Човек какъв е тоя филм дето влезе? Какво евентуално, какъв весник? Мисля че въпроса ми колко струват частите е напълно уместен.rudolf написа:
но да питам цени,които евентуално ще поръчам и да седя с моливче да си пиша на блажен весник, на мобилния или да си повтарям до в къщи че да не забравя-ми е леко безмислено и неудобно....
PEACE
скоростна кутия - ТМ Ауто
Re: ....
Правилно ли съм разбрал, че за да получа ПРОФОРМА ФАКТУРА трябва да платя 300лв? Ако да защо плащам тез пари и как ще ми фактурирате 300лв за писане на проформа фактура?! Това искам да го видя. Ще бъде забавно!SRT_RANGOCHEV написа:Не бе приятел ти пак не си ме разбрал!
Казах ти, че не ни представлява трудност да ти изготвя проформа ама не ти трябва да се набутваш с 300 лв. Нали?
За разпечатката, май пак не схванах каква е логиката?! Досега не съм бил в нито един фирмен сервиз, където някой да ми е отказал разпечатка! Включително в ТОЙОТА са ми вадили схема на частите, за някви щипки по фаровете на старлета, дет струваха 5лв...
Относно диагностиката във всички фирмени сервизи където съм бил процедурата е следната. Казваш искам диагностика на ел. система, ходова част, двигател. Плащаш някакви пари 50-60-80лв без значение и ти вадят разпечатка на компонентите за смяна + труд напълно безплатно!
Жалко за любимата марка ТОЙОТА ако дори и част от написаното горе е вярно.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Нормално, за няколко години продажбите са се увеличили в пъти и никой не е предполагал, ще ще има такава натовареност на сервиза! А монтьорите - и те са хора, все пак, не можеш да правиш по 2 коли едновременно...Качествената работа изисква време, а излиза така, че едва ли не нарочно се мотат, за да изкарат някой - друг лев...Аз също не харесвам доста от фирмената политика на нашия сервиз, опитвам се да коригирам някои неща, но не всичко става така, както го искам! Но никой от клиентите не е застанал срещу мен, защото вижда, че от мен не зависи нищо! Което, естествено, не ми пречи да му направя колата добре. И ако е доволен, води и други хора - знаете как става. Та ако имате проблеми с фирмената политика на ТМ Ауто, а аз съм 100% сигурен, че проблема е плод на недоразумение, защо си го изкарвате на приемчиците? Та те са служители!
фидо:според мен,,, всяка фирма има фирмена политика,и този който работи с клиенти е този ,който поднася фирмената политика на клиента--есестено е негодуванието от лоша фирмена политика да не е към чистачката на тоалетната,или жената в кафето...Fido Dido написа:Нормално, за няколко години продажбите са се увеличили в пъти и никой не е предполагал, ще ще има такава натовареност на сервиза! А монтьорите - и те са хора, все пак, не можеш да правиш по 2 коли едновременно...Качествената работа изисква време, а излиза така, че едва ли не нарочно се мотат, за да изкарат някой - друг лев...Аз също не харесвам доста от фирмената политика на нашия сервиз, опитвам се да коригирам някои неща, но не всичко става така, както го искам! Но никой от клиентите не е застанал срещу мен, защото вижда, че от мен не зависи нищо! Което, естествено, не ми пречи да му направя колата добре. И ако е доволен, води и други хора - знаете как става. Та ако имате проблеми с фирмената политика на ТМ Ауто, а аз съм 100% сигурен, че проблема е плод на недоразумение, защо си го изкарвате на приемчиците? Та те са служители!
всички са далече от мнението, че контрола към персонала е толко заничен че г-н приемчика да си решава сам,дали да дава про-фактура и колко пари да си измисли...ясно е че изпълнява служебни задължения,който за мен противоречат на здравия разум и търговска етика:
в тази ситуация като клиент бих си помислил следните неща:
1.монополизират пазара и съм им паднал в ръчичките...дери сиромашка кръв.
2.отказват да дадът ценообразуването на предлаганата оферта с която ти предлагат изпълнение на услугата-с косвен отказ-300лева.
догадки защо ти се отказва- всеки може да импровизира...
и в двата случея не виждам нищо коректно и нормално,но нямам предвид поведението на приемчика...
предполагам че с малко повече усилия и професионализам ,в името на добрия тон и отношение към клиента, би могъл да прави опити за обосновка за това фирмено безумие,,,
г-н Рангочев: как като цяло клиентите ви реагират когато им поискате 300 лева за про-фактура???
Ти сериозно ли вярваш, че има такива олигофрени, който да искат 300лв за писане на проформа и още по-големи дет да им ги плащат?!rudolf написа:г-н Рангочев: как като цяло клиентите ви реагират когато им поискате 300 лева за про-фактура???

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
какво искаш да кажеш за г-н Рангочев??diver написа:Ти сериозно ли вярваш, че има такива олигофрени, който да искат 300лв за писане на проформа и още по-големи дет да им ги плащат?!rudolf написа:г-н Рангочев: как като цяло клиентите ви реагират когато им поискате 300 лева за про-фактура???

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Предполагам, че сервизите на Тойота в БГ работят по едни и същи правила...
Когато сменях лагери на ск.кутия и диференциал веднага след първоначалната диагностика в сервиза във Варна ми казаха цената на частите, труда и т.н.
Проформа не съм искал, защото до момента не е имало непотвърдена от мен по необходимост(например някоя семеринга, която при дефектацията е излязла износена) промяна в цената.
За проформа не бих дал и една стотинка, а директно бих стигнал до управителя на сервиза или още по-нагоре за обяснение.
Според мен в конкретния случай става въпрос или за лична свада или някой нещо не е доразбрал в личния им разговор.
Наистина няма никаква логика някой да иска пари за оферта на такова ниво...
Навярно това дори и е наказуемо - доколкото си спомням официално бе забранено с някаква наредба да се искат пари за издаване на фактура, пък камо-ли за проформа (навярно си спомняте по едно време всички продавачи как бяха пощуряли да пишат редчето 'издаване на фактура - 2лв', а след това как внезапно престанаха)....
Едно е вярно - официалните сервизи са едни от най-негъвкавите структури, защото докато се продават нови коли, винаги ще имат работа и ги боли оная работа за мнението на клиента....
Което веднага проличава в отношението на клиентите към тях.
Когато сменях лагери на ск.кутия и диференциал веднага след първоначалната диагностика в сервиза във Варна ми казаха цената на частите, труда и т.н.
Проформа не съм искал, защото до момента не е имало непотвърдена от мен по необходимост(например някоя семеринга, която при дефектацията е излязла износена) промяна в цената.
За проформа не бих дал и една стотинка, а директно бих стигнал до управителя на сервиза или още по-нагоре за обяснение.
Според мен в конкретния случай става въпрос или за лична свада или някой нещо не е доразбрал в личния им разговор.
Наистина няма никаква логика някой да иска пари за оферта на такова ниво...
Навярно това дори и е наказуемо - доколкото си спомням официално бе забранено с някаква наредба да се искат пари за издаване на фактура, пък камо-ли за проформа (навярно си спомняте по едно време всички продавачи как бяха пощуряли да пишат редчето 'издаване на фактура - 2лв', а след това как внезапно престанаха)....
Едно е вярно - официалните сервизи са едни от най-негъвкавите структури, защото докато се продават нови коли, винаги ще имат работа и ги боли оная работа за мнението на клиента....
Което веднага проличава в отношението на клиентите към тях.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Съгласен съм, ОК! Айде пробвайте да стигнете до по-горно ниво, за да поискате обяснение! Нали се сещате какво ще стане - дреме ми на....Като не ти харесва, ходи в АСПО!
Това си е живо монополистическо мислене и докато го има, точно най-натоварените бушони - като приемчиците ще горят! Защото всеки за себе си е уникален - аз ви плащам една торба пари всеки шибан месец за тая бангия, дето ми я продадохте с хиляди обещания, пък сега ме мотаете!
И когато на приемчика му се стоварят 20 човека на ден, всеки с претенции - ОК, не казвам че са безпочвени - понякога човек преминава границите на добрия тон! Да, ама и той е жив човек, а много хора забравят това! Всеки има граници на търпимост, особено ако последните 4 клиента са се държали с теб като последния боклук, щото, видите ли, тати е инвеститор и има 5 хотела по морето и 4 на Банско, аз мога да си правя с теб каквото си искам, щото за мен си тъп автомонтьор, работиш за 1000 лв., и на къв ми се правиш на мен, дето мога да те замервам с пачки оттук до Бургас?!
Е мога да ви кажа, че с точно този тип клиенти процедурата е следната - свалям колата от крика и - довиждане и приятен ден! Всеки луд с номера си! Та ако колегата е бил следващия...лошо - обрал е част от негативите от предния клиент - неприятно, но както казах - всички сме хора! Всеки със своите слабости! Не съм лош човек, но понякога ми е идвало на разни кисели гъзета, с маникюр и педикюр, метросексуални пубертети, да им усуча една тръба около главата, защото не допускам точно този тип хора да се отнасят с мен като човек втора ръка, само защото работя в автосервиз и по презумция би трябвало да съм едно стъпало по-долу в еволюционното си развитие от тях! А в същото време ми става ясно, че човека срещу мен е интелигентен колкото палмата Юка в къщи, но аз съм с гащеризона - не той!
