SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 27 Сеп 2008 04:47

LordDigital написа:Като никога колата е ГОТОвА за утрешната писта 12 часа преди да требе да тръгваме за пистата. Да си призная честно не си спомням кога е било такова чудо за последен път :whistle:
chovek izchisti ia malko taz baraka be. Moita katoe mrusna vutre i imam chustvoto che ne varvi taka :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 27 Сеп 2008 08:57

Bravo Lorde! NApredvash! :thumbsup:

Spoko, vsik4ki se borim s time management-a. dry.gif
Iavno ti uspqvash. biggrin.gif

Basi i retro sedalkite deto imash, a cveta e ubiec! tongue.gif laugh.gif

p.s.
Ne ti li se purzalq D-to po shikanite na tiq sedalki ? :whistle:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 28 Сеп 2008 04:39

Покарахме доволно ,статрирах със преден камер около -4.5 градуса. Завиването на колата беше уникално ,особенно на славоми ,НО спирането както се очакваше си беше ташак и много бързо гумите взеха да испускат. Пърза проверка със термодвойка даде 20% температурна разлика между вътрешен и външен ръб. По часовник за под 20 минутир свалих камбера на около -3 градуса ,следобяда бех доста по-бърз (пистата е ацки технична) ,температурна разлика под 10%.

Откакто обаче си свалих задницата ,борбата ми със OverSteer-а e много тежка ,дори и на 2000 оборота при пълна газ почвам да вървя със вратите на преде ,като излизах днеска от Скид-Пада имаше 2 много гадни шикана и ги минавах със вратите на преде ,така и не разбрах как ми са размина да се завъртя. Доста овации събрах за CarControl Skills ,даже оргранизаторите ми разправяха ,че ако имали награда за "Great Car Control" щели да ми я дадат. Тва е хубаву ,ма ми ебава майката на времената ,м3-ката ни би със повече от 2 секунди (3-то място за деня гепи Дими).

Докато патувахме на обратно си мислех от къде може да иде проблема... При свалена задница и запазване на дължината на EndLinks (връзките на Стабилизиращата щанга) ,та във момента таз щанга може би работи не както трябва - мисля си дали дали да не пробвам да ги скъся. Иначе темературната дистрибуция на задните гуми изглежда доста добра ,ма все пак ползвахме некви налични термоДвойки за мерене дето не е напълно ясно до коко са точни...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 29 Сеп 2008 04:00

във края на годината ша има връчване на наградите за най-голям СУПРА HATER ,на снимките са изявават 2-ма от наи-сериозните претенденти V35GTR и SMB !! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 29 Сеп 2008 08:39

LordDigital написа:Докато патувахме на обратно си мислех от къде може да иде проблема... При свалена задница и запазване на дължината на EndLinks (връзките на Стабилизиращата щанга) ,та във момента таз щанга може би работи не както трябва - мисля си дали дали да не пробвам да ги скъся.
shto ne probvash da premestish zadnata shtanga na nai-vanshnite i dupki :whistle:
->

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 29 Сеп 2008 20:26

"C*PAX 3" - custom plates FTW
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 29 Сеп 2008 20:32

Лорде, ако ги утепаш на пистата с по 2сек. , ще почерпят ли?!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Сеп 2008 00:06

sichko hubavo s tia bigachki samo deto za parite i vremeto det sa vlojeni i pak sa burzi kolkoto niakoi stok koli. Vse poveche se ubejdavam che e po dobre da si vzemesh takava burza stok kola, shtoto suparata moje veche da e tolkova barza no kato komfort i vizia ne moje da se sravni s edno sti ili m3.

Sia veche koe e po zdravo i koravo tva drug vapros :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Сеп 2008 01:10

Лорде, аз на много народ приказвам, ама не слушат. Ти си го изпитал на собствен гръб smile.gif всички дрифтарки са със яко смъкнати задници. причината е един допълнителен вектор на предното сцепление, който се търси. появява се когато има денивелация и задницата е по-ниска от предницата. можеш да го компенсираш с повдигане на задницата, добавяне на сцепление отзад(наклони, по-широки гуми), или с по-високи гуми - което пак е повдигане на задницата. моят сетъп е същият, със смъкната задница. затова отзад минавам на по-яки гумета. сетъпа си е съвсем редовен, 90% от бегачите на задно са така - отзад по-ниско, но с по-яки гуми. това ти гарантира винаги стабилна предница и агресивно влизане и излизане от завоя без превъртане на задницата. задната щанга би трябвало да си работи където и да и са захватите. ако скъсиш линковете, задницата ще стане още по-агресивна.

