Страница 3 от 6
Публикувано на: 22 Дек 2009 01:42
от newmiro
високото напрежение се генерира само в началото доколкото знам, за 'запалването' на фара. след това му е нужно постоянно доста по-ниско...

Публикувано на: 22 Дек 2009 08:28
от slowtraveler
Да - след няколко-киловолтовото запалване, разряда в лампата се поддържа с около 85В.
Но самата конверсия 12->лампата обикновено е изпълнена като импулсно захранване, така-че е възможно смущение от хармоници...
Публикувано на: 22 Дек 2009 08:41
от D4D
A задължително ли е да се сложат Stop Error кабели?
И дали компа на авенсис-а отчита смяната на халогенната крушка с ксенонова като грешка? И какво се случва ако отчете?
Публикувано на: 22 Дек 2009 08:49
от slowtraveler
Ако ти отчете - ще ти светне лампа, че крушката е изгоряла, а тя ще си работи...
Публикувано на: 22 Дек 2009 12:36
от Me4oKyX
За щастие, Тойотите нямат такива глупости за изгорелия фар... То не, че има нужда, ама ги хакат тия глупости.... Най-вероятно, заради млади шофьори или пълни заспали ***** дето не могат да разберат защо аджеба не виждат вечер laugh.gif На Тойотата можеш да сложиш дори диодни габарити и диодни крушки на всичко и няма да имаш никакви грижи да те тормози глупав компютър или да ти светят кретенски лампички

Публикувано на: 22 Дек 2009 14:38
от Vesko
Според мен трябва да стане задължително да имат колите такъв индикатор. За предните фарове може би повечето хора познават, но като се огледаш колко % от колите се движат с изправни светлини?
Публикувано на: 23 Дек 2009 15:24
от SFINKS
Ксинонъ* трябва да го забранят със закон
(*
ксинонъ е съшото като ксенон но струва 5-10-20 пъти по-малко ,монтира се на всякакви кочини тип бигачки , свети навсякаде и най-вече в очите на тия отсреща)
Публикувано на: 23 Дек 2009 15:49
от Me4oKyX
SFINKS написа:Ксинонъ* трябва да го забранят със закон
(*
ксинонъ е съшото като ксенон но струва 5-10-20 пъти по-малко ,монтира се на всякакви кочини тип бигачки , свети навсякаде и най-вече в очите на тия отсреща)
Колкото си прав, толкова и не е точно така

Но тук както знаем няма сериозен ГТП, така че остава всичко на "съвестния" шофьор.... Да не говорим, че нормалните фарове трябва да се замерват, защото крушките може да светят и три и тринадесет години, но не светят, а мъждукат....
Веско - по тази логика, трябва да има индикатори за всичко, което се сетиш, но това не означава, че водача ще се трогне да го поправи.... Така че пак стигаме до ГТП или съвестта на шофера

Публикувано на: 25 Дек 2009 03:32
от newmiro
SFINKS написа:Ксинонъ* трябва да го забранят със закон
(*
ксинонъ е съшото като ксенон но струва 5-10-20 пъти по-малко ,монтира се на всякакви кочини тип бигачки , свети навсякаде и най-вече в очите на тия отсреща)
процентът на хората с халогени, които продължават да заслепяват шофьорите е доста по-голям.
най-лошата комбинация - тип шофьор от горния ^ съчетано с ксенон

Публикувано на: 25 Дек 2009 10:24
от El Camino
Масово се кара на дълги в БГ, на магистралата никой идея няма, че по закон се кара на къси, ама и между селата зад мен карат на дълги. А такъв ксенон настроен в БГ още не съм срещнал.
Публикувано на: 25 Дек 2009 10:49
от Vesko
El Camino написа:Масово се кара на дълги в БГ, на магистралата никой идея няма, че по закон се кара на къси, ама и между селата зад мен карат на дълги. А такъв ксенон настроен в БГ още не съм срещнал.
Отиди в Китай да видиш какво значи да карат постоянно на дълги biggrin.gif А за България не съм съгласен че масово се кара на дълги когато има насрещно движение...
Публикувано на: 25 Дек 2009 12:17
от El Camino
Vesko написа:El Camino написа:Масово се кара на дълги в БГ, на магистралата никой идея няма, че по закон се кара на къси, ама и между селата зад мен карат на дълги. А такъв ксенон настроен в БГ още не съм срещнал.
Отиди в Китай да видиш какво значи да карат постоянно на дълги biggrin.gif А за България не съм съгласен че масово се кара на дълги когато има насрещно движение...
И аз не съм съгласен, че се кара масово на дълги в БГ:). Обаче по
магистралата и срещу теб и зад теб имам усещането, че е правило.
Публикувано на: 25 Дек 2009 14:10
от slowtraveler
На магистралата ми се е случвало зад мен някой да е на дълги, но е изключение (ами гъзаря как иначе ще присветне ако се е набримчил с гоуфо)...
А насреща също е голяма рядкост - в момента в който включа на дълги и отсреща веднага се сещат и преминават на къси...
Случвало ми се е при някоя неравност на магистралата да заслепя някой нарещен камион: просто аз не съм видял фарове насреща, а кабината на насрещния камион е доста по-висока от фаровете и той е бил заслепен от моите фарове - виждам слабото сияние когато преминава на дълги и се опитва да ме подсети да мина на къси...
Но за разлика от по-горното, разцентрованите фарове са доста по-често срещани...
Публикувано на: 25 Дек 2009 14:53
от newmiro
така си е.
аз вече гледам на камионите и автобусите, дето имат лампи на покрива отпред. то е точно за да ти покаже че е високо мпс и че го заслепяваш. понякога обаче те не свветят или светят слабо и шофьорите ги вземат за някакви лампи в далечината.
Публикувано на: 03 Яну 2010 22:58
от akula
И така колеги последно :
Какви ксенони да купя уелдани,хид, луксима......не знам.
Миро кажи твоите какви са .имали нещо особено при монтажа на Авенсис модел2003 г.Помогни