Та в този конкретен случай, както каза Асен, човека е свестен, опитва се да угоди на всички - а това е изключително трудно - професионалист е, разбира си от работата - не се става приемчик в ТМ Ауто ей - така - щото баща ти е баровец. Всеки допуска грешки и ако той я е направил - простете му - следващия път или следващия клиент може да са страшно доволни от него и тогава темата ще бъде коренно различна!
Съвет от мен - не забравяйте че тези момчета, със страшно много усилия се опитват да ви помогнат - въпреки кофти фирмената политика на ТМ Ауто!
Желая ви успех и тотална липса на необходимост от ТМ Ауто!

И когато на приемчика му се стоварят 20 човека на ден, всеки с претенции - ОК, не казвам че са безпочвени - понякога човек преминава границите на добрия тон! Да, ама и той е жив човек, а много хора забравят това! Всеки има граници на търпимост, особено ако последните 4 клиента са се държали с теб като последния боклук, щото, видите ли, тати е инвеститор и има 5 хотела по морето и 4 на Банско, аз мога да си правя с теб каквото си искам, щото за мен си тъп автомонтьор, работиш за 1000 лв., и на къв ми се правиш на мен, дето мога да те замервам с пачки оттук до Бургас?!
Е мога да ви кажа, че с точно този тип клиенти процедурата е следната - свалям колата от крика и - довиждане и приятен ден! Всеки луд с номера си! Та ако колегата е бил следващия...лошо - обрал е част от негативите от предния клиент - неприятно, но както казах - всички сме хора! Всеки със своите слабости! Не съм лош човек, но понякога ми е идвало на разни кисели гъзета, с маникюр и педикюр, метросексуални пубертети, да им усуча една тръба около главата, защото не допускам точно този тип хора да се отнасят с мен като човек втора ръка, само защото работя в автосервиз и по презумция би трябвало да съм едно стъпало по-долу в еволюционното си развитие от тях! А в същото време ми става ясно, че човека срещу мен е интелигентен колкото палмата Юка в къщи, но аз съм с гащеризона - не той!
Та в този конкретен случай, както каза Асен, човека е свестен, опитва се да угоди на всички - а това е изключително трудно - професионалист е, разбира си от работата - не се става приемчик в ТМ Ауто ей - така - щото баща ти е баровец. Всеки допуска грешки и ако той я е направил - простете му - следващия път или следващия клиент може да са страшно доволни от него и тогава темата ще бъде коренно различна!
Съвет от мен - не забравяйте че тези момчета, със страшно много усилия се опитват да ви помогнат - въпреки кофти фирмената политика на ТМ Ауто!
Желая ви успех и тотална липса на необходимост от ТМ Ауто!

fido: другия път г-н Рангочев пак ще иска 300 лева,,,пак ще има недоволство,,пак той ще е човека който ще обяснява защо трябва 300 лева за про-фактура.....
аз нямам никакво лошо чувство към него,или към някой друг дето ще го псувам наум като ми изплющи нещо подобно...
предполагам и илиан е свестен човек по презумция-защото ми с еиска да вярвам в човешката доброта-но никак не му е помогнало когато са му искали 300 лева....
не съм и много съгласен, че за приемчик е хубаво да се назначават невръсни сирачета от ромски пройзход с трайни увреждания-за да будят съжаление в клиентите- да ги разбираме и да не ги ругаем...особено ако съм купил колата от тм-ауто,който не са се съобразили никак ,че жената е бременна,аз съм с комоцио,без работа и майка храня--примерно...
аз нямам никакво лошо чувство към него,или към някой друг дето ще го псувам наум като ми изплющи нещо подобно...
предполагам и илиан е свестен човек по презумция-защото ми с еиска да вярвам в човешката доброта-но никак не му е помогнало когато са му искали 300 лева....
не съм и много съгласен, че за приемчик е хубаво да се назначават невръсни сирачета от ромски пройзход с трайни увреждания-за да будят съжаление в клиентите- да ги разбираме и да не ги ругаем...особено ако съм купил колата от тм-ауто,който не са се съобразили никак ,че жената е бременна,аз съм с комоцио,без работа и майка храня--примерно...
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Рудолф, нали знаеш, че кучето скача според тоягата? Когато вибратора ти е опрял до задника, и нямаш друг избор, но все пак ти е останала капка достойнство, какво би направил!?!? Защо оставате с впечатлението, че тия пусти 300 лева приемчика си ги слага в джоба? Ами той е на заплата - и за тия мижави стотинки трябва да търпи всякакви хора? Да, това му е работата, обаче него никой не го мисли, когато се прибере в къщи как целува детето си, при условие, че е ял цял ден помия, предоставена му с пълни шепи от претенциозни хомосексуалистчета!!??
