Страница 3 от 5

Публикувано на: 03 Апр 2009 22:52
от kopeldaka
Ебати философите дет сте всичките в тоя форум. Аз едно ви пиша, вие всичките развивате теории, дето нямат нищо общо с курса на долара. Докарайте един стандартен Авенсис, пускаме ги с моя, правя му 3-4 коли на 400 м. (вече проверено) и въпроса е приключен. Ето ви клипове с две "бързи" Алфи http://www.youtube.com/watch?v=7TOowic3VkE , едната е бензинова 1.8 145 коня, другата 1.9 мултиджет 150 коня.

Публикувано на: 03 Апр 2009 23:55
от dimd00d
slowtraveler написа: Не знам на колко сте изцедили дизелака, но едва ли е над 190к.с.
За сравнение - аналогичен седан 276bhp. започва да се зори при около 240км/ч, така, че и тази скорост ми се струва оптимистична, освен ако е била по надолнище...
276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.

Инак и за километражите си има стандарт за отклонението:

http://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer#Error

Публикувано на: 04 Апр 2009 00:19
от Vesko
kopeldaka написа:Ебати философите дет сте всичките в тоя форум. Аз едно ви пиша, вие всичките развивате теории, дето нямат нищо общо с курса на долара. Докарайте един стандартен Авенсис, пускаме ги с моя, правя му 3-4 коли на 400 м. (вече проверено) и въпроса е приключен. Ето ви клипове с две "бързи" Алфи http://www.youtube.com/watch?v=7TOowic3VkE , едната е бензинова 1.8 145 коня, другата 1.9 мултиджет 150 коня.
Авенсис 2.2 нее рядкост в БГ така че сме виждали. Снимката дето си показал няма общо с курса на долара smile.gif

Публикувано на: 04 Апр 2009 03:31
от Me4oKyX
kopeldak - качи клипа с ускорението на колата, че иначе няма да се миряса по тая тема.... А, дай линка към сайт-а на Сливенската писта, където са те замерили 0-100км/ч happy.gif G-Tech поне мери гарантирано правилно :thumbsup:

Публикувано на: 04 Апр 2009 04:52
от kopeldaka
Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif

Публикувано на: 04 Апр 2009 04:57
от kopeldaka
Vesko написа:Снимката дето си показал няма общо с курса на долара smile.gif
Тъй ли? И би ли ми казал кое по-точно няма общо?

Публикувано на: 04 Апр 2009 08:27
от slowtraveler
dimd00d написа:276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.
Ами това седанче няма прекъсвач, и току задминава някое БМВ, но те не знам реално на колко са ограничени - дали 240 или 250км/ч по километраж (което е сигурно реални 230км/ч?)..
Kopeldaka - споко колега - никой не спори дали ти върви колата или не...
Както всеки турбодизел и този позволява пипане и модифициране на мощността. Пък ако добавиш едни 30 коня разбира се, че ще късаш конкуренцията.
Въпроса е, че силно ме съмнява мощността да е скочила над 190к.с. - просто обема на двигателя е малък.
Та в тоя смисъл - просто няма как с тази мощност да движиш това купе с такава скорост (260км/ч), при условие, че колите с почти 100к.с. отгоре се мъчат на нея. Просто въздушното съпротивление и необходимата мощност растат в геометрична прогресия..
За таблицата - добре изглежда, но все пак колата, за която споделих чист сток дава 0-60mph около 5.8-5.9сек, 400м - горните 13сек, като нищо не е олекотявана, и често си е с включен климатик.
Та тази кола също трудно достига такива скорости (ако въобще ги стига де - не съм я мерил с GPS - впечатленията са от изпреварване на 'ограничени' БМВ-та)..

Публикувано на: 06 Апр 2009 16:47
от борис
kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec

Публикувано на: 06 Апр 2009 20:05
от diver
kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!

Публикувано на: 06 Апр 2009 20:18
от kopeldaka
diver написа:
kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!
Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.

Публикувано на: 06 Апр 2009 20:23
от kopeldaka
борис написа:
kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec
Борисе, няколко пъти написах, че колата не е стандартна. Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.

Публикувано на: 06 Апр 2009 20:32
от diver
kopeldaka написа:
diver написа:
kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!
Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.
Извинявай колега, ма не видях къде си писал, че не става дума за авенсиса. Другия път ще хвърлям боб преди да се усъмня в думите ти.

Публикувано на: 06 Апр 2009 23:00
от Me4oKyX
diver - що говориш сега, колкото да кажеш нещо ?!?!?! Като отвориш сайта ясно се вижда, че 12сек е друга кола. Авенсиса е на 21-ва позициия - там пише точно ускорение, терминални скорости и всичко. Стига празни приказки - първо прегледай, после пиши - не е никак лоша идея! :thumbsup:

Публикувано на: 06 Апр 2009 23:23
от martod
Me4oKyX написа:Стига празни приказки - първо прегледай, после пиши
И чак тогава да обещава свирки.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 07 Апр 2009 08:13
от slowtraveler
kopeldaka написа:.....Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.
Колега, никой не се заяжда с теб (освен може би дайвъра, ама на него такъв му е стила tongue.gif )...
4WD на борис си преминава на 2WD когато не сработва 'стабилизацията' (т.е. е на 4WD само при сериозен завой или при старт). Затова и по принцип се държи повече като FWD...

За максимална скорост няма значение AWD, FWD, RWD ли е колата.
Важна е аеродинамиката и мощността, предавана на колелата.

Като мощността трябва да ти расте в геометрична прогресия за да можеш да увеличиш скоростта.
Това е така защото въздушното съпротивление расте в геометрична прогресия от скоростта, а мощността трябва да преодолява това съпротивление...
Затова и битката за максимална скорост със стандартен автомобил е толкова плътна.
Затова е невъзможно с кола с аеродинамика на Авенсис да вдигне 260км/ч с мощност например 200к.с....
Мерил ли си мощността на дизелака, защото както казах, много ме съмнява мощността да е скочила над 200к.с.(което си е 30% по-висока мощност от стоковия) :thumbsup: