Публикувано на: 29 Яну 2009 16:16
А ти пък да не се явяваш някакъв контрольор по качеството от 50 години насам та си толкова в час с качествата на всички автомобили и на компонентите от , които са изградени ?antoanto написа: biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота. След като си такъв специалист защо автомобилите преди 15-20 години са по качествени, или не си бил роден за да знаеш или си карал нещо руско. Излишно е да разсъждаваш върху неща които явно не ти се отдават. Казва се фирмена политика. А относно 100-те х.к., може и да са 120, за мен няма значение. Не знам дали някой хора като slowtraveler си дават сметка, че тази информация си е тайна и не е за ушите на купувача, защо помислете сами. МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.
Това да свързваш живота на турбината с измината километри е меко казано глупаво . А на вашите приятели какво и как им се чупи няма никакво значение защото в БГ са продадени около 60 000 автомобила тази година . Което е един много малък и смешен пазар по-който нищо не може да се съди и преценява !