Далеч съм от идеята да квалифицирам който и да е било от колегите, но смет под формата на хомо сапиенс - дал господ!
П.П. Ти би ли взел някой от ромски произход да работи за теб и да му гарантираш пълно доверие!!??
Пак казвам - приемчика е Господ Спасител за едни, а дявол за други - въпрос на процентно съотношение!
Далеч съм от идеята да квалифицирам който и да е било от колегите, но смет под формата на хомо сапиенс - дал господ!
П.П. Ти би ли взел някой от ромски произход да работи за теб и да му гарантираш пълно доверие!!??
Пак казвам - приемчика е Господ Спасител за едни, а дявол за други - въпрос на процентно съотношение!
фидо ти изпитваш колегиална солидарност,но мога ли да те питам нещо? ти сменял ли си си работата и чорбаджийте и защо??Fido Dido написа:Рудолф, нали знаеш, че кучето скача според тоягата? Когато вибратора ти е опрял до задника, и нямаш друг избор, но все пак ти е останала капка достойнство, какво би направил!?!? Защо оставате с впечатлението, че тия пусти 300 лева приемчика си ги слага в джоба? Ами той е на заплата - и за тия мижави стотинки трябва да търпи всякакви хора? Да, това му е работата, обаче него никой не го мисли, когато се прибере в къщи как целува детето си, при условие, че е ял цял ден помия, предоставена му с пълни шепи от претенциозни хомосексуалистчета!!??
Далеч съм от идеята да квалифицирам който и да е било от колегите, но смет под формата на хомо сапиенс - дал господ!
П.П. Ти би ли взел някой от ромски произход да работи за теб и да му гарантираш пълно доверие!!??
Пак казвам - приемчика е Господ Спасител за едни, а дявол за други - въпрос на процентно съотношение!
кажи ми каква ти е най омразната професия която не би работил- и ми кажи защо не я работиш??? ако беше там и я работеше - кой щеше да ти е виновен-клиента???
местоработата е най реалното отражение на това-колко си клалифициран,колко си амбициозен,колко си адаптивен и знаеш ли какво искаш,,, аз не искам да сменям катетри и подлоги и не съм станал медицинска сестра-примерно,,ако по стечение на обстоятелствата бях станал-щях да отида някъде където няма катетри и подлоги за смяна.
,та всъщност клиента е човека който плаща заплатите,,,тъй че малко крайно кви кретени има...
щом ти си на една длъжност- доброволно и получаваш възнаграждение- ти си длъжен да търпиш и кретени и олигофрени и транссексуални хермафродити.
кретени има и в персоналите,и в управленските структури и навсякъде,,,погледни от позицията на клиент който е платил нещо за нещо,,,напатил се е на приемчици кретени и среща госпорин Рангочев,който му казва 300 лева за нашата оферта ,за която искаме да вземем 2300 лева,,,,ми няма да имам време да го опозная-преди да го клалифицирам....
...
диде: по времето на стачките на учителите,,,,един приятел го спряла една лелка от кат и : какъв си,,какво работиш,,,,що не си носиш големото талонче на малкта книжка,,,,и почнала да реве:
само кретени спират,,кат ме видят жена незнам си кво,,вчера валя,,днес пък 35 градуса:
моя човек на 15тата минута се изнервил и и казал:
-па да си учила за учителка да не висиш тука.....
...и тя за 1 минута му писала акт laugh.gif
само кретени спират,,кат ме видят жена незнам си кво,,вчера валя,,днес пък 35 градуса:
моя човек на 15тата минута се изнервил и и казал:
-па да си учила за учителка да не висиш тука.....
...и тя за 1 минута му писала акт laugh.gif
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
За съжаление е така, Рудолф, но не бъркай приемчика с психолог, чиято работа е да поема всякакви хора с психични отклонения. Работата на приемчика е да зе запознае с проблема и да насочи колата към съответния майстор, който да си свърши работата. Майстора не работи с хора - той работи с автомобили. И тази моя солидарност, както я наричаш, важи за страшно много отрасли на прогнилата ни и корумпирана икономика! И докато съм близо до събитията, мога да ти кажа със сигурност, че олигофренията и липсата на елементарно възпитание се увеличават с аритметична прогресия, много объркани до безумие ценностни системи срещам ежеминутно и мога да ти кажа, че не сме добре! Да ти кажа ли какви огромни симпатии изпитвам към индивид, който спира пред халето, отваря си прозореца и надвиквайки съответната чалга певачка, ми крещи от 10 метра: Ееееей, бай хуй, га ша ми видиш колата уа??!!??
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта