Страница 22 от 26
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 22 Юли 2012 20:48
от Japanese_fever
Вчера ходихме на аутоХ с Дими и се возих в едно BRZ.
То даде 4 сек. по-добро време от мен с оригиналните гуми. (на трасе, което Дими направи за 42 сек. с М3) BRZ-44 sek, аз (със Сивик) 48 сек.
КАто се возих в него ми направи впечатление, че на няколко метса understeer-на.
Нарочно било сет-нато така от Субару. Но това лесно се оправя.
BRZ-то с оригинални гуми също да де еднакво време с един мой познат, който кара Селка (1ZZ-GE),
но той беше с Диреци, както и аз. А и той има огроемн опит на подобни състезания. Селиката му е сток.
МОже би е семнил само амортисьори (без пружини) и е сложил един суей бар отзад.
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 23 Юли 2012 12:56
от rudolf
освен всичко може торсена да дава тенденция към ундерстеер,което да се променя с смяната му...
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 23 Юли 2012 16:21
от Japanese_fever
Да бе, да... biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 24 Юли 2012 02:07
от MX5
rudolf написа:освен всичко може торсена да дава тенденция към ундерстеер,което да се променя с смяната му...

biggrin.gif
OS Giken
Part Number Car Type Engine Details Spec Remarks
TY421-HA BR-Z ZC6 4UGSE Same fitment as Scion FR-S
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 24 Юли 2012 10:01
от LordDigital
MX5 написа:rudolf написа:освен всичко може торсена да дава тенденция към ундерстеер,което да се променя с смяната му...

biggrin.gif
OS Giken
Part Number Car Type Engine Details Spec Remarks
TY421-HA BR-Z ZC6 4UGSE Same fitment as Scion FR-S
OS Giken Сектант! Не тЪ е срам да праиш продуктуоо позициониране на ФорумоТ !! :P
ОнТопик 99,9% от колите продавани във щатите са направени заводски да недозавиват. Причината е проста ,производителите не изкат хората да се очистват масово като се качват по рампите на магистралите - примерно STi-то беше заводски със леко позитивиен камбер от преде и определено негативен на задните колела...
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 01:12
от rudolf
само позициониране и никакви промоций. откакто юли ми го позиционира и си го избрах, цената му скочи двойно,,,та ако може да позиционирате нещо дет не ни трябва....
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 04:16
от Japanese_fever
And finally... BRZ Turbo at 4 psi
http://www.youtube.com/watch?v=Qycuyi6F ... ure=relmfu
driving...
http://www.youtube.com/watch?v=WPtvSZsk ... r_embedded
4 psi netted 50hp and 30ft lbs w/ a gain of up to 75hp from 6800-7500rpm.
Will start 6 psi testing soon.
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 05:45
от MX5
rudolf написа:само позициониране и никакви промоций. откакто юли ми го позиционира и си го избрах, цената му скочи двойно,,,та ако може да позиционирате нещо дет не ни трябва....
А ако е и не сериен тунинг (серийния май го водят Spec-S tune) тогава цената още повече скача. Не ме питай защо знам ...
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 05:48
от MX5
Само за 50 к.с. може и да не си заслужава като сметнеш с колко кила ще качиш теглото с турбото и всичките железа покрай него.
Да вземат да вдигна бууста малко ...
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 07:13
от Japanese_fever
Това може би е най-лесното, в сравнение с това, че при турбиниране на този боксер охлюва ще ти е некъде педя от земята...

Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 25 Юли 2012 08:16
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:...на този боксер охлюва ще ти е некъде педя от земята...

i kvo ot tova? na moita kola me samniava da e na poveche ot pedia ot zemiata
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 11 Авг 2012 03:46
от Japanese_fever
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 12 Авг 2012 19:02
от Japanese_fever
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Авг 2012 04:12
от Japanese_fever
panda biggrin.gif
Един пич в Хонда форума, който си взе BRZ преди 2-а месеца, вече му е навъртял 10К мили WTF?!? laugh.gif

Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Авг 2012 09:23
от scorpion
Ами вчера я видях на живо в ТМ Изток тази спортна Тойота и ... сори не ми допадна или ако трябва да съм по-точен дори не се загледах първоначално в колата. Доста семпло купе, като отново предния капак отпред завършва с грозното гумено уплътнение (нещо което много ме дразни в дизайна на Авенсиса - доста грзоно изпълнение да сложиш видимо уплътнението между капака и предната решетка). Интериора не впечатлява нито с дизайн нито с качество на материалите. Вероятно силните страни са под капака но едва ли ...
Лично мнение !