Страница 3 от 4

Публикувано на: 12 Апр 2009 19:29
от diver
kopeldaka написа:
Kiki написа:
diver написа:
Кики и Копелдака друго разправят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Винаги съм твърдял, че дизел се купува за икономия на гориво, а не за състезания, ама то трабва малко интелект за да се проумее. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wink.gif wink.gif wink.gif
Прав си, няма нищо по-яко от това да пердашиш бензинките със същите и даже повече коне от тебе, като в същия момент разхода ти е поне 2 пъти по-нисък от техния. Кой каквото иска, това да мисли, факт е, че съвременния дизел няма абсолютно нищо общо с едновремешните пушещи тракалници. laugh.gif
Слагаш ли ключовете на авенсиса?! Кики а ти, че си ми по-близко?

Публикувано на: 12 Апр 2009 19:58
от Georgimitrovich
kopeldaka написа:
Kiki написа:
diver написа:
Кики и Копелдака друго разправят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Винаги съм твърдял, че дизел се купува за икономия на гориво, а не за състезания, ама то трабва малко интелект за да се проумее. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wink.gif wink.gif wink.gif
Прав си, няма нищо по-яко от това да пердашиш бензинките със същите и даже повече коне от тебе, като в същия момент разхода ти е поне 2 пъти по-нисък от техния. Кой каквото иска, това да мисли, факт е, че съвременния дизел няма абсолютно нищо общо с едновремешните пушещи тракалници. laugh.gif
Dokarai mi nqkoi dizel do 160 konq 4e moite sa 150 i sa poizmreli i samo gledai kvo stava. Edin poznat i toi taka BMW 2,0 turbo dizel cipove neznam si kvo i nakraq zemi tiq tri koli. :)

Публикувано на: 12 Апр 2009 20:38
от Kiki
diver написа:
kopeldaka написа:
Kiki написа: Винаги съм твърдял, че дизел се купува за икономия на гориво, а не за състезания, ама то трабва малко интелект за да се проумее. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wink.gif wink.gif wink.gif
Прав си, няма нищо по-яко от това да пердашиш бензинките със същите и даже повече коне от тебе, като в същия момент разхода ти е поне 2 пъти по-нисък от техния. Кой каквото иска, това да мисли, факт е, че съвременния дизел няма абсолютно нищо общо с едновремешните пушещи тракалници. laugh.gif
Слагаш ли ключовете на авенсиса?! Кики а ти, че си ми по-близко?
Аз от време оно говоря за разликата в разхода на гориво!

Ако искаш да слагаме ключовете. :thumbsup:

Публикувано на: 12 Апр 2009 20:52
от diver
Kiki написа:
diver написа:
kopeldaka написа:Прав си, няма нищо по-яко от това да пердашиш бензинките със същите и даже повече коне от тебе, като в същия момент разхода ти е поне 2 пъти по-нисък от техния. Кой каквото иска, това да мисли, факт е, че съвременния дизел няма абсолютно нищо общо с едновремешните пушещи тракалници. laugh.gif
Слагаш ли ключовете на авенсиса?! Кики а ти, че си ми по-близко?
Аз от време оно говоря за разликата в разхода на гориво!

Ако искаш да слагаме ключовете. :thumbsup:
Кики наистина трябва малко акъл за да се проумее. Разхода като пари на бензинова кола на газ гаранция е по-ниска от твойта печка. От друга страна искам да видя как ще ме напердашиш с тоя трактор? Сега чакам и копелдака да измисли некво подобно на твойто оправдание....Ма ме съмнява да му стигне пипето...

П.П. София - В. Търново - Български извор - 12лв Та кога викаш слагаме ключовете?1

Публикувано на: 12 Апр 2009 20:56
от Vesko
Разликата май идва от стила на каране. Не толкова много от бензин или диезел biggrin.gif

Публикувано на: 13 Апр 2009 01:21
от IVOtuning
kakvoto i da govorite turbodizelite sa po priqtni za karane, osobeno pri izprevarvane po na6ite pyti6ta, po malka smqnana predavki- po golqm komfort
otdelno razhoda e po dobyr
v momenta imam seat toledo 2000 1,9tdi 110hp, varvi dobre, har4i malko
v4era karah nissan almera 2000 1,8i 16v 115hp, osven 4e e po tromava na magistralata gori i pove4e
douskorenieto na dizelite e mnogo po dobro ot tova na benzin podobni kone i kubizi pak bil i turbo benzina
i drugi primeri moga da vi dam e46 328ci ot 90-100km/h nagore varvi po malko ili naravno sus seat toledo 1998 110cv(na douskorqvane do 140-160)

