
Аз искам да не се занимавам с поддръжка (имам впредвид извънпланови ремонти, а не ТО).
Искам (и ми се налага) сутрин или нощем като стана, колата да ми е в такова състояние, че да мога без никакво притеснение да мога да измина без спиране и без притеснение 1000км.
Предполагам, че всички сме тръгнали от коли втора ръка.
На времето имах достатъчно време да се занимавам с дребни и основни ремонти (първата ми кола бе Шкода 1000МБ и съм я разглобявал до последното болтче), но в сегашното динамично време и естество на работа просто не ми остава такава възможност, пък и пред блока нямам условия да се занимавам с тези работи.
С една дума - преминах към 'експлоататорите' на автомобили.
Затова вече не се впрягам и не съм маниак на марката - важното да ми е удобна, да е безпроблемна и да върви добре.
Необходимостта от гаранционни ремонти ми е ясна - всяка техника има процент брак, и не я смятам за голяма тежест, ако конкретния представител подходи правилно.
Ако има проблеми с комуникацията с представителя - винаги се намира по-горно ниво, които са по-наясно със ситуацията и могат да решат проблема оперативно.
Въпреки големия вой, който се надава от собственици на нови автомобили, не мисля, че качеството е спаднало. Просто като дадеш 30-40-50-150х.лв очакваш всичко да е перфектно, но в техниката никога няма идеален случай...
Затова собствениците са афектирани.
А иначе както е казал г-н Форд - най-добра е новата кола.
