Турбо на Авенсис 2008
Ебати философите дет сте всичките в тоя форум. Аз едно ви пиша, вие всичките развивате теории, дето нямат нищо общо с курса на долара. Докарайте един стандартен Авенсис, пускаме ги с моя, правя му 3-4 коли на 400 м. (вече проверено) и въпроса е приключен. Ето ви клипове с две "бързи" Алфи http://www.youtube.com/watch?v=7TOowic3VkE , едната е бензинова 1.8 145 коня, другата 1.9 мултиджет 150 коня.
276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.slowtraveler написа: Не знам на колко сте изцедили дизелака, но едва ли е над 190к.с.
За сравнение - аналогичен седан 276bhp. започва да се зори при около 240км/ч, така, че и тази скорост ми се струва оптимистична, освен ако е била по надолнище...
Инак и за километражите си има стандарт за отклонението:
http://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer#Error
Аз имам лого на Hyundai GENESiS, а ти гражданино?!
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Авенсис 2.2 нее рядкост в БГ така че сме виждали. Снимката дето си показал няма общо с курса на долараkopeldaka написа:Ебати философите дет сте всичките в тоя форум. Аз едно ви пиша, вие всичките развивате теории, дето нямат нищо общо с курса на долара. Докарайте един стандартен Авенсис, пускаме ги с моя, правя му 3-4 коли на 400 м. (вече проверено) и въпроса е приключен. Ето ви клипове с две "бързи" Алфи http://www.youtube.com/watch?v=7TOowic3VkE , едната е бензинова 1.8 145 коня, другата 1.9 мултиджет 150 коня.

Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Ами това седанче няма прекъсвач, и току задминава някое БМВ, но те не знам реално на колко са ограничени - дали 240 или 250км/ч по километраж (което е сигурно реални 230км/ч?)..dimd00d написа:276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.
Kopeldaka - споко колега - никой не спори дали ти върви колата или не...
Както всеки турбодизел и този позволява пипане и модифициране на мощността. Пък ако добавиш едни 30 коня разбира се, че ще късаш конкуренцията.
Въпроса е, че силно ме съмнява мощността да е скочила над 190к.с. - просто обема на двигателя е малък.
Та в тоя смисъл - просто няма как с тази мощност да движиш това купе с такава скорост (260км/ч), при условие, че колите с почти 100к.с. отгоре се мъчат на нея. Просто въздушното съпротивление и необходимата мощност растат в геометрична прогресия..
За таблицата - добре изглежда, но все пак колата, за която споделих чист сток дава 0-60mph около 5.8-5.9сек, 400м - горните 13сек, като нищо не е олекотявана, и често си е с включен климатик.
Та тази кола също трудно достига такива скорости (ако въобще ги стига де - не съм я мерил с GPS - впечатленията са от изпреварване на 'ограничени' БМВ-та)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec
Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.diver написа:Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
Борисе, няколко пъти написах, че колата не е стандартна. Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.борис написа:колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec
Извинявай колега, ма не видях къде си писал, че не става дума за авенсиса. Другия път ще хвърлям боб преди да се усъмня в думите ти.kopeldaka написа:Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.diver написа:Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, никой не се заяжда с теб (освен може би дайвъра, ама на него такъв му е стилаkopeldaka написа:.....Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.

4WD на борис си преминава на 2WD когато не сработва 'стабилизацията' (т.е. е на 4WD само при сериозен завой или при старт). Затова и по принцип се държи повече като FWD...
За максимална скорост няма значение AWD, FWD, RWD ли е колата.
Важна е аеродинамиката и мощността, предавана на колелата.
Като мощността трябва да ти расте в геометрична прогресия за да можеш да увеличиш скоростта.
Това е така защото въздушното съпротивление расте в геометрична прогресия от скоростта, а мощността трябва да преодолява това съпротивление...
Затова и битката за максимална скорост със стандартен автомобил е толкова плътна.
Затова е невъзможно с кола с аеродинамика на Авенсис да вдигне 260км/ч с мощност например 200к.с....
Мерил ли си мощността на дизелака, защото както казах, много ме съмнява мощността да е скочила над 200к.с.(което си е 30% по-висока мощност от стоковия)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 12 госта