Публикувано на: 13 Апр 2009 02:49
от kopeldaka
Bass_Man написа:Ами значи на първо четене се сещам за :
BMW E30 325i - 174 коня
BMW E36 325i - 192 коня
BMW E34 525i - 174 коня
BMW E34 525i - 192 коня

+ Toyота Celica/Corolla с най-силното 3SGE и 2ZZ-GE . Каспарчо от форума има подобна Королка обаче нещо я ремонтираше последно . Има мисля и няколко Селики по-силни ама не ги познавам хората .
Ще се поослушам тези дни да видим дали ще успея да намеря някой близък до теб :whistle: .
E34-ките са идеялни, въпроса е и да е около моите килограми, щото няма смисъл с кола дето е 1000 кг. Докарай някоя 525-ца да я пробвам. Гонил съм се с Е36 325 192 коня с чип и генерация, до 200 вървим наравно, което си е доста добро постижение.

Публикувано на: 13 Апр 2009 04:56
от Bass_Man
Ами Е34 е доста тежка кола , както и Е36 . Така , че даже може да са и малко по-тежички ама са и малко по-мощнички . Лошото е , че вече мнооого трудно се намират читави 25-ци . Е30-ката вече е доста по-лека така , че и 170 коня и стигат . Ама това пък хептен няма намиране tongue.gif .
Ако намеря някой мераклия ще свиркам . А ти в кой град се подвизаваш основно ?

Публикувано на: 13 Апр 2009 10:31
от Рошко
Bass_Man написа:
1.6 VVT-i написа:Corsa OPC tooth.gif Точно 180 стокови кончета! Много ми е интересно как ще напердаши тази бензинка... tooth.gif
Знаеш ли някой с такава ?
Ще разпитам из Опел форума... biggrin.gif За Астра OPC знам, че има, ама там двубоя е безсмислен с тия 240 мулета tongue.gif

Публикувано на: 13 Апр 2009 10:46
от борис
kopeldaka само кажи кога ще се редим на старта и газ до Шумен и обратно!
biggrin.gif

колата я знаеш 274 кс 380 НМ 1870 кг + 120 вътре. Щото взе да ми омръзва да слушам приказки! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 13 Апр 2009 11:37
от Ael
И кво сега само някви бмв-та могат да се пробват с копелдака така ли ? Други коли не може да измислим? Авенсо не е толкова тежък - тон и половина (освен ако не е сложил две бутилки метан за да твърди че харчи два пъти по малко от бензинката) така че все ще се намери някой да го нахрани. То в тва спор няма. С ivotutning съм съгласен донякъде ,но тва по добро доускоряване се дължи на турбината а не на дизеловия двигател ... Ама да се пускат бисери за се печки бегачки laugh.gif ....

Публикувано на: 13 Апр 2009 12:34
от slowtraveler
Що бе - борис не е с БМВ , а с маздичка, и то приблизително същите габарити като Авенсиса, само дето е по-тежка biggrin.gif
Ще взема да чипосам БМВ-то, че да видим какво ще излезе (най-много повече дим от ауспуха) biggrin.gif

Публикувано на: 13 Апр 2009 19:34
от kopeldaka
борис написа:kopeldaka само кажи кога ще се редим на старта и газ до Шумен и обратно!
biggrin.gif

колата я знаеш 274 кс 380 НМ 1870 кг + 120 вътре. Щото взе да ми омръзва да слушам приказки! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За теб имам едно приятелче с Купра 1.9 ТДИ, тия дни ще е готова, с удоволствие ще се пусне с теб. Само че каза първо да си сложиш чип, че с тия 280 коня за никъде не си с печката.

Публикувано на: 13 Апр 2009 20:15
от Georgimitrovich
Ехе много мощни дизели се събраха тука, я вземете да помогнете в извозването на боклука с тия зверове tongue.gif по две ремаркета ще теглите, знам, знам biggrin.gif

Публикувано на: 14 Апр 2009 08:27
от борис
kopeldaka написа:
борис написа:kopeldaka само кажи кога ще се редим на старта и газ до Шумен и обратно!
biggrin.gif

колата я знаеш 274 кс 380 НМ 1870 кг + 120 вътре. Щото взе да ми омръзва да слушам приказки! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За теб имам едно приятелче с Купра 1.9 ТДИ, тия дни ще е готова, с удоволствие ще се пусне с теб. Само че каза първо да си сложиш чип, че с тия 280 коня за никъде не си с печката.
само вземи кажи колко тежи купрата? Румене, колата върви заради съотношението мощност/тегло!