Страница 3 от 5

Публикувано на: 11 Мар 2009 10:22
от DMDimitrov
Bass_Man написа:Но 5W ще ти даде по-добър студен старт .
Именно, а това никак не е маловажно. smile.gif А 0W е още по-препоръчително за студения старт. Иначе през лятото дали караш с 0W или 10W - при температура на мотора ~90 градуса, всяко масло става на боза... Да, някой ще каже, че различните масла имат различни смазочни способности при различни температурни показатели, но те в общи линии се изравняват при висока температура. Кофти е при -20 да палиш всеки ден с гъсто масло, защото тогава първите няколко стотин оборота на двигателя са почти на сухо и му се е..@ва м@й....та.

Публикувано на: 11 Мар 2009 10:28
от Bass_Man
Да ама 0W го дават за -35 и надолу ! + това са много малко хората дето палят на -20 . Докато се рзмърдат повечето гадини към7-8 часа заранта вече е станало -10 така , че 5W и 10W са си достатъчни за БГ . Вече ако някой е по планините много на високо може да тънее още biggrin.gif .
А за леткоска 20W и тва е tongue.gif .

Публикувано на: 11 Мар 2009 19:49
от nikolov22
селиката ми е на 220000км фиата ми е на 178000 и двете ги карам с 5в30 на koma англия пълна синтетика и ви казвам няма друго такова масло много добро и на добра цена продавам доста от него на приятели и всичките си остават мои клиенти завинаги няма оплакване за сега

Публикувано на: 11 Мар 2009 20:28
от tm-3s-ge
за моята 3S-GE препоръчват-студен климат-5w40,умерен климат-10w40,топъл климат-20w50!!!!!!Над 200 000 е,миналото лято взех от ТМ 5w40 и след 2 дена го изхвърлих,тя сутринта докато качи така тракаше,че косата ми настрахваше.Сега си я карам с 20w50 и съм мн.доволен,разхода на масло го намали наполовина,няма шумове,няма тракане,супер си е!А това,че ако караш гъсто масло мотора щял да се износи бързо-нещо неми се връзва...

Публикувано на: 11 Мар 2009 22:01
от Bass_Man
Принципно за много стартове и стопове е по-хубаво да си с бълвоч за по-дълго и натоварено каране по-добре да си с гресоподно масло tongue.gif .
Повечето хибриди са с доста тънки масълца .

Публикувано на: 12 Мар 2009 00:46
от Vesko
Не мисля е на хибридите наливат различно масло biggrin.gif

Публикувано на: 12 Мар 2009 16:44
от Aleksandar
Vesko написа:Не мисля е на хибридите наливат различно масло biggrin.gif
Не различно, а по-тънко smile.gif

Публикувано на: 12 Мар 2009 20:12
от nikolov22
tm-3s-ge написа:за моята 3S-GE препоръчват-студен климат-5w40,умерен климат-10w40,топъл климат-20w50!!!!!!Над 200 000 е,миналото лято взех от ТМ 5w40 и след 2 дена го изхвърлих,тя сутринта докато качи така тракаше,че косата ми настрахваше.Сега си я карам с 20w50 и съм мн.доволен,разхода на масло го намали наполовина,няма шумове,няма тракане,супер си е!А това,че ако караш гъсто масло мотора Ащял да се износи бързо-нещо неми се връзва...
само дА поясня че маслата имат и клас примерно b1 b2 b3 ili a1 a2 a3 така че то може да е 5в40 но да е нисък клас и пак нищо да не става от него а разликата в цената на едно и също масло но различен клас е огромна и качествата също

Публикувано на: 12 Мар 2009 21:22
от DMDimitrov
nikolov22 написа:само дА поясня че маслата имат и клас примерно b1 b2 b3 ili a1 a2 a3 така че то може да е 5в40 но да е нисък клас и пак нищо да не става от него а разликата в цената на едно и също масло но различен клас е огромна и качествата също
Това какъв клас е според теб, колега:
http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0

Публикувано на: 13 Мар 2009 01:08
от Vesko
Aleksandar написа:
Vesko написа:Не мисля е на хибридите наливат различно масло biggrin.gif
Не различно, а по-тънко smile.gif
бе цената му е сащата biggrin.gif от опт tongue.gif пук се смиятам за разбирач :thumbsup:

Публикувано на: 13 Мар 2009 22:19
от nikolov22
б3 висок клас е много добро но имаи предвид че може да текне двигателя ако има кофти семеринга или оплатнения защото има високи почистващи качества но е неподходящо за нашия климат за лятно става

Публикувано на: 13 Мар 2009 22:34
от DMDimitrov
nikolov22 написа:б3 висок клас е много добро но имаи предвид че може да текне двигателя ако има кофти семеринга или оплатнения защото има високи почистващи качества но е неподходящо за нашия климат за лятно става
Карам с него от миналото лято - вече около 8000км... Нито тече, нито почернява. Маслото според мен е уникално и се отразява чувствително добре на двигателя, особено през зимата, защото е доста тънко.

Публикувано на: 14 Мар 2009 06:52
от Aleksandar
DMDimitrov написа:
nikolov22 написа:само дА поясня че маслата имат и клас примерно b1 b2 b3 ili a1 a2 a3 така че то може да е 5в40 но да е нисък клас и пак нищо да не става от него а разликата в цената на едно и също масло но различен клас е огромна и качествата също
Това какъв клас е според теб, колега:
http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0
Ами аз карам с Q8, което също е клас SM, и е 16ина лв. литъра. Това звучи много добре, но не знам на каква цена го взимате. Според цента в сайта, едва ли давате 200лв. за тубата?!

Публикувано на: 14 Мар 2009 08:17
от diver
Aleksandar написа:Ами аз карам с Q8, което също е клас SM, и е 16ина лв. литъра. Това звучи много добре, но не знам на каква цена го взимате. Според цента в сайта, едва ли давате 200лв. за тубата?!
200 не, ама 160 за мотулец давам редовно...

Публикувано на: 14 Мар 2009 09:34
от DMDimitrov
Aleksandar написа:Ами аз карам с Q8, което също е клас SM, и е 16ина лв. литъра. Това звучи много добре, но не знам на каква цена го взимате. Според цента в сайта, едва ли давате 200лв. за тубата?!
Моята събира 3л, а цената му е 40лв за литър, но и 5л да събираше - пак щях да дам 200лв! smile.gif