при сетъп със смъкната задница имаш алтернативи - влизане в завоя с недозавиване, или с презавиване. в момента в зависимост от агресията която прилагам върху спирачките, мога да обръщам на врати по-рано, или да пусна колата да се хлъзне с 4-те колела за максимална скорост. като сложа по-яки гумиотзад пак ще имам възможност за агресия с педалитре, но без да обръщам на врати.
status: за БАН

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 30 Сеп 2008 08:56

Eurika! Pechelish microvulnova pechka!!1!
Bass_Man написа: Има много истина в думите ти ! Въпроса е обаче кой какво търси .
Супрата в един момент може да стане много бърза и пак ще е под 100К докато стоците под 11 сек. много трудна работа и милион да дадеш .

El Camino - абе вие на лорда адвокати ли сте му нещо , защищавате го от злия Bass_Man ли какво ли нещо не мога да ви разбера ?
Кажете си какво ви притеснява , че много оревахте орталъка вече .
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 30 Сеп 2008 09:20

maggkrabar написа:Лорде, аз на много народ приказвам, ама не слушат. Ти си го изпитал на собствен гръб smile.gif всички дрифтарки са със яко смъкнати задници. причината е един допълнителен вектор на предното сцепление, който се търси. появява се когато има денивелация и задницата е по-ниска от предницата. можеш да го компенсираш с повдигане на задницата, добавяне на сцепление отзад(наклони, по-широки гуми), или с по-високи гуми - което пак е повдигане на задницата. моят сетъп е същият, със смъкната задница. затова отзад минавам на по-яки гумета. сетъпа си е съвсем редовен, 90% от бегачите на задно са така - отзад по-ниско, но с по-яки гуми. това ти гарантира винаги стабилна предница и агресивно влизане и излизане от завоя без превъртане на задницата. задната щанга би трябвало да си работи където и да и са захватите. ако скъсиш линковете, задницата ще стане още по-агресивна.

при сетъп със смъкната задница имаш алтернативи - влизане в завоя с недозавиване, или с презавиване. в момента в зависимост от агресията която прилагам върху спирачките, мога да обръщам на врати по-рано, или да пусна колата да се хлъзне с 4-те колела за максимална скорост. като сложа по-яки гумиотзад пак ще имам възможност за агресия с педалитре, но без да обръщам на врати.
Така е ,забелязвал съм и аз доста голи със задно независимо да карат със почти по-смъкната задница. Мислех си ,че е заради weight balance.

За сега ша отхлабя задната щанга ,и ша се пробвам да свикна да я карам така ,требе да има начин - просто ша имам едно на ум :thumbsup:

Днеска си възтанових картите за 1.05 barr ,че WB-to ми с беше скашало а го ползвам за симулационен NarrowBand input ,та са наложи да карам малко време на 0.65 боост. Сега колата пак ми са струва ,че е като самолет само дето със новите гуми нема скорост на която да ги завърта.

Направих и 2-3 спирания от прекъсвач на 4-та (около 200км/ч) ,кове много злобно - джантите ми вече са изцяло черни от прахта :whistle: :whistle: [/i]
Изображение

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 30 Сеп 2008 19:41

^ti si ebasi gada! BTW koga shte mi dadesh da qa test-na? oshte chakam da me vozish tui che.... ne se oslushvai!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Celica
Мнения: 237
Регистриран на: 07 Окт 2004 16:52
Местоположение: Варна, Морето...

Мнение от Celica » 03 Окт 2008 19:50

smb написа:лорде що не си се похвалил за новия екзауст с двойно предназначение :whistle:

аааааааааа Протестирам, официално!!!!!
Ще подам оплакване
СМБ и В35ГТР ако ме обичате, а и да не ме обичате, моля ви сее.... само отзад като я гледа човек тази кола все още е красива....
мполя ви се....
гаврете се с предницата... Лорда държи да е грозна... така и така....
Последно промяна от Celica на 05 Окт 2008 03:52, променено общо 1 път.
Сити Комфорт Варна
_______________________________________
Landicar написа:Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Окт 2008 02:37

Днеска падна поредната жертва на Мотор-Спорта. След като половин ден карахме двамата със Kirk (тоз същия дето го има на филмче по-нагоре във темата) ,ма карахме здраво на абсолютно същата писта дето е на филмчето ,аз слизам той са качва със некви малки паузи... половин ден ,и към 2:30 следобяда във моите ръце са разтропа биален лагер на първи цилиндър.

Нали съм си дървен шоп ,викам арее от мене да мине нема да караме повече ма се прибрам на собствен ход - е почти се прибрах или поне минах пърите 80километра когато изведнъш ... се роди ,едма малка супричка. Дупката във блока е със сериозни размерри ,ще я снимам :whistle:

важното е ,че сме живи и здрави. във интерес на истината много ми липсваха 3-те литра ,и мисля да взема блок от SC300 и да се заемам зимата със новия проект.
Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Окт 2008 03:05

Лорде, съжалявам за машинката, доста труд хвърли по нея. Ама си прав - да си жив и здрав, пък съм сигурен, че от пепелта ще възродиш Феникс.....С по-добри качества! Стискаме палци!

И да се похвалиш! smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта