Страница 3 от 6

Публикувано на: 29 Яну 2009 16:16
от Bass_Man
antoanto написа: biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота. След като си такъв специалист защо автомобилите преди 15-20 години са по качествени, или не си бил роден за да знаеш или си карал нещо руско. Излишно е да разсъждаваш върху неща които явно не ти се отдават. Казва се фирмена политика. А относно 100-те х.к., може и да са 120, за мен няма значение. Не знам дали някой хора като slowtraveler си дават сметка, че тази информация си е тайна и не е за ушите на купувача, защо помислете сами. МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.
А ти пък да не се явяваш някакъв контрольор по качеството от 50 години насам та си толкова в час с качествата на всички автомобили и на компонентите от , които са изградени ?
Това да свързваш живота на турбината с измината километри е меко казано глупаво . А на вашите приятели какво и как им се чупи няма никакво значение защото в БГ са продадени около 60 000 автомобила тази година . Което е един много малък и смешен пазар по-който нищо не може да се съди и преценява !

Публикувано на: 29 Яну 2009 16:22
от ninormal
По-добре ще е да се симулира със стенд 100 000 км и ако не даде дефект турбината тогава да се влага в автомобила tooth.gif

Публикувано на: 29 Яну 2009 18:45
от slowtraveler
antoanto написа:...Ти си дал линк към турбини гарет и какво от това. Ако имаш МБ или тойота и си поръчаш турбо от представителството на МБ или тойота на турбината гарет ли ще пише. ....
Ами напълно е възможно......
Колегите с по-нови Тойоти сигурно ще споделят какви са им турбините (в по-стари времена Гарет е имало на селика, MR2 и т.н...)...

Публикувано на: 29 Яну 2009 21:48
от antoanto
slowtraveler написа:
antoanto написа:...Ти си дал линк към турбини гарет и какво от това. Ако имаш МБ или тойота и си поръчаш турбо от представителството на МБ или тойота на турбината гарет ли ще пише. ....
Ами напълно е възможно......
Колегите с по-нови Тойоти сигурно ще споделят какви са им турбините (в по-стари времена Гарет е имало на селика, MR2 и т.н...)...


Аз съм с две д4д от 2006г. но честно казано не съм обръщал внимание. Със сигурност в най добрия случай няма да пише само гарет, а гарет тойота вкоето много се съмнявам(ако марката въобще е гарет). А и в това време не ми се гледа, ако въобще мога да го видя без интервенция. Ако някой знае да сподели.

Публикувано на: 29 Яну 2009 22:03
от antoanto
Bass_Man написа:
antoanto написа: biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота. След като си такъв специалист защо автомобилите преди 15-20 години са по качествени, или не си бил роден за да знаеш или си карал нещо руско. Излишно е да разсъждаваш върху неща които явно не ти се отдават. Казва се фирмена политика. А относно 100-те х.к., може и да са 120, за мен няма значение. Не знам дали някой хора като slowtraveler си дават сметка, че тази информация си е тайна и не е за ушите на купувача, защо помислете сами. МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.
А ти пък да не се явяваш някакъв контрольор по качеството от 50 години насам та си толкова в час с качествата на всички автомобили и на компонентите от , които са изградени ?
Това да свързваш живота на турбината с измината километри е меко казано глупаво . А на вашите приятели какво и как им се чупи няма никакво значение защото в БГ са продадени около 60 000 автомобила тази година . Което е един много малък и смешен пазар по-който нищо не може да се съди и преценява !
Що? Ти си по вещ и си видял повече ли? И караш нови автомобили и твоите приятели карат нови автомобили? Ако няма какво да дадеш по темата, ще те помоля да се почешеш някъде другаде. Точно от такива единици хора, които не са доволни от марка и модел и са имали проблем през гаранционния срок и т.н., автобилд прави своята класация, която включва тестване от тях на 1брой автомобил от марка и оплаквания на клиенти на имейла на редакцията. Определено спестяват много неща, но се надявам поне класацията да е точна.

Публикувано на: 29 Яну 2009 22:28
от antoanto
А като си говорим за животи на части ето един пост от темата Как карате с ММТ http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=15 на
stery който гласи Kato biv6 slujitel na Toyota,triabva da razkria 4e MMT kutiata e nai-goliamata gre6ka v istoriata na Toyota(Tia se izpolzva i ot drugi marki estestveno)Kontzeptziata e evtin variant na avtomati4nata kutia,no za sajalenie e mnogo nespolu4liva-jivota im e 35000-70000 km.Silno se nadiavam da ste izlu4enia ot praviloto Не знам до колко е точен, но за тези дето още летят в облаците ще кажа, че всичко е изчислено +- в определени граници, които се знаят от производителя и няма изненади!

Публикувано на: 29 Яну 2009 22:38
от Scott
antoanto написа:... -jivota im e 35000-70000 km.......за тези дето още летят в облаците ще кажа, че всичко е изчислено +- в определени граници...
Te пък едни граници +-100%

Публикувано на: 29 Яну 2009 22:38
от LordDigital
slowtraveler написа:
antoanto написа:...Ти си дал линк към турбини гарет и какво от това. Ако имаш МБ или тойота и си поръчаш турбо от представителството на МБ или тойота на турбината гарет ли ще пише. ....
Ами напълно е възможно......
Колегите с по-нови Тойоти сигурно ще споделят какви са им турбините (в по-стари времена Гарет е имало на селика, MR2 и т.н...)...
Za syzalenie ne e taka ,do 95-ta Toyota e polzvala prakticheski samo Hitachi Turbini sys flanci koito nqmat nisto obsto sys Garetskite ,tova vazi za vsicki Supri ,MR2 ,Celica + raznite turbo dizeli. Ot 95 nasam ,ne sym zapoznat.

Публикувано на: 30 Яну 2009 00:02
от martod
antoanto написа:
Аз съм с две д4д от 2006г. но честно казано не съм обръщал внимание. Със сигурност в най добрия случай няма да пише само гарет, а гарет тойота вкоето много се съмнявам(ако марката въобще е гарет). А и в това време не ми се гледа, ако въобще мога да го видя без интервенция. Ако някой знае да сподели.
Мисля че на D4D си с такава....http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 0-0001.php

Публикувано на: 30 Яну 2009 00:30
от Bass_Man
antoanto написа: Що? Ти си по вещ и си видял повече ли? И караш нови автомобили и твоите приятели карат нови автомобили? Ако няма какво да дадеш по темата, ще те помоля да се почешеш някъде другаде. Точно от такива единици хора, които не са доволни от марка и модел и са имали проблем през гаранционния срок и т.н., автобилд прави своята класация, която включва тестване от тях на 1брой автомобил от марка и оплаквания на клиенти на имейла на редакцията. Определено спестяват много неща, но се надявам поне класацията да е точна.
Не ве не въм по вещ но съм си посветил живота на това да уча хората , че това , че са видели нещо не знчи , че са го запомнили , разбрали или научили ! Напротив в повечето случай само са се объркали още повече !
И да моите приятели карат нови автомобили ( според мен всеки има приятели , които карат нови коли ) , можеше и аз да карам нов автомобил ако не исках да си отглеждам животно .
А относно на Ауто-Билд класацийте би ли ми показал тази дето има статистика , че на 100 000 км колите хвърлят турбини ?
И много интересни сравнения правят по някой път например днес четох сравнение между A4 2.0 и 525i ?!?!?!

Публикувано на: 30 Яну 2009 01:12
от LordDigital
Ето и пълен списък със турбините ползвани от Тойота ,интересно има ККК турбота... ясно са пробвали всичко:

http://www.turbo-product.com/Toyota/

Публикувано на: 30 Яну 2009 01:14
от antoanto
Bass_Man написа:
antoanto написа: Що? Ти си по вещ и си видял повече ли? И караш нови автомобили и твоите приятели карат нови автомобили? Ако няма какво да дадеш по темата, ще те помоля да се почешеш някъде другаде. Точно от такива единици хора, които не са доволни от марка и модел и са имали проблем през гаранционния срок и т.н., автобилд прави своята класация, която включва тестване от тях на 1брой автомобил от марка и оплаквания на клиенти на имейла на редакцията. Определено спестяват много неща, но се надявам поне класацията да е точна.
Не ве не въм по вещ но съм си посветил живота на това да уча хората , че това , че са видели нещо не знчи , че са го запомнили , разбрали или научили ! Напротив в повечето случай само са се объркали още повече !
И да моите приятели карат нови автомобили ( според мен всеки има приятели , които карат нови коли ) , можеше и аз да карам нов автомобил ако не исках да си отглеждам животно .
А относно на Ауто-Билд класацийте би ли ми показал тази дето има статистика , че на 100 000 км колите хвърлят турбини ?
И много интересни сравнения правят по някой път например днес четох сравнение между A4 2.0 и 525i ?!?!?!
Научи ни. Без предположения и глупости от сорта на то ако беше така трябваше да е.. Ако си вещ и имаш информация я сподели, но не дразни околните. Ако твоите приятели имат автомобили от обсъжданите и си запознат с потдръжката им нямам нищо против да споделиш мнение. Аз не държа немските турбини да издържат по 100х.км., но познавам поне трима със сменени на тези километри. Ауто-Билд е комерсиално списание. Виждал съм един и същи модел да го плюят, а вдруг брой да го хвалят. Класацията може да не е напълно правдива т.е. тойота да не е №1, а мазда да речем, но начина на преценка е по гореописания. Не знам въобще дали трябва човек да е специалист за да знае, че километража му показва 105х.к. и той си е сменил турбината biggrin.gif ? Смятам, че си достатъчно голям да не ми задаваш въпрос като този А относно на Ауто-Билд класацийте би ли ми показал тази дето има статистика , че на 100 000 км колите хвърлят турбини ? . И не става въпрос за колите, а за МБ и БМВ поне за тях съм сигурен и са на 5-6 години. Ако имаш МБ или БМВ с турбо мотор и си минал 120х.к. или твой приятел напиши че не си съгласен, защото .... А не да пълниш темата с глупави предположения, за неща които мозъка ти не проумява.

Публикувано на: 30 Яну 2009 01:41
от antoanto
LordDigital написа:Ето и пълен списък със турбините ползвани от Тойота ,интересно има ККК турбота... ясно са пробвали всичко.
Интересно ми е от мнения колко издържат като километри. Иначе темата така се вдиоти, че вече имаше спор какво пише на турбините производителя или марката на автомобила. А иначе най лесно може да се провери по номера на часта. На пример за моя ярис според елит кар http://www.elitcar.com/catalogs/index.h ... spid=10491 ми вади следните номера: Заменящ се с
Търговски номера
751418-0002
751418-2
7514182
766259-0001
766259-1
7662591
766259-5001S
Като доставчик на частите е вписан http://www.bu-turbosystems.de/. А в интернет по кой да е търговски номер вади всякакви доставчици. Аз не си търся турбо яриса ми е на няма и 13х.к, а вана на 20х.к. Интересно колко изкарват японските, за немските вече знам biggrin.gif . Чиста любознателност. От една никаква тема толкова глупости laugh.gif. Нямам предвид вас колега.

Публикувано на: 30 Яну 2009 02:03
от Bass_Man
antoanto написа: Научи ни. Без предположения и глупости от сорта на то ако беше така трябваше да е.. Ако си вещ и имаш информация я сподели, но не дразни околните.
Чакай малко ся ако съм дошъл във вас в хола може и да ми кажеш това ама в тоя форум малко не върви . И това с ученето беше сърказъм ама ....................
До тука единствената информация която имаш ти са трима твой приятели ! И всъщност нищо не доказва . Просто сте си измислили някаква малоумна теория и ся всички трябва да се съгласим с нея заради трима твой приятели и една статия в Ауто-Билд ?
Всъщност околните дали се дразнят или не ми е все тая .
antoanto написа: Ако твоите приятели имат автомобили от обсъжданите и си запознат с потдръжката им нямам нищо против да споделиш мнение. Аз не държа немските турбини да издържат по 100х.км., но познавам поне трима със сменени на тези километри.
Значи според теб е меродавно мението на майстор с незавършен седми клас , който е обяснил вещо проблема на собственика , който идея си няма за какво му е говорил майстора и така правиме едно гениално заключение за немските турбини ?
Щото аз познавам един майстор , който твърди , че се разширяват изпускателните , а не всмукателните клапани за да може по-добре да се чисти колата .
Ся да пусна ли една тема за ползата от тунинга на изпускателните колектори и две страници да твърдя , че знам един майстор който тунингова коли по този начин и кара на 18 степен , като от 1,8 голф атмосферен е изкарал 180 коня поне на колелата ?
antoanto написа: Не знам въобще дали трябва човек да е специалист за да знае, че километража му показва 105х.к. и той си е сменил турбината biggrin.gif ?
Аз също си мислех , че си достатъчно грамотен ( щото големината и знанията са две абсолютно независими неща ) да знаеш , че турбината няма как да знае какво ти пише на километража ама ето не знаеш .
antoanto написа: А относно на Ауто-Билд класацийте би ли ми показал тази дето има статистика , че на 100 000 км колите хвърлят турбини ?. И не става въпрос за колите, а за МБ и БМВ поне за тях съм сигурен и са на 5-6 години. Ако имаш МБ или БМВ с турбо мотор и си минал 120х.к. или твой приятел напиши че не си съгласен, защото .... А не да пълниш темата с глупави предположения, за неща които мозъка ти не проумява.
Имам и ся ко праиме ? Да ти го докарам да му разглобиш колата и да и направиш една експертиза а не да пълниш форума с глупости ?
Покажи ми някаква статистика може и да не е на Ауто-Билд но да е с повече от 10 човека за един и същи модел в продължение на 5 години. Щото през толкова години излизат петиците да кажем .
А относно това какво проумява мозъка ми не се грижи !
Що не я псунеш тази тема в БМВ и МБ форума да се спукат от смях хората и реално да разбереш колко не си в час?
Е сега ще ти направя тази услуга :thumbsup: .

Публикувано на: 30 Яну 2009 06:58
от Vesko
"Японските турбини" със сигурност издържат 97х.км., Авенсис-а ми е на толкова biggrin.gif Скоро ще знам дали издържат и 100х.км. tongue.gif

Ама то май е "англииска", а не "японска".