя задната щанга ,и ша се пробвам да свикна да я карам така ,требе да има начин - просто ша имам едно на ум
Днеска си възтанових картите за 1.05 barr ,че WB-to ми с беше скашало а го ползвам за симулационен NarrowBand input ,та са наложи да карам малко време на 0.65 боост. Сега колата пак ми са струва ,че е като самолет само дето със новите гуми нема скорост на която да ги завърта.
Направих и 2-3 спирания от прекъсвач на 4-та (около 200км/ч) ,кове много злобно - джантите ми вече са изцяло черни от прахта

smb написа:лорде що не си се похвалил за новия екзауст с двойно предназначение
аааааааааа Протестирам, официално!!!!!
Ще подам оплакване
СМБ и В35ГТР ако ме обичате, а и да не ме обичате, моля ви сее.... само отзад като я гледа човек тази кола все още е красива....
мполя ви се....
гаврете се с предницата... Лорда държи да е грозна... така и така....
Последно промяна от Celica на 05 Окт 2008 03:52, променено общо 1 път.
Сити Комфорт Варна
_______________________________________
_______________________________________
Landicar написа:Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Днеска падна поредната жертва на Мотор-Спорта. След като половин ден карахме двамата със Kirk (тоз същия дето го има на филмче по-нагоре във темата) ,ма карахме здраво на абсолютно същата писта дето е на филмчето ,аз слизам той са качва със некви малки паузи... половин ден ,и към 2:30 следобяда във моите ръце са разтропа биален лагер на първи цилиндър.
Нали съм си дървен шоп ,викам арее от мене да мине нема да караме повече ма се прибрам на собствен ход - е почти се прибрах или поне минах пърите 80километра когато изведнъш ... се роди ,едма малка супричка. Дупката във блока е със сериозни размерри ,ще я снимам
важното е ,че сме живи и здрави. във интерес на истината много ми липсваха 3-те литра ,и мисля да взема блок от SC300 и да се заемам зимата със новия проект.
Нали съм си дървен шоп ,викам арее от мене да мине нема да караме повече ма се прибрам на собствен ход - е почти се прибрах или поне минах пърите 80километра когато изведнъш ... се роди ,едма малка супричка. Дупката във блока е със сериозни размерри ,ще я снимам
важното е ,че сме живи и здрави. във интерес на истината много ми липсваха 3-те литра ,и мисля да взема блок от SC300 и да се заемам зимата със новия проект.

-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта
