Страница 3 от 3

Публикувано на: 21 Юли 2008 21:45
от Uncle Dido
Преди 10 години, когато новите дискове за новите автомобили бяха прекалено скъпи, в стария ми сервиз - КРАФТ, шлайфахме доста... срещу 15 долара на диск. Ефекта е много краткотраен, имайки предвид изтъняването на стената на контактната площ, агресивното градско каране и многобройните локви. Голям проблем беше, че много трудно се постигаше ефекта на принудителното биене на диска, така че накладките да се отдалечат при отпускане на спирачката,което е в граници, които се постигат трудно на око. В крайна сметка доста често имахме прегряване на дискове, изпечено феродо и...липса на спирачки. Макар, че струга беше американски, направен точно за тази цел, много трудно можеше да се уцелат параметрите на нормален диск. Съвет - ако са ви изтрити дисковете - нови! Една кола може и да не върви, но със сигурност трябва да спира! Компромиси няма!

Публикувано на: 22 Юли 2008 11:10
от slowtraveler
При смяна на диска да не забравите да изстържете ръждата и добре да почистите с шкурка главината.
Иначе от боклуците под леглото и новите ви дискове няма да легнат добре и ще бият... tongue.gif